دیدار سردار قالیباف با آخوندهای حوزوی قم

تصاویر دیدار سردار قالیباف با آخوندهای حوزوی قم امنیتی و گرگانی و جوادی آملی .29 فروردین -92
همزمان با برپایی میتینگ 100 هزار نفری دولت در ورزشگاه آزادی چون هدف تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری برای رحیم مشایی می باشد . بنابراین سردار قالیباف شهر دار تهران که جزو ائتلاف 2+1 است که وابسته به خامنه ای و پاسداران و آخوندهای حوززوی حامی خامنه ای است .برای اینکه از رقیب رحیم مشایی عقب نمانده باشد، لذا به قم سفر کرده تا با آخوندها حوزوی حامی خامنه ای امینی و   گرگانی  و جوادی آملی  دیدار داشته باشد و وانمود کند وی  بر خلاف نامزد ریاست جمهوری دولت  وی از حمایت آخوندهای حوزوی حامی خامنه ای و سپاه بر خور دار است .غافل از آنکه این حمایت نه مثبت که منفی می باشد . برای اینکه  تظاهرکنندگان ضد حکومتی پس از کودتای 22 خرداد 88 با فریاد مرگ بر دیکتاتور که سر دادند  . البته  مخاطب از دیکتاتور رهبری ولی خامنه ای بود  وپژواک آن در سراسر ایران طنین انداز  و منطقه شنیده شد وموجب کلید جرقه بهار عرب در منطقه شد . لذا در ایران موجب برطرف شدن توهم شد .مهمتر اینکه تنفر از خامنه ای وحکومت فاشیستی د ینی به نمایش گذاشته شد . بنابراین اکنون نزدیکی  نامزدان ریاست جمهوری به خامنه ای  و آخوندهای حوزوی  حامی وی ونیروهای اطلاعاتی وامنیتی وپاسداران وزائده اش بسیج نه مثبت که منفی می باشد .
محمد باقر قالیباف شهردار تهران بعدازظهر امروز چهارشنبه با آیت الله جوادی آملی در قم دیدار و گفتگو کرد.






 
تصاویر دیدار سردار قالیباف با آخوند جوادی آملی .29 فروردین -92
محمدباقر قالیباف که از روز گذشته برای دیدار با مراجع تقلید به قم سفر کرده است، صبح امروز با حضور در دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری با آیت‌الله امینی دیدار کرد.شهردار تهران صبح امروز با آیت‌الله امینی امام جمعه قم دیدار و گفت‌وگو کردمحمدباقر قالیباف که از روز گذشته برای دیدار با مراجع تقلید به قم سفر کرده است، صبح امروز با حضور در دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری با آیت‌الله امینی دیدار کردوی که یکی از کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به حساب می‌آید، عصر دیروز با آیت‌الله علوی گرگانی، آیت‌الله نوری همدانی و آیت‌الله مکارم شیرازی دیدار کرده بودتمام این دیدارها بدون حضور خبرنگاران برگزار شده است. 
وی در این دیدار به تشریح آخرین اقدامات صورت گرفته در شهرداری تهران در عرصه‌های عمرانی و فرهنگی پرداختشهردار تهران عصر امروز در ادامه دیدارهای خود با علما و مراجع تقلید در قم با آیت‌الله علوی گرگانی دیدار کرد.محمد باقر قالیباف شهردار تهران که امروز برای دیدار با علما و مراجع تقلید به این شهر سفر کرده است با حضور در دفتر آیت الله علوی گرگانی با این مرجع تقلید دیدار کرد.وی در این دیدار به تشریح آخرین اقدامات صورت گرفته در شهرداری تهران در عرصه‌های عمرانی و فرهنگی پرداخت.شهردار تهران و عضو ائتلاف سه نفره پیش از این با آیت الله مکارم شیرازی به صورت خصوصی دیدار و گفت‌وگو کرده بود.وی همچنین قرار است با آیت الله نوری همدانی دیدار کند.