معرفی نامزد اصلح جبهه پایداری با حضور آخوند مصباح


خبرگزاری  دروغ پرداز  فارس : آخوند جلالی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری.معرفی نامزد اصلح جبهه پایداری با حضور آخوند  مصباح/ جزئیات برنامه دانشگاه تهران26 فروردین -92
عجب نتیجه کودتای 22 خرداد 88 که رقیب مدعی اصلاح طلب از صحنه قدرت و حتی رقابت حذف شد . اما ماه عسل خوری ناشی از یک پایه شدن  مدعیان اصول گرایان رژیم فاشیستی مذهبی کوتاه مدت بود . برای همین عجیب جریان مدعی اصول گرا مبدل به جیگر زلیخا شده است. زیرا هر باندی تبدیل به مدعی رقیب شده  و قسمتی ازجیگر آلوده شده را بر دندان می کشد وتلاش می کند تا با قاپیدن بخش دیگر از زیر دندان رقیب دیگر  سهم خودش را بیشتر کند . البته بخشی دیگر را خامنه ای و آخوند مهدوی کنی  رئیس سیرک مجمع خبرگان رهبری و ائتلاف 2+1 در اختیار خود دارند و تلاش می کنند رقبا را از صحنه جذف نمایند . از سوی دیگر جبهه متحد پایداری به سرپرست آخوند محمد تقی مصباح یزدی هم مو ی دماغ رقیب آحوند محمدرضا کنی شده است. مقابل این دو رقیب دولت ورئیس جمهور و رحیم مشایی قرار دارد که جزو باند اصول گرا با اتهام جریان انحرافی درون دولت است. البته گرایش جبهه متحد پایداری به رئیس جمهور ودولت نزدیک تر  از ائتلاف 2+1  است . بهرحال هر 3 جریان  قرار است نامزدان مستقل رئیس جمهور معرفی کند . ناگفته نماند اگر رقیب مغلوب هم به بازی گرفته شود تا بعنوان سیاهی لشکر وارد صحنه شود آن موقع رقابت مثلی 4 ضلعی و مربعی شکل می شود. ولی اینان حتی اگر رأی بیاورند نمی توانند سهمی از قدرت داشته باشند تا چه رسد به اینکه برنده شود.
حجت‌الاسلام حسین جلالی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری فارس اظهار داشت: هفته آینده معرفی اصلح از سوی جبهه پایداری در حضور و با سخنرانی آیت‌الله مصباح صورت خواهد گرفت.جلالی همچنین از سخنرانی آیت‌الله مصباح در دانشگاه تهران در روز پنجشنبه خبر داد و گفت: این برنامه از سوی دفتر پژوهش های فرهنگی موسسه امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.به گزارش فارس این مراسم که از ساعت 8 صبح آغاز می‌شود با سخنرانی آیت‌الله مصباح، آیت‌الله کعبی و با حضور 2 نفر از کارشناسان درباره «جایگاه ولایت و دولت در نظام اسلامی» خواهد بود. همچنین بررسی جایگاه ولایت و دولت بر اساس مبانی اسلام، بررسی جایگاه ولایت و دولت در قانون اساسی و میزگرد جایگاه ولایت و دولت در اندیشه‌های سیاسی معاصر از محورهای برنامه‌های روز پنجشنبه است.