محور دو گزیده خبر مرتبط بهم برخی

محور دو گزیده خبر مرتبط بهم 
به جز نقش بیت رهبری و سازمان اطلاعات و امنیت پاسداران و حراست واطلاعات نیروی انتظامی و وزارت بدنام اطلاعات و  کمیسیون اصل 90 بازار مکاره  و امام جمعه های معرکه بازار  نماز جمعه تهران هم جزو زیر مجموعه های دست اندار بررسی وتحقیق وجمع آوری اطلاعات یا پرونده سازی علیه ی نامزدان ریاست جمهوری هستند تا که در نهایت به استناد آن شورای نگهبان آلت دست خامنه ای که اعضای فقها یش یا نیمی از اعضایش انتصابی از سوی رهبر ولی فقیه است که پس از رد از صافی وتأیید صلاحیت و اتمام ریاست جمهوری یا تدارکاتچی نظام یا متهم به خیانت وجاسوسی دشمن بیگانه ووطن فروش می شود .  بهرحال  بر خلاف انتظار چون رفسنجانی داوطلب ریاست جمهوری شده  وموجب بر هم زدن بساط طرح تدارک دیده شده حماسه سیاسی تقلباتی خامنه ای در 24 خرداد شده است . بنابراین تهدید وتوطئه همراه با اتهام زدن به رفسنجانی عجیب زنجیروار وحساب شده شتاب گرفته است تا وی یا مجبور به استعفا گردد یا بستر سازی رد صلاحیت برای وی شود . ولی چون تا حال حاضر به عقب نشینی نشده و لشکر کشی های باند خامنه ای علیه اش مثمر ثمر نبوده است . لذا سبب شده بد جوری  شورای نگهبان بر سر دو راهی رد وتأیید صلاحیت کردنش گیر کند.مهمتر اینکه برای جا انداختن فصل الخطاب بودن موضع وسخنان  خامنه ای  برای نامزدان ریاست جمهوری وترسیم نوع محتوای سخنرانی وتبلیغات شعاری  نامزدان ریاست جمهوری  پس ازتهیه وتنظیم  کردن اکتاب حماسه سیاسی و اقتصادی خامنه ای و  نزدیک شدن  نمایش خیمه شب بازی  انتخابات ریاست‌جمهوری نرم افزار چندرسانه‌ای حماسه سیاسی  موازی سیاست سرکوب و سانسور شده است . خبرش هم از سوی  خبرگزاری دروغ پرداز  پاسداران فارس گزارش شده  وگفته است  مؤسسه فرهنگی آسمانه اقدام به تولید نرم افزار چندرسانه ای حماسه سیاسی کرده است. در این نرم افزار در بخش های مختلف خط وخطوط ترسیم وتعیین تکلیف شده  نمایش خیمه شب بازی  حماسه سیاسی انتخابات ۹۲ بر اساس سخنان خامنه ای تبیین  وگفته شده  این این نرم افزار در 6 عنوان اصلی شاخص دارد که شامل  حماسه ۹۲ ، سبک زندگی انتخاباتی، فصل الخطاب، ایران ۸۸ و سپید و سیاه تولید شده که هر کدام دارای زیر مجموعه های مرتبط با خود است تا جای مناظره های پخش زنده تلویزیونی نامزد های ریاست جمهوری شود تا به استناد مفاد آن مانور تبلیغاتی داده شود . جالب است برای اینکه رفع ابهام شود فاش شده است  که در  این نرم افزار  آخوند چشم دریده  و دهان گشاد هرزه گوی  احمد خاتمی امام جمعه موقت  نماز جمعه تهران  و  دیگر ی آخوند خنثی کاظم صدیقی  امام جمعه زاپاسی تهران است . همچنین آخوند پشمالوی فرصت طلب بغایت زن ستیز همشهری خامنه ای وامام جمعه مشهد احمد علم الهدی و بالاخره همکار سابق سربازجو شریعتمداری و وزیر فرهنگ تفتیش عقاید و جاسوسی ارشاد اخراجی دولت نهم پاسدار محمد حسین  صفار هرندی است که مشاور مطبوعاتی وفرهنگی رئیس گزمکان پاسدار محمد علی جعفری وذوب شده در ولایت فقیه است که  این باند  خامنه ای به صورت اختصاصی به بیان نظرات خود در این نرم افزارپرداخته اند. بگذریم گذشته از اینکه این نرم افزار نشان از وحشت فتنه بزرگتر از فتنه  88 در 24 خرداد 92 می باشد. از طرف دیگر بطور در بست  این باند دشمن مدعیان اصلاح طلبان و رفسنجانی ومشایی هستند.
کاندیداها در اصل ۹۰ پرونده‌ دارند. 29 اردیبهشت - 92
فارس : احمد پورمختار رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا شورای نگهبان مکاتبه‌ای با کمیسیون اصل 90 در مورد تائید صلاحیت نامزدهای ریاست جمهوری داشته؟ اظهار داشت: شورای نگهبان مکاتبه‌ای با کمیسیون در این رابطه نداشته و کمیسیون هم در این رابطه با شورا مکاتبه‌ای انجام نداده است.وی در پاسخ به این سوال که آیا کاندیداهای مطرح در انتخابات در کمیسیون اصل 90 پرونده‌ای هم دارند یا نه گفت: بله در این رابطه مواردی وجود داشته است.
نرم افزار حماسه سیاسی به بازار آمد
بعد از کتاب حماسه سیاسی و اقتصادی، با نزدیک شدن به انتخابات ریاست‌جمهوری نرم افزار چندرسانه‌ای حماسه سیاسی منتشر شد.به نوشته فارس، مؤسسه فرهنگی آسمانه اقدام به تولید نرم افزار چندرسانه ای حماسه سیاسی کرده است. در این نرم افزار در بخش های مختلف بایسته های انتخابات ۹۲ را بر اساس سخنان رهبری شرح و تفصیل داده است.این نرم افزار در شش عنوان اصلی شاخص، حماسه ۹۲ ، سبک زندگی انتخاباتی، فصل الخطاب، ایران ۸۸ و سپید و سیاه تولید شده که هر کدام از این عناوین شامل زیر مجموعه های مرتبط با خود است. در این نرم افزار سید احمد خاتمی، آیت الله صدیقی، علم الهدی، صفار هرندی به صورت اختصاصی به بیان نظرات خود پرداخته اند.گرافیک فوق العاده جذاب، ارائه محتوای جوان پسند، استفاده از اینفوگرافیک ها و اینفوکلیپ های متعدد از ویژگی های این نرم افزار است.در همین حال، کتاب «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در شعر فارسی» توسط دکتر ایوب هاشمی و ریحانه هاشمی تألیف شده و به همت مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما با شمارگان هزار و ۲۰۰ عدد منتشر شده است.