عموحاجی کثیف ترین مرد ایران

عموحاجی کثیف ترین مرد ایران که 70 سال حمام نرفته است. 28 اردیبهشت -92
گفته می شود النظافت من الایمان اما در حکومت عوامفریب ودین فروش خامنه ای که دین ابزار قدرت و ثروت وسرکوب و سانسور و جنگ افروزی وغارتگری شده است و بر اساس گزارش جدید اشپیگل خامنه ای ثروتمندترین ایرانی می باشد در مقابل  گزارش شده است  که در 115 کیلومتری جاده فیروز آباد- عسلویه استان بوشهر روستایی به نام  " گوری " وجود دارد که مردی در آن زندگی می کند  یا می لولد که گفته می شود  قریب به 70 سال است  حمام نرفته است  نام وی"عمو حاجي " است كه چهره‌اي همانند انسان‌هاي غارنشين دارد و كهنسال به نظر مي‌رسد . طوریكه مردم عادي سن او را نزديك به يك قرن مي‌دانند، رنگ خاكستر گرفته و قشري ضخيم ازچرك بر اندام او سنگيني مي‌كند. مردم آبادی می گویند تمام هم سن و سالان وی  مرده اند.بهرحال چون وی از خیلی امکانات محروم بوده دارای  خوی و خصلت خاص می باشد. آنچه مهم است  در کشوری که دارای ذخایر عظیم گاز ونفت می باشد و  رهبر بنیانگذارش قول حکومت مستضعفین و پا برهنگان داد و جانشین وی خود را رهبر مسلمین جهان می داند و دایه ی مهربانتر از مادر برای ملت فلسطین است اما موازی  رشد روز افزون کودکان کار وکارتن خوابان  و زنان تن فروشان خیابانی و.... اکنون این نمونه عمو حاجی هم اضافه شده است که سهم نفت و گاز وحکومت وی نزدیک 70 سال حمام نرفتن شده است که دستآورد  سیستم گذشته وکنونی می باشد.وقتی تصاویر نگریسته و داستانش خوانده می شود معلوم نیست . باید گریست و متأثر ومتأسف شد. یا خندید . آخر این چگونه جامعه غیرمسئول ونا برابری می باشد؟ مگر می شود تصور کرد کسی 70 سال حمام نرفته باشد و مسئولی هم نه پیگیر ونه پاسخگوی باشد؟

 
 در 115 کیلومتری جاده فیروزآباد-عسلویه روستایی به نام "گوری" وجود دارد که مردی در آن زندگی می کند که قریب به 70 سال است حمام نرفته است."عمو حاجي "كه چهره‌اي همانند انسان‌هاي غارنشين دارد و كهنسال به نظر مي‌رسد كه حتي مردم عادي سن او را نزديك به يك قرن مي‌دانند، رنگ خاكستر گرفته و قشري ضخيم ازچرك بر اندام او سنگيني مي‌كند. مردم آبادی می گویند تمام هم سن و سالان وی      مرده اند.
برخي از جوانان و نوجوانان آبادی براي عمو حاجي مرغ، گربه، روباه، خارپشت و حتي مار مرده مي‌برند او اين حيوانات را در گودالي در اطراف خود دفن مي‌كند و پس از چند روز با آتشي كه در اين گودال مي‌افروزد، آن را نيم پز مي‌كند و با ولع خاصي مي‌خورد.عمو حاجی به شدت از غذاهای تمیز و کاملا پخته همانند جوجه کباب و کباب متنفر است.عمو حاجي پس از آن با خوردن آب گنديده كه در يك حلب زنگ زده و حشرات مختلف در داخل آن شناور هستند، وعده غذايي را به پايان مي‌برد.
عمو حاجي يك پيپ استثنايي هم دارد كه از يك زانوي سه اينچي آب تشكيل شده كه او سرگين ( فضولات)حيوانات را در آن مي‌ريزد و آتش مي‌زند و به آن پك مي‌زند و با هر مرتبه پك، دود پر حجمي ازهانش خارج مي‌شود.ضمنا عمو حاجی با سوزاندن موهای بدنش آنها را اصلاح می کند !
   
 پیدا کردن محل عمو حاجی در این روستا کار سختی نیست چون علایم و تابلوهایی وجود دارد که شما را به سمت عمو حاجی راهنمایی می کند. " عمو حاجی " تنها جاذبه توریستی این روستا است!
 
عموحاجي از خوردن هر نوع خوراكي تازه و نوشيدن آب بهداشتي پرهيز مي‌كند به گونه‌اي كه اگر به زورهم به او آب گوارا بنوشانند، عكس العمل منفي نشان مي‌دهد و به شدت ابراز ناراحتي مي‌كند.عمو حاجی تنها از این آب گندیده می نوشد.
ليوان او يك حلب 5 /4 كيلويي روغن است .
 
این هم خانه عمو حاجی است. او روزهای بارانی یا سرد را در این سوراخ می گذراند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره عمو حاجی  کلمه " عمو حاجی " را در گوگل جستجو کنید.