گزارش اعتراضی از حضور جمعی از ایرانیان مقیم سیدنی مقابل پاراویلا مکان رأی گیری

گزارش اعتراضی از حضور جمعی از ایرانیان مقیم سیدنی  مقابل پاراویلا مکان رأی گیری انتخابات ریاست جمهوری.24 خرداد-92
 در ادامه اطلاعیه حضور مخالفان مقیم سیدنی که از سوی   رادیو فارسی زبان  صدای نو  روز سه شنبه پخش شدتا روزجمعه زمان رأی گیری جلوی رستوران پاراویلا  در پاراماتا  حضور داشته باشند  بنابراین  امروز جمعه ده ها نفر ازا یرانیان مخالف  بعنوان اعتراض از 9 صبح به وقت محلی حضور یافتند . ابتدا مجید الهام نیا که جزو عوامل رژیم است و جلوی درب ورودی رستوران کنار محافظان دیگر ایستاده بود از موضع تهاجمی – اعتراضی به سوی تظاهر کنندگان می آید و اخطار می دهد که شما حق ندارید اینجا حضور داشته  باشید .  معترضان  وی جواب دادند ما ایستیم و به اعتراض خود ادامه می دهیم . اگر خیلی ناراحت هستی برو به پلیس اطلاع بده . سپس  این فرد به پلیس زنگ می زند .پس از حضور پلیس  به شاکی می گوید اینان مجوز دارند و  حضورشان قانونی  است . هنگامی که حامیان رژیم  سر وکله شان برای رأی داده پیداد می شد همزمان هم صدای اعتراضی هم بلند می شد . البته رأی دهندگان جوانی  بودند که بعنوان کاریاب یا دانشجو در سال های اخیر به سیدنی آمده اند . یکی از اینان پس از رأی دادن  میان  جمع  مخالفان آمد ومدعی شد که من رأی دادم چون تحریم دارویی شده است . به وی گفته شد که دارو جزو اقلام  تحریم نیست  . همچنین تحریم هم بدلیل پروژه هسته ای است  که خامنه ای و سپاه پاسداران از آن دفاع می کنند.  همچنین  علی صاحبی  روانشناس  که به ایران تردد دارد و در مراسم ماهیانه شب شعر در سالن چسوود سیدنی گاهی سخنرانی می کند  یکی دیگر از رأی دهندگان بود که نه  رأی داد ، بلک از رأی دادن خود  دفاع  نمود .همینطور  وحید گواهی که یک هفته نامه به نام خلیج دارد حامی شناخته شده دیگر جمهوری اسلامی است که دور ه قبل به کروبی رأی داده بود وی با پوشش ادعایی من رأی نمی دهم ولی می روم تا  داخل تا ببینم چه خبر است ؟
 البته معترضان با  توزیع اطلاعیه و شعار دادن و سخنرانی کردن دست به افشاگری زدند  . بالاخره  سر وکله یک جوان ریشو تسبیح بدست که شبا هت به لبنانی ها داشت پیدا شد و نزد محافظان ورودی ایستاد . مدتی بعد سر وکله یک آخوند با چند محافظ پیدا شد اما تا دم درب ورودی نزدیک شد. صدای  جمعی معترضان وحرکت  به جلوی درب ورودی سالن با مشت های گرده  با فریاد مرگ بر  جمهوری اسلامی   سر داده شد. آخوند و محافظانش  از ترس مثل برق وارد سالن شد و محافظان درب سالن را بستند تا مانع از ورود معترضان بداخل سالن شوند  . چند دقیقه بعد یک ریشوی درشت هیکل بی دنده و ترمز ودنده عقب کنده عصبی از  سالن بیرون آمد و شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه  ومنافق سر داد که متقابلاً  معترضان بطور جمعی  با صدای  بلندفریاد مرگ بر اصل ولایت فقیه و رژیم جمهوری به وی جواب  دادند . طوریکه سریع محافظان وی را بدرون سالن رستوران بردند .

بهرحال چون پاراماتا منطقه شلوغی است و مکان  رستوران  در مسیر پرتردد با  خیابان  پر ترافیک است  بنابراین  شعار وسخنان افشاگر  معترضین بزبان انگلیسی موجب جلب توجه عابرین ورانندگان خود رو های در حال عبورواقع می شد .