گزیده خبرهای 17 تیر-

گزیده خبرهای  17 تیر- 92 . قسمت -3
قاطی کردن و روانی و دیوانه شدن سربازجو شریعتمداری که چرا  محمد نوریز اد  فیلم ساز فراری وابسته به رقیب مقیم پاریس فاش ساخته است حسن روحانی عنصری اطلاعاتی- امنیتی ذوب شده در ولایت ومطیع اوامر وی می باشد
«حسن روحانی 16 سال در این سیستم مسئولیت داشته و مطلقاً جدا از خواسته و نظر رهبری قدم برنمی‌دارد.»«محمد-ن» فیلمساز فرصت‌طلبی که پس از سوءاستفاده چند میلیارد تومانی به فتنه‌گران پیوست، مطلب فوق را در مصاحبه با رادیو فرانسه عنوان کرد. او می‌گوید: موضع‌گیری‌های حسن روحانی منطبق با خواست و اشارت رهبری خواهد بود. او یک شخصیت اطلاعاتی و امنیتی است که 16 سال در این سیستم مسئولیت داشته است. او در جایگاه دبیری شورای عالی امنیت ملی قرار داشت. او اکنون یک ودیعه آسمانی برای حاکمیت است(!) و در موضوعاتی نظیر بحث هسته‌ای جدا از حاکمیت قدم برنمی‌دارد.نامبرده پیش از این هم در مصاحبه با یکی از رسانه‌های بیگانه تصریح کرده بود: متأسفانه مردم به یک روحانی و آخوند مضاعف که از ولایت‌فقیه اطاعت می‌کند، رای دادند. او هرگز با رهبری مخالفت نخواهد کرد
.

در زمانی که جریان متهم بهانحرافی درون دولت در موضع قدرت بودند دستگاه فاسد قضاییه به شکایات اینان توجهی نمی کرد مشخص است پس از پایان دولت اگر شاکیان متهم نشوند باید خوش شانس باشند .
یک منبع آگاه از ارجاع پرونده شکایت معاون اجرایی رئیس‌جمهور از نمایندگان کمیسیون اصل 90 مجلس به شعبه 15 بازپرسی دادسرای کارکنان دولت خبر داد.این منبع آگاه با اعلام این خبر گفت: علت شکایت معاونت اجرایی رئیس‌جمهور، ارائه گزارش نمایندگان مجلس درباره سفر خانواده بقایی به آمریکا و تشویش اذهان عمومی از سوی کمیسیون اصل 90 ذکر شده است.وی در گفت‌وگو با فارس افزود: معاونت اجرایی رئیس‌جمهور از سه تن از نمایندگان کمیسیون اصل 90 شکایت کرده و پرونده در شعبه 15 بازپرسی کارکنان دولت مطرح شده است.این منبع آگاه تصریح کرد: در حال حاضر قرار است تا استعلامات اولیه از اداره گذرنامه اخذ شود.این شکایت پس از آن صورت گرفت که کمیسیون اصل 90 مجلس در پی رسیدگی به سوال یکی از نمایندگان که پس از سفر دولت به نیویورک مطرح شد، کمیته تحقیقی را مهیا و گزارشی تهیه کرد و به قوه‌قضاییه فرستاد تا به تخلفات دولت رسیدگی شود.
بدون شک این سیاست نخ نما شده تکراری است که هدف پیگیری رعب وحشت وسرکوب بیشتر می باشد .از سوی دیگر از هم اکنون موضع گیری  علیه دولت جدید وتلاش برای ایجاد بد بینی در مورد ذهنیت رأی دهندگان به روحانی است که به اینان تفهیم شود با آمدن روحانی چیزی تغییر نکرده است.
نیروی انتظامی با صدور اطلاعیه ای ضمن تبریک فرا‌رسیدن ماه مبارک رمضان، برنامه های خود را برای تامین امنیت و برخورد با روزه خواران اعلام کرد.در اين اطلاعيه آمده است:نيروي انتظامي فرا رسيدن ماه مبارک رمضان ماه ضيافت الهي و ماه رحمت، برکت و آموزش الهي را به همه مردم عزيز تبريک عرض مي نمايد و پيشاپيش آرزوي توفيق در بندگي الهي و قبول طاعات و عبادات همگان را در اين ماه عزيز دارد.معنويت و فضاي روح بخش اين ماه مبارک چنان بر کشور اسلامي ما حاکم مي گردد که همگان با شوق در صدد اندوختن توشه معنوي و ذخيره آخرت خود هستند و لکن نيروي انتظامي حسب وظيفه در همراهي با مردم متدين و روزه دار نکاتي را جهت هرچه با شکوهتر شدن اين مناسبت عزيز به اطلاع عموم مي رساند.1. گرچه اسلام مسافران و بيماران را از روزه معاف نموده، لکن بايد تمامي کساني که عذري دارند از خوردن و آشاميدن و استعمال دخانيات در ملأ عام خودداري نموده و مسافران عزيز از صرف غذا در فضاي بيروني غذاخوري ها و کنار جاده ها و تفرجگاه‌ها پرهيز کنند.2. متصديان هتل ها، مهمان پذيرها، رستوران هاي بين راهي، پايانه ها، فرودگاه ها و ايستگاه هاي راه آهن با اخذ مجوز از مراجع مربوط و رعايت شئون اسلامي و پوشش فضاي خود مي‌توانند به مسافران ارائه خدمت کنند.3. ساير رستوران ها و مراکز ارائه خوردني ها و نوشيدني ها از اذان صبح تا زمان افطار حق پذيرايي از مشتريان را ندارند و از افطار تا سحر فعاليت اين اماکن بلامانع است.4. امنيت پارک ها و تفرجگاه ها توسط ماموران و يگان هاي انتظامي براي حضور مردم عزيز در زمان افطار و بعد از آن تقويت خواهد شد تا شهروندان روزه‌دار بتوانند در فصل تابستان گذران فراغت داشته باشند.5. نيروي انتظامي در نزديکي افطار و شب هاي قدر که حضور و تردد مردم عزيز تراکم بيشتري دارد، تلاش می کند با حضور ماموران خود رفت و آمد را تسهيل و امنيت را ارتقا بخشد و البته همکاري مردم عزيز و روزه داران محترم بسيار راهگشا خواهد بود.6. يکي از جهات معنوي اين ماه مبارک رعايت عفاف و حجاب و دوري از ناهنجاري ها است؛ لذا تفاضامنديم همگان ضمن رعايت فضاي معنوي حاکم بر جامعه، اخلاق و پوشش اسلامي را مراعات کرده و در اين امر نيروي انتظامي را ياري کنند.
بازهم  در رژیم مدعی امن ترین کشور جهان  که مرگ زی ومرگ پرور و گورستان آباد کن  می باشد  خبرسقوط 4 نگون بخت گزارش شده که منجر به مرگ یک مرد 35 ساله ومجروح شدن
حادثه سقوط بالابرحمل مصالح از روی ساختمان چهار طبقه مسکونی در منطقه نارمک تهران که صبح امروز جمعه رخ داد مرگ مرد 35 ساله و زخمی شدن سه نفر دیگر از اعضای یک خانواده را در پی داشت.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی، شهروندان که شاهد رخداد این حادثه بودند در تماس با سامانه 125 از آتش نشانی خواستار کمک شدندستاد فرماندهی آتش نشانی تهران با دریافت خبر رخداد این حادثه، بی درنگ با به صدا درآوردن زنگ ایستگاه های 72 و 19، آتش نشانان این ایستگاه ها و همچنین گروه نجات 12 آتش نشانی را ساعت 11:03 دقیقه به محل حادثه در 35 متری نارمک، خیابان مدائن، کوچه حافظ اعزام کرد.به گفته سیداحمد رسولی، فرمانده ایستگاه 72 که در محل حادثه حاضر بود، چهار نفر مرد از اعضای یک خانواده با استفاده از بالابر ویژه حمل مصالح مشغول بالا کشیدن کولر به بالای پشت بام این ساختمان 4 طبقه نوساز بودند که همراه با سقوط ناگهانی بالابر، این 4 نفر هم به پایین ساختمان سقوط کردند که منجربه مرگ مردی 35 ساله و آسیب دیدگی شدید سه مرد 23، 52 و 82 ساله شد.وی در تشریح چگونگی وقوع این حادثه اظهار داشت: این افراد قصد داشتند با بکارگیری بالابر ساختمانی که در بالای پشت بام ساختمان 4 طبقه مسکونی نصب بود یک دستگاه کولر را از روی پشت بام ساختمان دو طبقه مجاور به بالای پشت بام این ساختمان نوساز منتقل کنند که به علت عدم مهار پایه های بالابر و عدم رعایت موازین ایمنی به هنگام جابجایی کولر، ناگهان بالابر به پایین ساختمان فرو افتاد که در پی آن هر 4 نفر اعضای خانواده نیز به پایین ساختمان و بر روی پشت بام ساختمان دو طبقه مجاور سقوط کردند.رسولی ادامه داد: آتش نشانان با حضور در محل حادثه، این افراد را از پشت بام طبقه دوم ساختمان به پایین منتقل کرده و تحویل اورژانس دادند که عوامل اورژانس بعد از انجام معاینات اولیه مرگ یک نفر را تایید کردند.این فرمانده آتش نشانی با اشاره به این که تحقیقات بیشتر در این خصوص همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: مصدومین بلافاصله توسط آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شده و تحت درمان قرار گرفتند.

حاجی جک هم در راستای حمایت از دوست زد وبندچی سابقش وارد صحنه شده است تا با اینگونه آدرس  غلط دادن جا پایی برای چاله آخوری برای خودش دست وپا کرده باشد
وزير خارجه اسبق انگليس طي نشستي کارشناسانه در بي‌بي‌سي اذعان کرد ايران به دنبال ساخت سلاح اتمي نبوده و اين ديدگاه ساده‌لوحانه نيست.جک ‌استراو، وزير خارجه اسبق انگليس در يک نشست کارشناسي در رسانه دولتي بي‌بي‌سي، گفت هيچ شواهدي مبني بر اينکه ايران در حال ساخت بمب اتمي است وجود ندارد.جک استراو، در اين نشست کارشناسي گفت ديدگاه‌هاي او درباره ايران «ساده‌لوحانه» نيستند و به نظر مي‌رسد چشم‌انداز اميدوارانه‌تري از اوضاع برنامه هسته‌اي ايران با رئيس جمهور جديد اين کشور وجود داشته باشد. استراو در پاسخ به مجري برنامه که گفت: اما شما سالها با ايران مذاکره کرديد ولي به جايي نرسيديد، همانند آنچه در کتاب خاطرات خود آورده، آمريکايي‌ها را مسئول به بن‌بست رسيدن مذاکرات معرفي کرد.وزير خارجه اسبق بريتانيا پيشتر در کتاب خاطراتش نئوکان‌هاي تندرو آمريکايي و به خصوص سخنراني سالانه جورج دبليو بوش در کنگره آمريکا که ايران را محور شرارت خوانده بود را از جمله عوامل تخريب کننده دستاوردهاي مذاکرات هسته‌اي با ايران که به مراحل خوبي رسيده بود، ذکر کرده بود. جک ‌استراو در اين کتاب به تعليق داوطلبانه غني‌سازي اورانيوم و امضاي پروتکل الحاقي که اجازه نظارت دقيق‌تر و جزئي‌تر به آژانس مي‌داد، اشاره مي‌کند و سپس مي‌نويسد تندروي‌هاي جناح محافظه‌کار آمريکا باعث شد توافق بر سر برنامه هسته‌اي ايران به نتيجه نرسد و «جان بولتون و ديگر نئوکان‌هاي آمريکا آن چيزي را درو کنند که کاشته بودند.»وي در بخش ديگري از سخنان خود تصريح کرد: «حس دروني من درباره برنامه هسته‌اي ايران اين است که آنها در حال پيشبرد يک برنامه هسته‌اي غيرنظامي هستند و در عين حال به دنبال دستيابي به ظرفيت‌هاي فکري براي ساخت بمب اتمي هم هستند. اما هيچ شواهدي، نه از آژانس و نه از آمريکايي‌ها- شواهد آمريکايي‌ها که کاملاً عکس اين موضوع است- وجود ندارد که خبر از تسليحات بدهند؛ شواهدي که خبر از تسليحات ايران بدهند،‌کمتر از شواهدي است که خبر از سلاح‌هاي عراق يا ليبي مي‌دادند. اين چيزي است که درست است.» به گزارش فارس،‌ استراو در پايان اين برنامه گفت: «بگذاريد اين را مشخص کنيم. آمريکا يک گزارش برآورد اطلاعاتي منتشر مي‌کند. آنها در سال 2007 يکي از اين برآوردها را منتشر کردند که دقيقاً با همين عبارات مي‌گفت قضاوتشان اين است که ايران برنامه ساخت تسليحات اتمي‌اش را در سال 2003 متوقف کرده است و هيچ شواهدي مبني بر پيگيري مجدد آن وجود ندارد. البته من قبول دارم که مقدار زيادي اطلاعات مبهم وجود دارد، مثلاً درباره غني‌سازي سطح بالاي ايران؛ اما اين، هنوز و به هيچ عنوان به معني ساخت بمب اتمي نيست.»