دوخبر اعتراضی در اندونزی وعراق علیه رژیم ضدبشری

دوخبر اعتراضی در اندونزی وعراق علیه رژیم ضدبشری آخوندها.29 تیر-92
کجا یا کدام کشوری یافت می شود که پای عوامل رژیم ضد بشری نا متعارف آخوند وپاسدار  در آنجا باز شود و موجب درد سر ومشکل نگردد که قرار باشد در مورد حضور عوامل اعزامی به اندونزی و عراق همراه با  انتقال مواد مخدر وقاچاق انسان و صدور کالاهای بنجول درد سر ساز نباشد ومورد اعتراض واقع نشود .برای همین  گزارش شده است پس از مذاكرات نخست‌وزير استراليا با رئيس‌جمهور اندونزي، وزير دادگستري اندونزي دستور جلوگيري از صدور ويزا براي ايرانيان را به محض ورود به اين كشور داد.  همچنین سخنگوي  "كوين راد" نخست‌وزير استراليا گفت مسئله قاچاق ايرانيان را مستقيماً با رئيس‌جمهور اندونزي در ميان گذاشته است . از سوی دیگر  گزارش شده است  تعدادي از سازمان‌هاي حقوق بشر در عراق در اقدامي عجيب خواستار تحريم كالاهاي ساخت ايران شده‌اند.
وزير دادگستري اندونزي دستور جلوگيري از صدور ويزا براي ايرانيان را به محض ورود به اين كشور داد.
* پس از مذاكرات نخست‌وزير استراليا با رئيس‌جمهور اندونزي، وزير دادگستري اندونزي دستور جلوگيري از صدور ويزا براي ايرانيان را به محض ورود به اين كشور داد. سخنگوي نخست‌وزير استراليا گفت "كوين راد" مسئله قاچاق ايرانيان را مستقيماً با رئيس‌جمهور اندونزي در ميان گذاشته است. ايرانيان به مانند تعدادي از اتباع ديگر كشورها مي‌توانند پس از ورود به اندونزي با پرداخت هزينه‌اي ويزا دريافت كنند. دولت استراليا در مورد سفر مهاجران غيرقانوني ايراني به اين كشور از طريق قايق‌هاي اندونزي نگراني‌هايي ابراز كرده است.
تحريم كالاهاي ساخت ايران در عراق

* تعدادي از سازمان‌هاي حقوق بشر در عراق در اقدامي عجيب خواستار تحريم كالاهاي ساخت ايران شده‌اند. به گزارش انتخاب، وسام العاني، رهبر اين كمپين، گفت كمپين "صلح"، درحال حاضر در استان‌هاي انبار، صلاح الدين، نينوا، بغداد و كركوك و ديالي عراق فعال است. العاني در ادامه مدعي شد:‌اين كمپين در استان‌هاي شركت كننده، مورد استقبال خوبي قرار گرفته است و همچنين تلاش‌هايي براي تشويق استان‌هاي جنوبي در پيوستن به تحريم درحال انجام است. العاني در ادامه ادعا كرد برخي از جوانان براي نصب تابلوهايي كه شامل عبارت "نه به كالاهاي ايران" است،‌ در خيابان‌ها و آشنا كردن ساكنان محلي با اهداف كمپين داوطلب شده‌اند. رهبر اين كمپين ادعا كرد كه در طول چند روز آينده، برگه‌هاي تبليغاتي و پوستر كالاهاي مختلف ساخت ايران كه قرار است مورد تحريم قرار گيرند، از دستگاه‌هاي تهويه مطبوع گرفته تا فرش، دارو و مواد غذايي كنسرو شده، در سراسر شهر پخش خواهد شد. عزيز مخلف، رئيس اتاق بازرگاني انبار، ادعا كرد كه در اين هفته ديده شده كه صدها كاميون ايراني، بدون تخليه محموله خود درحال بازگشت به ايران بوده‌اند. وي افزود كه عراق هر سال حدود 22 ميليارد دلار كالاي ايراني وارد مي‌كند.