قربون برم خدا را یک بام و دو هوا را

قربون برم خدا را یک بام و دو هوا را .27 تیر-92
گفته می شود رطب خورده کی منع رطب کند؟ یعنی کسی که خودش خرما می خورد نمی تواند دیگران  را از خوردن خرما منع کند . همچنین  اصطلاح سیاست یک بام و دو هواست که  داستانش چنین است . مادری یک دختر و داماد و یک پسر وعروس داشت که شب های  گرم تابستان بالای بام می خوابیدند .مادر نیمه شب که می شد  در یک طرف بام می رفت بالای سر پسرش و سفارش می کرد در این هوای گرم چرااینقدر بهم چسبیدید نمی بینی هوا گرم است خوابتان نمی برد ازهم فاصله بگیرید تا بتوانید بخوابید؟ اما آنطرف بام می رفت و به دخترش توصیه می کرد دخترم چرا  فاصله با همسرت گرفتی بهش نزدیک شو تا  گرمت شود  راحت بتوانی بخوابی . پسر که می شنید مادرش به وی چه گفته و به خواهرش چه گفته با صدای بلند گفت قربون برم خدا را یک بام و دو هوا را .
اکنون داستان  _ice_  کاربر بالاترین می باشد که وکیل مدافع حسن روحانی شده است ودر بالاترین این عنوان ومتن را با ضمیمه فیلم کوتاه ویدئوئی  بازتاب داده است
"دانشگاه کلدونیان گلاسگو فایل ویدیوی فارغ التحصیلی دکتر روحانی در سال 1999 را منتشر کرد " وقتشه اونایی که از آب گل آلود میخواستن ماهی بگیرن یه عذرخواهی از طرفداران آقای روحانی بکنن.تهمت زدن زشته , چه از سمت حاکمیت چه از سمت سلطنت طلب , چه رجبی طلب و چه هر شخص یا گروهی دیگه ..... اول خودمون رو اصلاح کنیم بعد دنبال تغییر باشیم"  
سئوال است وقتی ایشان پیشنهاد داده است اول خودمان را اصلاح کنیم بعد دنبال تغییر باشیم و مخاطبانش حاکمیت و سلطنت طلب و رجبی!  نه رجوی طلب می باشد . مشخص نیست چرا  این مدعی در  لیست خود بقیه  مخالفان  وباند و جناح های رژیم همچون مدعیان  اصلاح طلب را از قلم انداخته است؟!  چرا خودش چرا اهانت کرده است؟! تازه مگر کم مدارک ساختگی وقلابی دکترا  از درون باندهای رژیم فاش شده است؟ مگر داستان  مدارک قلابی علی کردان و محمد رضا رحیمی معاون اول احمدی نژاد و سعید مرتضوی و آخوند علیزاده فراموش شده است ؟ مگر افشاگری های مدرک سازی دانشگاه هاروارد درزمان اصلاح طلبان از سوی سربازجو شریعتمداری از یاد رفته است؟  مگر رابطه دولت فخیمه انگلیس با ملاها انکار کردنی می باشد؟ گیرم که مدرک دکترای حسن روحانی نه ساختگی که واقعی باشد .خوب سئوال است رابطه وی با جک استراو چگونه است؟ این مراسم فارغ التحصیلی  حسن روحانی مربوط به چه سالی است؟ بطور قطع مربوط به قبل از انقلاب نیست چون موهای سرش آن موقع سفید نبوده است؟ نقش جک استراو در این مراسم که فقط یک فارغ التحصیل دارد چیست . به ویژه اینکه اعلام آمادگی سفر به تهران ودیدار با حسن روحانی کرده است؟ مهمتر اینکه از  مدرک حسن روحانی بعنوان دکتر حقوق یاد می شود .خودش هم در سخنرانی تبلیغات ریاست جمهوری اش در تبریز با افتخار گفت من نه سرهنگ که حقوقدانم .در صورتیکه در این مراسم ویدئوئی از تز  دکترای فلسفه و معارف اسلامی یاد می شود! اما سئوال است که چرا اشاره مختصر نشده حسن روحانی کیست؟ نقش وی در 35 سال چه بوده است؟ رابطه وی با رفسنجانی چگونه بوده است؟ رفسنجانی کیست و در 35 سال چه نقشی ایفا نموده است؟  همچنین چگونه صلاحیت حسن روحانی  تأیید سپس  رئیس جمهور شد؟ رابطه وی با رهبر ولی فقیه چگونه است؟ قدرت واختیار ولی فقیه چیست؟ چرا تلاش شده  برای اینکه منتقدان و مخالفان حسن روحانی زیر سئوال برده شوند جایگاه حسن روحانی با حاکمیت تفکیک شده است؟!
 بالاخره اینکه مگر در رژیم نا متعارف  و اصلاح ناپذیر مدراج بالای آکادمیک ارزش و اعتبار ی دارد ؟ مگر پس از انقلاب پاک سازی از آموزش و پرورش شروع نشد ؟  مگر زیر چتر انقلاب ضد فرهنگی یورش سراسری به دانشگاه های کشور نشد و به خاک وخون کشیده نشد و دانشگاه ها  برای   3 سال تعطیل نشدند؟ مگر زندان ها جایگاه روشنفکران وتحصل کردگان نشده است؟ مگر سرهای بسیاری شان بالای دار نرفته وسینه ها ومغز های شان شکافته نشده است؟  مگر  قیام 6 روزه دانشجویی تیر 78  با فرمان خامنه ای – رفسنجانی – خاتمی به خاک وخون کشیده نشد؟ مگر پاک سازی دانشگاه ها  شروع نشد واساتید دانشگاه ها به اتهام لیبرالیسم – سکولاریسم  پاک سازی با بازنشسته اجباری نشدند؟ مگر طرح های  زنجیره ای ستاره دار کردن دانشجویان  و اخراج وبازداشت  همراه با گورستانی – پادگانی – حوزوی کردن دانشگاه ها و تفکیک جنسیتی دختران وپسران دانشگاه ها اجرا نشده است . بهرحال مگر  ایران رتبه دار  فرار مغزها نمی باشد؟ خوب ایکاش مدعی  وکیل مدافع حسن روحانی به خود زحمت می داد ومی گفت فرق حسن روحانی و رفسنجانی وخاتمی چیست وقتی  همگی مطیع و لبیک گوی  خامنه ای رهبر ولی فقیه همکاره وغیر پاسخگو اند؟ همانگونه که وی می گفت چه فرقی بین زنان انگلیسی و ایرانی است؟ چطور روحانی در دانشگاه فخیمه انگلیس در کنار زن بی حجاب موقع  فارغ التحصیلی به حساب دکترایش می تواند حضور داشته باشد ولی در ایران همسر وی مجاز به آفتابی کردن همسرش نمی باشد؟