نامه ها وصداها

نامه ها وصداها.2 آذر -92
نامه ها وصداها  شاما  پیام هایی است که بازتاب بخشی از نظرات وانتقادات و در خواست وتقاضاهای مرم معترض می باشد که بیانگر کارنامه ی بیش از 34 ساله ی حاکمان عوامفریب و غارتگر ودین فروش و شرایط بی سر وسامان وتبعیض آمیز و.... تحمیل شده  به مردم به ویژه 80 % جمعیت کشور  است  که زیر خط فقر اقتصادی بسر می برند.
نامه‌هاي شما
گراني رم كرده 
قيمت برخي مايحتاج ضروري از جمله گوشت، مرغ، لبنيات و به ويژه برنج كاهش نيافت و اقشار حقوق‌بگير جامعه همچنان با مشكلات اقتصادي و معيشتي دست به گريبانند. از مسئولان امر تقاضا داريم براي رفع نگراني‌هاي مردم از گراني‌هاي افسار گسيخته هر چه سريع‌تر چاره‌انديشي و آنان را به زندگي اميدوار كنند. رامتين عرب يارمحمدي ـ تهران 
طمع تا كجا؟ 
برخي صاحب‌خانه‌ها به حقوق مستأجران توجهي ندارند و هر چه دلشان خواست اجاره‌‌ها را افزايش مي‌دهند. نبود نظارت مستمر بر دفاتر املاك و مستغلات هم مزيد بر علت شده است. اقشار حقوق‌بگير در پرداخت اجاره خانه مجبورند مشكلات فراواني را تحمل كنند و بيش از نيمي از درآمد خود را به اين امر اختصاص دهند! يك مستأجر - تهران .
پاركينگ طبقاتي و مشكلات مسافران 
مدتهاست در بزرگراه شهيد حقاني، به بهانه ساخت پاركينگ طبقاتي، گودبرداري شده كه اين موضوع در مسير رفت و آمد مسافران مترو شهيد حقاني تغييراتي ايجاد كرده است و مسافران مجبورند مسافت طولاني را طي كنند و گل و لاي، گرد و غبار و آلودگي صوتي را تحمل كنند. همچنين اغلب اوقات پله برقي پل عابر واقع در بزرگراه شهيد حقاني، مقابل خيابان نفت جنوبي خاموش است و اين نقص فني هم مشكلاتي را براي مردم ايجاد كرده است. به نظر مي‌رسد ساخت، تكميل و راه‌اندازي پاركينگ طبقاتي در اين محل، مدت‌ها طول مي‌كشد تا مورد بهره‌برداري قرار گيرد، لذا ضرورت دارد براي رفع مشكلات ايجاد شده چاره‌اي اساسي انديشيده شود.
مصطفي خادملو ـ تهران 
بارش چيپس و پفك از صداو سيما! 
تبليغات گسترده چيپس و پفك كه هيچ‌گونه ارزش غذايي ندارد و براي كودكان مضر است، همچنان از صدا و سيما پخش مي‌شود و موجب گلايه مردم است. بجاست صدا و سيما در پخش تنقلاتي كه براي سلامتي كودكان مفيد نيست، تجديد نظر كند و سلامت مردم را در نظر بگيرد و فقط به دنبال كسب درآمد از پخش آگهي‌هاي فريبنده نباشد! عليرضا مصلحتي ـ تهران 
صداي شما
* احمديان از تهران: برخي از مردم در فقر و مشكلات هستند و متأسفانه كسي هم توجه نمي‌كند. حقوق كارگر و كارمند كم است كسي توجه نمي‌كند. رانت خواران پول‌ها را مي‌برند پول و ثروتي كه متعلق به ملت است. چرا به اينگونه افراد وام‌هاي كلان دادند و ضمانت مناسب از آنها نگرفتند؟ 
* سرپرست يك خانواده 5 نفره از تهران: به نمايندگان مجلس و وزراء بگوييد خانواده‌هاي امثال من با چند بچه در مقاطع مختلف تحصيلي، با حقوق پايين، چگونه امرار معاش كنند؟ يارانه‌ها چقدر مي‌تواند به زندگي ما كمك كند؟ 
* عسجدي از تهران: اميدوارم كه پيام بنده را چاپ كنيد. با توجه به اينكه قرار بود مسكن مهر با قيمت مناسب در دولت قبلي ساخته شود و قيمت تمام شده چندين برابر قيمت اعلام از اعضاء گرفته شد و هيچ نظارتي بر شركت تعاوني مسكن مهر صورت نگرفت، نه در ساخت و نه در پول‌هاي گرفته شده از اعضا. اكنون هم بعضي از شركتهاي تعاوني اقدام به اخذ مبلغي به عنوان مال اجاره از اعضا نموده‌اند. از مسئولان ذيربط تقاضا داريم جلوي اين كار را بگيرد. واقعاً ديگر درتوان ما پرداخت پول نيست. 
* كوكبي از تهران: مسئولان پمپ بنزين حدفاصل ميادين حر و پاستور كم فروشي مي‌كنند! چندين بار در اين خصوص به مسئولان ذيربط اطلاع داده شد ولي متأسفانه پيگيري نشد. بنويسيد حداقل بازرس شركت پالايش و پخش جهت سركشي به اين جايگاه اعزام شود.
* كاظمي از تهران: خيابان شهيد اسمعيلي واقع در ضلع شمالي يادگار امام (بهرود) به علت سراشيبي تند يكي از شلوغ‌ترين مسير به ويژه صبحها و شبها مي‌باشد كه خودروها با سرعت زياد در اين مسير تردد مي‌كنند و اين خيابان يكطرفه به علت نبود پليس راهور و دوربين ثبت تخلفات ظاهراً دوطرفه شده و اين امر سلامتي و امنيت جان شهروندان اين محدوده را با خطر جدي مواجه كرده است. جا دارد مسئولان شهرداري منطقه 2 نسبت به نصب موانع فيزيكي و سيستم كنترل هوشمند اقدام نمايند. 

* چند تلفن از تهران: چرا مسئولان وزارت نيرو و اداره برق در مورد گران شدن قيمت كنتور برق هيچ‌گونه اطلاع رساني نمي‌كنند؟
* يك كارمند از تهران: چرا شهرداري منطقه نسبت به آسفالت خط ويژه ولي عصر از اتوبان نيايش تا مسجد بلال اقدام نمي‌كند؟