جهت اطلاع.

جهت اطلاع.  13 آبان -92
 
چهت اطلاع شامل 4گزیده خبر کوتاه می باشد که با نقل قول از گفته دیروز خانه ای علیه ی منتقدان تیم مذاکره کننده ی محرمانه ی هسته ای استفاده شده است . همچنین انحراف در محافل عزاداري مذهبي خبر از ادامه دار بودن ، همچنانی هر روز پديده جديد در اين زمينه  گزارش داده شده است که بطور عیان بیانگر به بن بست کامل رسیدن ابزار بودن دین در بیش از 34 سال گذشته می باشد .  جالب تر اینکه  گزارش شده  2 عضو آخوند بازار مکاره رژیم مدعی قدرت برتر منطقه  که عازم آلمان هستند در سفارتخانه آلمان در تهران انگشت نگاری شدند .  بالاخره اینکه گزارش شده است که از بس امنیت در کشور مدعی امن ترین کشور جهان   زیاد است مردم زنجان، از راهنمائي و رانندگي اين شهر به فرماندهي نيروي انتظامي شكايت كرده اند.
حمايت خامنه ای از مجموعه مسئولان و مذاكره كنندگان
رهبر انقلاب اسلامي ديروز در ديدار دانش آموزان به مناسبت 13 آبان ضمن حمايت از مجموعه مسئولان و مذاكره كنندگان با گروه پنج به علاوه يك، تأكيد كردند: اينها فرزندان انقلاب و مأموران جمهوري اسلامي هستند كه با تلاش فراوان درحال انجام دادن مأموريت سخت خود مي‌باشند و "هيچ كس نبايد آنها را تضعيف كند، مورد توهين قرار دهد يا سازشكار بداند". اين سخن رهبر انقلاب، تعريضي است به اظهارات افرادي از فعالان سياسي از جمله بعضي نمايندگان مجلس و سخنران قبل از خطبه‌هاي نماز جمعه گذشته تهران كه با جملات تندي گروه مذاكره كننده ايراني را به سازشكاري متهم كرد. ستاد نماز جمعه بايد به اين سؤال پاسخ بدهد كه با چه انگيزه‌اي از اين قبيل افراد به عنوان سخنران دعوت مي‌نمايد؟ 
انحراف در محافل عزاداري مذهبي، همچنان ادامه دارد
* انحراف در محافل عزاداري مذهبي، همچنان ادامه دارد و هر روز پديده جديدي در اين زمينه بروز مي‌كند. از استان مركزي خبر مي‌رسد در يكي از شهرهاي اين استان هيأتي با نام "متوسلين به ذوالجناح"! تأسيس شده كه اقدام به عزاداري‌هاي غيرعادي و همراه با خرافات مي‌كند. متأسفانه نهادهاي فرهنگي مسئول كه بايد عهده‌‌دار نظارت بر اين امور باشند به وظايف خود عمل نمي‌كنند. 
دو تن از روحانيون مجلس كه قصد سفر به آلمان را دارند، در سفارت آلمان در تهران انگشت نگاري شدند.
* دو تن از روحانيون مجلس كه قصد سفر به آلمان را دارند، در سفارت آلمان در تهران انگشت نگاري شدند. به گزارش عصر خبر، مصباحي مقدم و رسايي كه جهت تبليغ در ايام محرم، عازم كشور آلمان خواهند شد، جهت انجام امور رواديد خود در سفارت آلمان انگشت نگاري شدند تا بتوانند ويزاي آلمان را دريافت كنند! گرچه يكي از اين دو نماينده ابتدا با اين اقدام مسئولان سفارت آلمان مخالفت كرده اما در نهايت به انگشت نگاري رضايت داده است. انجام انگشت‌نگاري از تبعه ايران در سفارتخانه خارجي، از سوي مردم و مسئولان كشورمان پذيرفته و قابل قبول نيست. 
مردم زنجان، از راهنمائي و رانندگي اين شهر به فرماندهي نيروي انتظامي شكايت كردند

* مردم زنجان، از راهنمائي و رانندگي اين شهر به فرماندهي نيروي انتظامي شكايت كردند. به گزارش خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي جمع زيادي از مردم زنجان با امضاء طوماري كه به دفتر فرماندهي ناجا ارسال شده، به برخي سياست‌هاي ناصواب و برخوردهاي نسنجيده و به ظاهر قانوني مأمورين راهنمائي و رانندگي زنجان با مردم اعتراض نموده و آن را موجب ايجاد نارضايتي عمومي شهروندان دانسته و خواستار بررسي آن شده‌اند.