گزیده خبر های کوتاه . 10 آذر -92. قسمت -3

گزیده خبر های  کوتاه  . 10 آذر -92. قسمت -3
مرگ فوتبالیست
از بس در کشور آرامش و آسایش ورفاه و امنیت وجود دارد که بازیکن فوتبال موقع بازی دچار ایست قلبی می شود ومی میرد!
کیش- خبرنگار کیهان: ورزشکار 44 ساله هنگام تمرین فوتبال در ورزشگاه المپیک کیش در اثر ایست قلبی درگذشت.به گفته شاهدان عینی این ورزشکار در حالیکه حدود 45 دقیقه در گوشه‌ای از چمن بر روی زمین افتاده بود، مورد توجه حاضران قرار گرفت.دکتر محمد خلخالی رئیس بیمارستان کیش در این جزیره اظهار داشت: پس از آنکه با مرکز فوریت‌های پزشکی تماس گرفته شد، آمبولانس ظرف مدت 4 دقیقه در محل حاضر شد اما بیمار هیچ گونه علائم حیاتی از خود بروز نداد و تلاش‌های کادر پزشکی بیمارستان که به مدت 3 ساعت هم ادامه داشت، بی‌نتیجه ماند و بیمار به دلیل ایست قلبی جان سپرد.
اعدام باند قاچاق
معلوم نیست چرا سربازجو شریعتمداری دستپاچه شده و انهدام را اعدام جا زده است .چون در متن خبر اشاره به اعدام نشده است؟
کرمانشاه- ایسنا: سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمانشاه از دستگیری باند قاچاقچیان بین‌المللی اشیای عتیقه در این استان خبر داد.نصرالله سپهر گفت: با تلاش نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان کرمانشاه یک باند بین‌المللی قاچاق اشیای عتیقه در کرمانشاه دستگیر شدند.
توقیف داروی قاچاق
آنقدر وضع دارویی کشور خراب شده ومرز های کشور بی در وپیکر که اتوبوسی داروی قاچاق وارد کشور می شود؟
پیرانشهر- فارس: فرمانده هنگ مرزی پیرانشهر گفت: اتوبوس حامل داروی قاچاق در این شهرستان توسط مرزبانان توقیف شد.علی علیپور دیروز در ارومیه اظهار کرد: ماموران مرزی گمرک تمرچین موفق شدند با توقیف 2 دستگاه اتوبوس داروهای غیرمجاز دامی و ده‌ها عدد قطعات خودرویی را کشف و ضبط کنند.وی با اشاره به نحوه توقیف این خودرو تصریح کرد: در اجرای ششمین مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با تلاش مرزبانان این هنگ از داخل باک دو دستگاه اتوبوس اسکانیا، 289 قطعه لوازم خودرو و 2 هزار و 170 عدد داروی غیرمجاز که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.
در رژیم خلافکاران که از صدر تا ذیل آن آلوده به فساد است فقط خبر های ناامنی وفسادوقتل ودزدی و.... با شیوه های گوناگون گزارش می شود.
قائمشهر - خبرنگار کیهان:با تلاش پلیس فتای مازندران بزرگترین باند سرقت و کلاهبرداری اینترنتی شمال کشور متلاشی شد.رئیس پلیس فتای مازندران گفت در پی شکایات تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فرد یا افرادی با ارسال پیامک با این بهانه که شما در قرعه‌کشی طرح هزار لبخند همراه اول برنده مبلغ 15 میلیون ریال و یا 25 میلیون ریالی کمک هزینه عتبات عالیات شده‌اید افراد مورد هدف را به پای دستگاه خودپرداز بانک‌ها کشانده و با ترفندهای خاصی از صاحبان کارت بانک با گرفتن رمز اول و دوم مبادرت به سرقت سپرده‌ها و انتقال آن به حساب‌های مخصوص می‌گرفتند، کارآگاهان پلیس فتای مازندران 3 نفر ازمتهمان اصلی و 20 نفر دیگر از همدستانشان را که 4 نفر زن در بین آنها بودند در استان‌های مازندران، تهران، گلستان، قزوین، اردبیل و البرز دستگیر کردند.
به بار نشستن نارنج 4 کیلویی در کاشان
این گزارش منار وگنجشکی چرا تصویر ضمیمه ندارد .گو یابوته خربزه با نارنج اشتباهی گرفته شده است .
کاشان- خبرنگار کیهان:در یک پدیده نادر درخت نارنج 5 ساله در کاشان نارنج‌هایی به وزن 4 کیلوگرم داد.حسین‌ آزاده صاحب این درخت، گفت: با انداختن هسته‌ای از نارنج در باغچه حیاط خانه‌ام این درخت سبز و شروع به رشد کرد.وی افزود: با مواظبت از این درخت بعد از دو سال به بارنشست.وی یادآور شد: امسال این درخت طبق روال سال‌های گذشته در فصل بهار نارنج زیادی داشت اما همه آنها ریخت و تنها سه عدد از آنها بارور شد که حاصل آن نارنج‌هایی به وزن 4 کیلوگرم است.
یک مورد دیگر از چگونگی امنیت معنوی در کشوری که مدعیست  امن ترین کشور جهان است . چون فقط کم بود دختر با تبر زور گیر شود !
ماموران کلانتری 152 خانی‌آباد نو از دستگیری دختر زورگیری خبر دادند که وی به اتفاق دو همدست پسر قصد فرار از تعقیب پلیس داشتند.به گزارش مسئولان این کلانتری دختر زورگیر که ریاست این باند سه نفره را برعهده داشت سوار بر یک تویوتا قصد فرار از معرکه را داشت که با گشت ماموران این کلانتری مواجه شد.در این تعقیب و گریز دختر زورگیر که رانندگی تویوتا را نیز برعهده داشت با مشاهده ماموران به سرعت خودرو افزود و در یک لحظه برای عبور از سد نیروهای کلانتری به طرف آن هجوم برد، به طوری که ماموران پس از پرت شدن به طرف پیاده‌رو و شلیک چندین تیر به سوی لاستیک چرخ خودرو موفق به توقف خودرو دختر زورگیر شدند. ماموران کلانتری خانی‌آباد نو بلافاصله اقدام به تعقیب خودرو زورگیران کردند.بنابراین گزارش در حالی که ماموران همچنان خودرو را در محاصره خود داشتند افراد شرور با در دست داشتن تبر و قمه اقدام به حمله به سوی ماموران کردند اما شلیک 6 تیر جنگی آن‌ها را وادار به تسلیم کرده و خلع سلاح شدند.در این حادثه دختر زورگیر نیز با خروج از خودرو در حالی که تبر در دست گرفته بود قصد حمله به ماموران را داشت با شلیک تیرهای واقعی مجبور به تسلیم شد