چندتن از فعالان سایبری مرتبط با بیگانگان، توسط سازمان اطلاعات سپاه

خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران  فارس  در گزارش اختصاصی  خبر داد  چندتن از فعالان سایبری مرتبط با بیگانگان، توسط سازمان اطلاعات سپاه در کرمان بازداشت شدند.13 آذر -92
 سئوال است که وزارت بد نام اطلاعات چکاره است و وظیفه اش چیست ؟ بدون شک اینگونه اقدامات ارگان فاشیستی پاسداران  جزو پیآمدهای توافق هسته ای ژنو و جدا از مداخله و اخلال گری در کار دولت  روحانی نیست.از سوی دیگر ادامه ی روش  قتل های سیاسی زنجیره ای وموازی کاری با وزارت بدنام اظلاعات  در دوران رفسنجانی وخاتمی است که پس از ادعای کور کردن چشم فتنه وجراحی غده سرطانی گروه خود سر از سوی خاتمی  سپس این گروه در بیت رهبری مستقر شدند و آخوند حسین طائب  دمخور آقا زاده مجتبی خامنه ای سازمان موازی اطلاعات وامنیت وزارت بدنام  اطلاعات را باز سازی کرد . آنگاه بطور  در نهادهای دستگاه فاسد قضاییه و بازار مکاره  و نیروی انتظامی و.... مشغول شنود بودند تا  موفق به اجرای دو طرح کودتای تقلباتی سوم  تیر 82 و 22 خرداد  88  شدند. بنابراین برای بازسازی طرح  کودتاهای گذشته  از سوی خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران  فارس  گزارش شده است چند تن از فعالان سایبری مرتبط با بیگانگان، توسط سازمان اطلاعات سپاه در کرمان بازداشت شدند.

به گزارش خبرنگار امنیتی دفاعی خبرگزاری فارس، صبح روز گذشته چند نفر از فعالان سایبری مرتبط با بیگانگان، توسط سازمان اطلاعات سپاه در کرمان بازداشت شدند.به گفته یک مقام امنیتی، اتهام این افراد که در قالب یک شبکه پیچیده امنیتی-رسانه‌ای فعالیت می‌کردند، ارتکاب جرایم سایبری و ارتباط با بیگانگان اعلام شده است.تحقیقات از دستگیرشدگان ادامه داشته و این پرونده پس از پایان تحقیقات، برای رسیدگی تکمیلی به دستگاه قضایی سپرده خواهد شد.