صدا ونامه هاي شما

صدا ونامه هاي شما. 16 دی - 92
* اسماعيلي از تهران: تا چه زماني بايد آلودگي هواي شهر تهران، تلفات جاني و مالي زيادي بگيرد تا مسئولان ذيربط فكر راه چاره‌اي براي حل اين موضوع كنند؟ * چند تلفن از اهواز: خوب است مسئولان امر راهكاري اساسي براي رفع علت باران‌هاي اسيدي كه در اهواز باعث رفتن جمع كثيري از مردم به بيمارستانها شده است، كنند. رفتار غيراخلاقي مداح معروف تيرانداز را شديداً محكوم مي‌كنم و انتظار دارم مسئولان قوه قضاييه به اين پرونده رسيدگي نموده تا در آينده شاهد تكرار اينگونه حركات نباشيم. نبود نظارت بر رستوران‌هاي دانشگاه‌ها باعث افت كيفيت غذا و نارضايتي دانشجويان شده است. مسئول رسيدگي به اين‌گونه مشكلات دانشجويان كيست؟ 
صدا ي شما.
* اسماعيلي از تهران: تا چه زماني بايد آلودگي هواي شهر تهران، تلفات جاني و مالي زيادي بگيرد تا مسئولان ذيربط فكر راه چاره‌اي براي حل اين موضوع كنند؟ 
* كاوياني از لرستان: چرا در مدارس استان لرستان شير توزيع نمي‌كنند؟ 
* گودرزي از اصفهان: در كالا برگ و يارانه غيرنقدي اختصاص يافته توسط دولت تدبير و اميد جهت اقشار آسيب‌پذير اجتماعي متأسفانه كساني كه از مزاياي بيمه بيكاري استفاده مي‌كنند و عيدي و پاداش سالانه هم به آنها تعلق نمي‌گيرد، در ليست استفاده كنندگان از كالابرگ و يارانه غيرنقدي بهمن و اسفند ماه از قلم افتاده است. انتظار رسيدگي از مسئولان را داريم. 
* محمودي از قوچان: به علت لايروبي نكردن جوي‌هاي آب قوچان از سوي شهرداري، آب حاصل از باران مانند سيل وارد منازل و مغازه‌هاي مردم مي‌شود. بنويسيد شايد مسئولان رسيدگي كنند. 
* چند تلفن از اهواز: خوب است مسئولان امر راهكاري اساسي براي رفع علت باران‌هاي اسيدي كه در اهواز باعث رفتن جمع كثيري از مردم به بيمارستانها شده است، كنند. 
* دين پرست از كرج: بدينوسيله رفتار غيراخلاقي مداح معروف تيرانداز را شديداً محكوم مي‌كنم و انتظار دارم مسئولان قوه قضاييه به اين پرونده رسيدگي نموده تا در آينده شاهد تكرار اينگونه حركات نباشيم. 
* اكبر حقگو از تهران: تا كي بايد حقيقت فداي مصلحت شود، چند سال؟ چرا هميشه اسامي مفسدان اقتصادي بايد با حروف اول و آخر معرفي شود؟ آيا براي مردم عادي هم اين طور مي‌باشد؟ 
* مستوفي از كرج: به نمايندگان مجلس شوراي اسلامي بگوييد واقعاً تمام مشكلات مردم ما حل شده كه شماها از بيكاري مي‌خواهيد مركز را از تهران عوض كنيد؟
نامه‌‌هاي شما
گلايه بهداشتي! 
درهاي سرويس بهداشتي جايگاه CNG شهرداري فيروزكوه بر روي مسافران و مراجعه‌كنندگان بسته است و اين موضوع موجب اذيت و آزار مراجعان مي‌شود. از شهرداري و مسئولان ذي‌ربط تقاضا داريم تسهيلاتي براي استفاده از اين‌گونه امكانات كه جنبه عمومي دارد فراهم كنند، به ويژه آن كه اين شهرستان منطقه توريستي محسوب مي‌شود. دكتر آزادي ـ تهران 
پاركينگ ناهموار! 
مراجعه‌كنندگان به بازار گل شهيد محلاتي واقع در خيابان كوثر، خيابان شهروي، به دليل ناهمواري راه عبور اين بازار و تجمع گل و لاي در محوطه و پاركينگ آن مجبورند مشكلات فراواني را تحمل كنند. از شهرداري منطقه 14 تقاضا داريم پاركينگ اين محل را آسفالت خيابان‌هاي آن را جدول‌بندي و به مشكلات بازار گل رسيدگي كنند. فاطمه فرخي پور ـ تهران 
كيفيت نامطلوب غذا در برخي دانشگاه‌ها 

نبود نظارت بر رستوران‌هاي دانشگاه‌ها باعث افت كيفيت غذا و نارضايتي دانشجويان شده است. مسئول رسيدگي به اين‌گونه مشكلات دانشجويان كيست؟ پوريا محمودي ـ تهران