اراقدامات دولت عراق با گروه‌های مسلح تروریستی حمایت می‌کنیم!

سخنگوی وزارت امور خارجه در گفت وگو باخبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس اراقدامات دولت عراق در برخورد با گروه‌های مسلح تروریستی  درعراق حمایت می‌کنیم.13 دی - 92
 
خانم سخنگوی وزارت امور خارجه بدون آنکه بگوید چگونه با سیاست شتر گاو پلنگ می شود مخاطبان را قانع نمود ؟ مگر می شود  هم در عراق حضور داشت وسیاست مداخله گری در امور داخلی این کشور را از طریق  سفیر پاسدار دیپلمات تروریست حسن دانایی فر و سپاه قدس ونوری مالکی مزدور ودست نشانده علیه ی مخالفان عراقی و ایرانی را دنبال کرد؟ هم نوری مالکی مزدور دست نشانده را وادار  کرد تا  آسمان عراق  سرپل انتقال نیرو وسلاح از تهران – بغداد- دمشق کند . هم فراخوان داده شود تا  مترسک نوری مالکی مزدور ودست نشانده در تهران وجماران حضور یابد تا خامنه ای به این غلامک دیکته کند که در مورد مجاهدین لیبرتی و مخالفین عراق مرتکب چه جنایات ضد بشری شود؟ ولی این حاج خانم در گفت‌وگوی خود با خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس  مدعی شود  تنها راهکار حل اختلافات سیاسی عراق است.  در ادامه با تناقض گویی هم لهجه ولی فقیه  شود وبگوید از برخورد با گروه‌های تروریستی  یعنی مجاهدین لیبرتی و مخالفان عراقی مخالف مداخله گری حاکمان ایران در امور داخلی عراق حمایت می‌کنیم چون رژیم فاشیستی تروریستی حاکم بر ایران از اقدامات دولت  نوری مالکی مزدور دست نشانده  در برخورد با گروه‌های مسلح تروریستی که در ماه‌های اخیر مردم بی‌دفاع عراق را آماج عملیات تروریستی خود قرار می‌دهند، حمایت می‌کند. نا گفته نماند مشابه همین سیاست شتر گاو پلنگی در مورد  سوریه و فلسطین اتخاذ می شود . زیرا از یک سو از حماس و جهاد اسلامی فلسطین مقابل ساف ومحمود عباس رهبر  تشکیلات خود گردان فلسطین حمایت  می شود .از طرف دیگر هم از هم پیمان جنایتکار بشار اسد حمایت می شود که اردوگاه فلسطینیان در اطراف دمشق را بمباران کرد .هم از حزب الشیطان لبنان حمایت می شود که در سوریه حضور دارد ودر بیروت دست به اقدامات تروریستی – انفجاری می ز ند. هم ردانه ترور سفیر فلسطین در پراگ محکوم می شود در صورتی که از کجا معلوم که دست حزب الشیطان وسپاه قدس در این اقدام انفجاری- تروریستی به قتل رسانیدن سفیر فلسطین در پراگ در کار نبوده است که برای سفید سازی پرونده ی اینان این ترور محکوم  می شود .
به گزارش خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری فارس، «مرضیه افخم»، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پاسخ به سوالی در خصوص اقدامات دولت عراق در قبال گروههای تروریستی در مناطق غرب این کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران همراه با جامعه بین المللی، اکثریت جریانهای سیاسی داخلی عراق و نیز مردم این کشور از اقدامات دولت عراق در برخورد با گروههای مسلح تروریستی که در ماههای اخیر با نفوذ از کشور بحران زده سوریه سعی دارند مردم بی دفاع عراق را آماج عملیات تروریستی خود قرار دهند حمایت می‌کند.مرضیه افخم افزود: گروههای تروریستی در کنار اقدامات خرابکارانه تلاش می کنند با هدف قرار دادن فرایند سیاسی عراق بویژه در زمانی که جریان های سیاسی خود را برای انتخابات آینده پارلمانی آماده می کنند، ثبات موجود در فضای سیاسی را به سوی واگرایی و تنش هدایت کنند.وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران یکبار دیگر بر لزوم توسل به گفت‌وگو بعنوان تنها راهکار حل اختلافات سیاسی داخلی عراق تاکید کرده و اعتقاد راسخ دارد راه حل اصولی مبارزه با پدیده شوم تروریسم و ریشه کنی آن در عراق در سایه وحدت و همدلی کلیه اقوام و طوائف این کشور و همکاری گسترده کشورهای منطقه با دولت عراق امکان پذیر می باشد.