طنز فوتبالیزه شدن مجلس آینده 30 بهمن -92


دررژیم از صدر تا ذیل آلوده به فساد آنقدر فوتبال دزد بازار شده که هم تبدیل به جوک شده هم اعضای مکاره هم تلاش می کنند از این نمد کلاهی برای خود بسازند تا سرشان بی کلاه نمانده باشد.
سعید هوشیار در روزنامه قانون نوشت:این روزها وقتی سراغ بزرگان عرصه سیاست می‌روید، حتما صحبت راجع به ترکیب مجلس آینده است. نکته جالب شباهت‌های واژگان مجلسی با فوتبالی است! ترکیب احتمالی! کارت زرد! و صد البته سبک بازی علی اصغری مجلس! ما در اینجا با تکمیل این شباهت سعی داریم تا مجلس را فوتبالیزه کنیم و ترکیب و شکل بازی تیم های مختلف را آنالیز نماییم:
4-4-2(اصولگرایی): اساس این ترکیب بر مبنای آفسایدگیری است. مهاجمین در این ترکیب به‌صورت دونفره خواهند بود. که طبق اخبار واصله علی لاریجانی و محمدرضا باهنر برای این پست پیش‌بینی شده‌اند. زاکانی و کریمی قدوسی هم که تندرو و سریع هستند، از جناحین به اردوگاه اصلاح‌طلبان خواهند تاخت!
3-6-1(اعتدال): این ترکیب بر مبنای شکل بازی طرف مقابل تغییر می‌کند. مهاجم هدف علی مطهری است که در زمان حمله مجید انصاری و مصطفی کواکبیان نیز به آن اضافه می‌شوند. همچنین در زمان دفاع نیز دونفر از هافبک‌ها به مدافعین می‌پیوندند.
8-7-3(احمدی نژادی): بنده ساعت ها با دوستان بحث کردم که ترکیب باید 11 نفره باشد. منتها تاکید داشتند که همین خوب است. در این ترکیب حمید رسایی و کوچک زاده در خط حمله بازی می‌کنند. البته تعدادی محروم و مصدوم نیز دارند که به بازی نخواهند رسید.
2-1(اصلاح طلب): ترکیب اصلاح طلبان به دلیل تعداد بالای محرومان و مصدومان و منشوری‌ها و سه‌کارته‌ها، دچار نقص‌های فراوان است. از بازیکنان باقی‌مانده تنها 3 نفر هستند که به بازی خواهند رسید. محمدرضا عارف به عنوان بازیکن ثابت و علی مطهری و سیدرضا اکرمی به عنوان یار قرضی!
   گزارش احتمالی بازی فرضی

بازی با سوت داور آغاز می‌شود. محمدرضا عارف، پاس برای مجید انصاری. بـــــــله حمید رسائی از راه می رسد و زیر یک خم عارف را گرفته و سعی در خاک کردن او دارد. داور بازی را متوقف می کند و رسائی را توجیه می کند که بازی فوتبال است و کشتی ماجرایش فرق دارد. این طرف زمین را اگر نشان دهند خواهید دید که سرمربی اصلاح طلبان سعی در بیرون کشیدن بازیکنان از زمین دارندمحمدرضا عارف ناراحت و شاکی است که چقدر بدشانسی آورده. به این خاطر که این دومین بار است که فرصت بازی می یابد و مجبور به ترک زمین است. بازی دوباره با سوت آقای داور ادامه پیدا می کند. بله یک لحظه من مصطفی کواکبیان را می بینم که توپ را برداشته و به سمت دروازه خودی در حرکت است. چه گل به خودی می زند کواکبیان! علی مطهری شاکی است و اعتراض می کند. داور به او کارت قرمز نشان داده و او حاضر به ترک زمین نیست. این طرف همچنان رسایی و کوچک زاده در حال کشتی گرفتن‌اند. سرمربی اصلاح طلبان تیم خود را بیرون می‌کشد. وبازی تمام می شود.