زياد سروصدا مي‌كرد به صورتش اسيد پاشيدم.

زياد سروصدا مي‌كرد به صورتش اسيد پاشيدم.13 بهمن - 92
گزارشی از قربانیان دیگر مبارزه ی 35 ساله ی با قاچاقچیان  موادمخدر و معتادین  که ادامه ش بمرحله ای رسیده است که زنان هم  به مصرف مواد مخدر معتاد شده اند . بدتر اینکه چون از مواد مخدر صنعتی شیشه استفاده می کنند دچار  توهم می شوند . برای همین گزارش شده است یک زن معتاد در حالت توهم شيشه‌اي اقدام به اسيدپاشی وحشیانه ضد انسانی به صورت زن همسايه می کند  و وی  مورد هدف حمله هولناك  اسید پاشی قرار  می دهد که اکنون  محکوم به  زندان و پرداخت ديه شده است . حال یک زن معتاد چه پولی دارد یا بابت دیه پرداخت  کند یا اینکه چگونه صورت قربانی  به حالت اولیه برخواهد گشت؟ بدون شک هردو زن قربانیان جامعه ساخته شده از سوی رژیم ولایت فقیه هستند .
زن اسيدپاش كه در توهم شيشه‌اي زن همسايه را هدف حمله هولناك قرار داده بود به زندان و پرداخت ديه محكوم شد. به گزارش مشرق، ساعت 17 عصر 5 مهرماه سال‌جاري ساكنان يك مجتمع مسكوني در خيابان تولايي نازي‌آباد با شنيدن فريادهاي سوختم، سوختم سراسيمه از خانه‌هايشان بيرون ريختند و با زن همسايه كه صورتش بشدت سوخته بود، روبه‌رو شدند و وي را بلافاصله به بيمارستان شهداي هفتم تير رساندند و پليس را در جريان قرار دادند. مريم 40 ساله در بيمارستان بستري شد و تحت مراقبت‌هاي ويژه قرار گرفت و از سوي ديگر تيمي از كلانتري نازي‌آباد به محل حادثه اعزام شد و در جريان تحقيقات ميداني از همسايه‌ها دريافت كتايون، زن همسايه كه با مريم اختلاف شديدي داشته به صورت وي اسيد پاشيده است. 
پليس، كتايون را تحت تعقيب قرار داد و اين زن در حالي كه قصد فرار داشت بازداشت شد. 
كتايون كه زن افيوني است در بازجويي‌ها انگيزه عجيبي را پيش‌روي تيم قضايي و پليسي قرار داد. 
وي گفت: تنها هدفم بازگرداندن آرامش به آپارتمان بود و من اسيدپاشي نكرده‌ام، از روي عصبانيت ظرف اسيد را برداشته و به صورت وي پاشيدم و نمي‌دانستم ممكن است صورتش خيلي بسوزد. 
كتايون ادامه داد: مريم با دخترانش خيلي سر و صدا مي‌كردند، چندباري به آنان تذكر دادم، اما بي‌فايده بود. عصر روز حادثه عصبي شدم و به در خانه‌شان رفتم و وايتكس را به صورتش پاشيدم. 

مريم نيز كه باور ندارد زن همسايه به صورت وي اسيد پاشيده باشد به تيم تحقيق گفت: عصر روز حادثه سرگرم نظافت خانه بودم كه زنگ خانه‌مان به‌صدا درآمد، وقتي در را باز كردم ناگهان با چهره برافروخته كتايون روبه‌رو شدم. وي ظرف پلاستيكي‌اي در دست داشت و مايعي شبيه آب داخل آن بود و بلافاصله آن را به صورتم پاشيد. همان لحظه در صورتم احساس سوزش شديدي كردم و فريادزنان كمك خواستم و داخل حمام رفته و آب سرد را باز كردم اما بي‌فايده بود، صورتم بشدت مي‌سوخت، نمي‌دانستم چه‌كار كنم به‌خاطر همين با كمك همسايه‌ها به بيمارستان رفتم و آنجا چند عمل جراحي روي صورتم انجام دادند. من چهره‌ام را از دست داده‌ام، هروقت جلوي آينه مي‌روم و خودم را نگاه مي‌كنم از زندگي بيزار مي‌شوم. از طرفي همسرم به خاطر اين ماجرا مرا رها كرده و حتي دخترانم نيز تحمل مرا ندارند. مريم وقتي در برابر بازپرس حيدري از شعبه 7 دادسراي بعثت ايستاد، گفت: زندگي‌ام نابوده شده است، وقتي براي خريد بيرون مي‌روم خجالت مي‌كشم و مجبورم به صورتم نقاب بزنم. هميشه كابوس مي‌بينم و وحشت دارم اگر كتايون از زندان آزاد شود دوباره به سراغم بيايد. اين زن باعث شد كانون گرم خانواده‌ام از هم بپاشد، حالا تقاضاي اشد مجازات را براي وي دارم چرا كه هروقت شيشه مي‌كشيد دچار توهم شده و آرامش و آسايش را از ما مي‌گرفت. پس از اين‌كه بازپرس حيدري كيفرخواست را صادر كرد پرونده در اختيار قاضي شعبه 1145 دادگاه جزائي عمومي تهران در مجتمع قضايي بعثت قرار گرفت. به گزارش مشرق، دادرس قيصري نيز پس از مطالعه پرونده و شنيدن اعترافات كتايون به اسيدپاشي، وي را به خاطر ايراد صدمه بدني ناشي از پاشيدن ماده شيميايي به مريم به دو سال زندان با محاسبه ايام بازداشت و به خاطر مجموع سوختگي‌ها به پرداخت 5/7 درصد ديه كامل به قرباني اسيدپاشي محكوم كرد.