نامه ها و صدای شما

نامه ها و صدای شما . 26 بهمن -92
نانوايي نبود نظارت لازم و كافي بر كار نانوايي‌ها، باعث شده برخي از نانوايان يا نان سوخته، يا شور يا اكثراً با وزن خيلي كمتر به مشتريان بدهند و بدتر از همه، مشترياني كه اعتراض مي‌كنند خيلي پرخاشگرانه با آنان برخورد مي‌شود! به آنان بگوييد در نانوايي‌ها نظافت و رعايت بهداشت فردي از ضروري‌ترين مسايل در مورد كارگران خبازي هاست كه متأسفانه در بعضي از نانوايي‌ها اين موضوع مهم به فراموشي سپرده شده است. خواستم بدينوسيله با چاپ نامه من، به مسئولان ذيربط بگوييد تا با سركشي بيشتر، بهداشت و كيفيت طبخ را بهبود بخشند. * صلواتي از تهران: پيام من را به گوش نمايندگان مجلس شوراي اسلامي برسانيد و بگوييد چرا به داد مردم نمي‌رسند؟ هر هفته تعدادي به خاطر هواي آلوده از بين مي‌روند و علت آن هم فقط بنزين آلوده يورو 2 است. آقايان بهتر است از اين بنزين‌ها استفاده نشود. به داد سلامت مردم برسيد. * اكبري از تهران: از مسئولان صداوسيما به خاطر انعكاس پرشور مردم در راهپيمايي 22 بهمن تشكر مي‌كنم. 22 بهمن بايد هميشه سرمشق ما و نسل‌هاي آينده باشد. 
نامه‌هاي شما
آمريكا، آمريكا شيشه عمرت روميزه 
آيا هشت سال جنگ تحميلي توسط شما جانيان عليه كشور عزيزمان و اين ملت قهرمان پرور را فراموش كرده‌ايد؟ صدام حسين اين سگ زنجيري و ديوانه عرب توسط شما و هم پيمانانتان تا دندان مسلح شده و منطقه را به آتش كشيده بود. مگر از شما دستور نمي‌گرفت؟؟ ملت ما جنايت‌هايي كه عليه اين كشور انجام گرفته هرگز فراموش نخواهند كرد. امروز بحمدالله ملت و مديران اين كشور دست دردست يكديگر گذاشته و در مقابل تمامي شيطنت‌هاي شما هوشيار و با بصيرت كامل ايستاده و رهنمودهاي ارزشمند و پدرانه رهبر انقلاب را آويزه گوش قرار داده‌اند و در مقابل همه دشمني‌ها و شيطنت‌ها با ايستادگي كامل حركت‌هاي شما جانيان را رصد مي‌كنند. هر چند بحمدالله امروز توان نظامي - دفاعي نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي از گذشته صد چندان شده است و از نشست و مذاكره پيرامون مسايل علمي در زمينه‌هاي مختلف با هيچ كشور و قدرتي هراس نداشته و نداريم و خود را در همه عرصه‌هاي ديپلماسي صاحبنظر، قدرتمند و توانمند مي‌دانيم. فرزندان اين ملت امروز در زمينه‌هاي مختلف علمي خصوصاً انرژي هسته‌اي با كشورهاي معترض سر ميز مذاكره مي‌نشينند و هيچ باكي ندارند. و بحمدالله امروز دانشمندان و جوانان اين ملت در همه زمينه‌هاي علمي - و پژوهشي صاحبنظر مي‌باشند. و مانند يك كشور پيشرفته در عرصه‌هاي مختلف حاضر و ظاهر خواهند بود. امسال كه رهبر خردمندمان حماسه سياسي و حماسه اقتصادي را اولويت قرار داده‌اند و در مسايل سياسي بحمدالله ديديد كه روز گذشته ملت قهرمان پرور يكپارچه با وحدت و همدلي و با شعارهاي كوبنده عليه شما خائنين به بشريت در راهپيمايي سالگرد پيروزي انقلاب پس از 35 سال بيش از گذشته حضور داشته و اين خود نشانه اقتدار كشور مي‌باشد. و هيچ توجهي به وق وق كردن شماها ندارد و نخواهد داشت و بدانيد كه امروز شيشه عمر شما بر روي ميز قرار دارد پس عاقل باشيد و در مقابل اين ملت نايستيد. حال كه با نرمش قهرمانانه اجازه داديم در بعضي از مسايل به گفتگو بنشينيم سعي كنيد دشمني ملت عزيزمان را بيش از اين برانگيخته نكنيد. تا آسايش و آرامشتان خدشه‌دار نشود. در پايان از ملت ارزشمند، شجاع و با بصيرت ايران اسلامي كه سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي را هرچه باشكوهتر برگزار نمودند كمال تشكر را داريم و اين حركت خود نشانه‌اي از حضور معني‌دار و شجاعانه و مردم سالاري ديني مي‌باشد. والسلام. محمد حسين عبدالخالقي - تهران 
نانوايي
نبود نظارت لازم و كافي بر كار نانوايي‌ها، باعث شده برخي از نانوايان يا نان سوخته، يا شور يا اكثراً با وزن خيلي كمتر به مشتريان بدهند و بدتر از همه، مشترياني كه اعتراض مي‌كنند خيلي پرخاشگرانه با آنان برخورد مي‌شود! به آنان بگوييد در نانوايي‌ها نظافت و رعايت بهداشت فردي از ضروري‌ترين مسايل در مورد كارگران خبازي هاست كه متأسفانه در بعضي از نانوايي‌ها اين موضوع مهم به فراموشي سپرده شده است. خواستم بدينوسيله با چاپ نامه من، به مسئولان ذيربط بگوييد تا با سركشي بيشتر، بهداشت و كيفيت طبخ را بهبود بخشند. جوكار - تهران 
صداي شما
* صلواتي از تهران: پيام من را به گوش نمايندگان مجلس شوراي اسلامي برسانيد و بگوييد چرا به داد مردم نمي‌رسند؟ هر هفته تعدادي به خاطر هواي آلوده از بين مي‌روند و علت آن هم فقط بنزين آلوده يورو 2 است. آقايان بهتر است از اين بنزين‌ها استفاده نشود. به داد سلامت مردم برسيد. 
* اكبري از تهران: از مسئولان صداوسيما به خاطر انعكاس پرشور مردم در راهپيمايي 22 بهمن تشكر مي‌كنم. 22 بهمن بايد هميشه سرمشق ما و نسل‌هاي آينده باشد. 
* حميدي از تهران: تابلوهايي به نام پاركينگ مكانيزه روي دهانه تونل رسالت، مشغول ساخت واحدهاي تجاري است. چرا اعضاي شوراي شهر براي جلوگيري اقدامي صورت نمي‌دهند؟ 
* خانم مينايي از ساوه: چرا سبد كالا به زنان سرپرست خانوار تعلق نمي‌گيرد، در صورتي كه جزو قشر آسيب‌پذير جامعه هستند؟
* حقگو از تهران: آقا لطفا پيام من را چاپ كنيد و بنويسيد رئيس‌جمهور قبلي هر كجا كه مي‌رفت سوژه صداوسيما بود، حتي بعد از انتخابات چندين بار صداوسيما تا درب منزل او حضور پيدا مي‌كرد! ولي هيچ خبري از رئيس‌جمهور منتخب مردم نيست! بنويسيد مسئولان صداوسيما فقط كمي انصاف داشته باشيد. 
* يك بازنشسته فرهنگي از تهران: در مورد عذرخواهي رئيس‌جمهور به خاطر مشكلات پيش آمده در ارتباط با سبد كالا، واقعا مردم ايران بايد خوشحال باشند كه رئيس‌جمهور خيلي صريح از مردم عذرخواهي كند. هدف رئيس‌جمهور نشان از كمك به مردم است. اميدوارم در آينده تصميمات دولت كارشناسي‌‌تر صورت گيرد.