در شأن رئیس‌جمهور همه ملت ایران نبود.

سردبیر روزنامه وطن امروز در گفت‌وگو با  خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس:آیا روزنامه «وطن‌امروز» توهین کننده به مقدسات «حامی دولت» است؟ جانبداری از یک جریان مطبوعاتی خاص آن هم در جشنواره مطبوعات که قاعدتاً باید در موضع بی‌طرفی باشد، در شأن رئیس‌جمهور همه ملت ایران نبود.18 اسفند -92
مورد دیگر فشار گاز انبری علیه ی روحانی و وزیر ارشاد اسلامی اش علی جنی این گزارش خبری انتقادی است  که از سوی خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس  در گفتگو با سردبیر روزنامه وطن امروز شکیبایی نقل کرده است. چون وی  در گفت‌وگو ی خود  پرسش کرده است یا روزنامه توهین کننده به مقدسات «حامی دولت» است؟ و افزوده  جانبداری از یک جریان مطبوعاتی خاص آن هم در جشنواره مطبوعات که قاعدتاً باید در موضع بی‌طرفی باشد، در شأن رئیس‌جمهور  نبود. در ادامه دولت وقتی از یک گزارش ساده در مورد افت شاخص بورس شکایت می‌کند، آیا این چیزی جز شکستن قلم‌هاست؟ همچنین شکیبایی در پایان  گفته روحانی از طرفی می‌گویند رسانه‌ها نام مفسدان را افشا کنند و از طرفی زیرمجموعه ایشان به رسانه‌ها بخشنامه‌ می‌کند که درباره فلان فساد نفتی اطلاع‌رسانی نکنید و جالب اینجاست وقتی اعتراض می‌کنیم که چرا باید روشنگری درباره فلان پرونده نفتی بایکوت شود، از رسانه شکایت می‌کنند. معلوم نیست چرا سر دبیر این ورق پاره نگفته که در رژیم از صدر تا ذیل آلوده به فساد کدام نهاد ومهره ی حکومتی و شرکای شان آلوده به فساد نیست .چرا برخی 35 سال مصونیت دارند ودستگاه فاسد قضیی هم مدافع وحامی شان است در عوض آفتابه دزد دار زده است؟
رضا شکیبایی‌ در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس اظهار داشت: ادعای آزادی منتقد از طرفی و شکایت انبوه از منتقدان از طرف دیگر زیبنده دولت راستگویان نیست.سردبیر روزنامه «وطن‌امروز» افزود: دولت وقتی از یک گزارش ساده در مورد افت شاخص بورس شکایت می‌کند، آیا این چیزی جز شکستن قلم‌هاست؟وی با اشاره به سخنان رئیس‌‌جمهور در اختتامیه جشنواره مطبوعات اظهار داشت: این قطعا زیبنده رئیس‌جمهور روحانی نیست که نشریات هتاک به دین و مقدسات را «حامی دولت» بنامد.وی افزود: جانبداری از یک جریان مطبوعاتی خاص آن هم در جشنواره مطبوعات که قاعدتاً باید در موضع بی‌طرفی باشد، در شأن رئیس‌جمهور همه ملت ایران نبود.شکیبایی در پایان گفت: آقای روحانی از طرفی می‌گویند رسانه‌ها نام مفسدان را افشا کنند و از طرفی زیرمجموعه ایشان به رسانه‌ها بخشنامه‌ می‌کند که درباره فلان فساد نفتی اطلاع‌رسانی نکنید و جالب اینجاست وقتی اعتراض می‌کنیم که چرا باید روشنگری درباره فلان پرونده نفتی بایکوت شود، از رسانه شکایت می‌کنند.