گزیده خبرهای تصویری



عجيب‌ترين حوادث






حادثه‌هاي مختلف هر ثانيه در نقاط مختلف دنيا در حال وقوع است و نمي‌توان از آن‌ها پيشگيري كرد اما برخي از اين حوادث در نوع خود بسيار جالب و عجيب هستند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، حادثه بيشتر براي خودروها، قطار و هواپيما رخ مي‌دهد اما برخي مواقع همه بر عليه خانه‌ها دست به دست هم مي‌دهند و حادثه‌هايي با محوريت خانه را به وجود مي‌آورند. اين حوادث در نوع بسيار نادر و عجيب هستند و صحنه‌هاي جالبي را رقم مي‌زنند.
برخورد جرثقيل و خانه
در يكي از حوادثي كه براي خانه‌ها رخ داده است يك جرثقيل 50 تني روي خانه‌اي در "سانتا روسا" آمريكا سقوط كرد و باعث شد كه خانه به دو نيم تقسيم شود. اين جرثقيل 50 متري هنگامي كه در جريان باد شديد قرار گرفت بر روي خانه سقوط كرد ولي در اين حادثه به كسي آسيب وارد نشد.
حادثه صخره و خانه
در جنوب ايالت يوتا "واندا دلهتر" در حال استراحت بود كه ناگهان سنگي به بزرگي يك خودرو سر زده وارد خانه او شد. اين سنگ به علت فرسايش زمين از كوه جدا شده و به سمت خانه او حركت كرده بود. در اين حادثه او مجروح شد، اما زنده ماند. اين سنگي بخشي از خانه او را كاملا تخريب كرد ولي به اسكلت اصلي خانه آسيبي وارد نشد.
برخورد قطار با خانه
چندي پيش خبري بسيار عجيب در فضاي اينترنت پخش شد و مضمون اصلي آن برخورد يك قطار با خانه‌اي مسكوني در سوئد بود. در اين حادثه خانمي كه نامش فاش نشد قطاري را از ايستگاه مي‌دزدد ولي در حالي كه با آخرين سرعت در حركت بود كنترل آن را از دست داده و از ريل خارج مي‌شود. قطار نيز با سرعت به خانه‌اي در كنار ريل برخورد مي‌كند. اين حادثه تا حدي خانه را تخريب كرد اما آسيبي به افراد داخل آن نرسيد.
ورود خودرو به خانه
در برخي از تصاوير مختلف مشاهده كرده ايد كه خودرويي وارد حياط و يا استخر شود، اما اينكه خودرو ديوار خانه را تخريب و وارد آن شود بسيار نادر است اما اين اتفاق براي "آندريا" 55 ساله رخ داده است. او مي‌گويد در حال درست كردن غذا در آشپزخانه بودم كه ناگهان صداي مهيبي آمد و بخشي از خانه فروريخت و يك خودرو وارد خانه شد. او ميگويد معمولا در اين ساعت در همان جايي استراحت مي‌كنم كه خودرو وارد شد ولي اين بار شانس بزرگي به من رو كرد. 

گربه دو رنگ



برترين‌ها - اين گربه به دليل اينكه نيمي از صورتش كاملا مشكلي و نيمي ديگر قهوه‌اي روشن است به گربه‌اي با دو چهره متفاوت تبديل شده است و كاربران نام ونوس، سياره‌اي كه دو چهره دارد را براي او انتخاب كردند. به گفته "لسلي ليون"، استاد دانشگاه كاليفرنيا بررسي ژنتيك‌اي گربه نشان داده است كه وي يكي از نادرترين حيوانات زمين است.
وي مي‌گويد: داشتن دو نيم رخ كاملا متفاوت بيانگر بهره مندي از دو نون دي.ان.اي متفاوت بوده كه اين امر يكي از نادرترين اتفاق‌هاي اين كره خاكي است. در اين موجود به نظر مي‌رسد دو جنين متفاوت با هم تلفيق شده اند!
البته گربه‌هايي "تورتوسشيل" كه نژادي از گربه است به حيواناتي اطلاق مي‌شود كه داراي پوستي خال خالي هستند. اين گربه نيز از اين نژاد بوده منتها يك كروموزوم X اضافي هم دارد!
يكي ديگر از راز‌هاي اين گربه چشم‌هاي آبي اوست كه توجه محققان را جلب كرده است. به هر حال همه اين رازها باعث شده او امروز معروفترين حيوان دنيا باشد. 
245 تي شرت را تا به حال تن يك نفر ديده ايد؟



پرشين وي - وقتي 120‌امين لباس را ميپوشيد احساس خفه شدن داشت اما به مسابقه ادامه داد و آخرين لباسي كه پوشيد 10XL بود. پس از مسابقه تي شرت‌ها جمع آوري و براي پول به خيريه فروخته شد. ركورد قبلي اين مورد غيرعادي از آن مرد سوئدي بود كه 238 تي شرت را پوشيده بود. پيش از اين او ركورد‌هاي جالبي از قبيل هل دادن خودرو به مدت 24 ساعت و ساخت بزرگترين‌هاي قلعه شكلاتي جهان و... را ثبت كرده است


تصوير



پروانه پزشكي در 86 سال پيش