مسابقه نوزادان


گزیده خبرهای کوتاه تصویری .
10 اسفند-92
هنرمندانه‌ترين پاركينگ دنيا


پارك كردن خودرو نياز به يك پاركينگ مطمئن دارد اما وقتي اين ايمني با زيبايي هم تركيب مي‌شود، صاحبان خودرو سعي مي‌كنند بهترين پاركينگ را براي خودروي خود پيدا كنند و برخي از افراد "ديترويت" توانسته‌اند به اين هدف برسند.شهر "ديترويت" در آمريكا به جرات زيباترين پاركينگ دنيا را در اختيار دارد. در اين شهر تئاتري قرار دارد كه در گذشته به نام تئاتر ميشيگان كار مي‌كرده است، اما اين روزها به يك پاركينگ سه طبقه تبديل شده است ولي هنوز فضاي تئاتر در آن حفظ شده و زيبايي خاصي دارد.اين پاركينگ از روز اول هم سري در ميان خودروها داشته است زيرا ابتدا اولين كارخانه هنري فورد در اين مكان برپا شده است ولي در سال 1926ميلادي اين كارخانه خراب شد و تئاتر به جاي آن باز شد. تئاتر با هزينه 5 ميليون دلاري در آن زمان ساخته شد و توانايي گنجايش 4000 نفر را داشت.اين سرنوشت اما براي ساختمان تئاتر باقي نماند، زيرا پس از چند دهه به يك سالن ورزشي تبديل شد و سپس به استاديومي براي هاكي تبديل شد اما همه آن‌ها به مرور از ذهن‌ها پاك شد و حالا صاحب جديد ساختمان آن را تبديل به يك پاركينگ بسيار زيبا كرده است. 

 مسابقه نوزادان

 چيني‌ها دلار را دستمال كردند

فروشگاه‌هاي مواد غذايي در چين دستمال‌هاي منقش به تصوير 100 دلاري آمريكا مي‌فروشند.به گزارش عصر ايران، هر بسته حاوي 20 دستمال است و قيمت آن 6.5 يوان چين است
رنگين كمان مايع!

"كانو كريستالز" يا "رودخانه پنج رنگ در"سيرا د لا ماكارنا"، كلمبيا، به معناي واقعي در پايان فصل باراني شكوفا مي‌شود. هنگامي كه سطح آب و جريان آن در اين رودخانه كاهش مي‌يابد، يك گياه آبزي بومي به نام "ماكارنيا كلاويگرا" به رنگ صورتي - اين رنگ از گياه در برابر تابش نور خورشيد محافظت مي‌كند - رودخانه را پر مي‌كند.از سوي ديگر، رودخانه پنج رنگ منزلگاه حفره‌هاي متعددي از سنگ‌هاي رسوبي پركامبرين بوده و مناظر زيبايي به واسطه جريان آب ورودي به داخل آنها ايجاد مي‌شود. بسياري "رنگين كمان مايع" را به واسطه تنوع رنگي موجود در آب‌هاي آن، زيباترين رودخانه جهان عنوان كرده‌اند.