سه گزارش خبری – تصویری کوتاه همراه با دو تصویر. 11 اردیبهشت -93

3گزارش خبری – تصویری کوتاه همراه با دو تصویر. 11 اردیبهشت -93 

 سرقت آيفون در روز روشن!

يك سارق در خيابان اسكندري جنوبي با استفاده از دشنه‌اي كه در آستينش پنهان كرده بود اقدام به سرقت آيفون تصويري كرد و در پاسخ به اعتراض همسايه‌ها اقدام به فحاشي كرد! 
 
آتش‌سوزي، محل آشپزخانه توليد شيشه را فاش كرد
رئيس كلانتري 130 نازي‌آباد از شناسايي يك آشپزخانه توليد شيشه در جنوب تهران خبرداد. سرگرد "مجتبي اسدي" در گفت وگو با ايسنا، در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در ساعت 17، بيست و نهم فروردين ماه امسال، حسب اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي 110 تهران بزرگ مبني بر بروز يك فقره آتش‌سوزي در آدرس ياخچي‌آباد بلافاصله اكيپي از ماموران تخصصي اين يگان به محل مراجعه و به بررسي موضوع پرداختند. وي افزود: در بررسي‌هاي پليسي و تحقيقات صورت گرفته از محل آتش‌سوزي به ويژه داخل آشپزخانه آپارتمان مشاهده شد فرد يا افرادي در آنجا اقدام به تهيه و توليد مواد مخدر شيشه مي‌كردند. رئيس كلانتري 130 نازي‌آباد با بيان اينكه ماموران در اين خصوص از صاحب خانه كه "مراد" نام داشت پرس و جو كردند گفت:اين فرد اظهار داشت كه طبقه همكف (محل مذكور)را به فردي به نام "كرامت" اجاره داده‌ام كه قبل از رسيدن ماموران بنا به اطلاع همسايه‌ها با صورتي سياه از منزل خارج شده است. اسدي با بيان اينكه ماموران در بررسي محل دو كيلو و نهصد گرم مواد پيش ساز شيشه،دو رشته زنجير و يك جفت گوشواره و يك پلاك طلا كشف و ضبط كردند، گفت: با توجه به اعلام منابع اطلاعاتي و تحقيقات محلي صورت گرفته از همسايگان و مجاورين ملك مذكور، مشخص شد كه صاحبخانه است از موضوع توليد شيشه در منزلش كه اجاره داده است خبر داشته است به همين منظور وي دستگير و به كلانتري دلالت داده شد و پرونده ايي در اين خصوص تشكيل و براي تحقيقات بيشتر و شناسايي ديگر مرتبطين اين پرونده در اختيار ماموران پايگاه هفتم پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قرار گرفت.
حمل هيولا با تريلي
اشتباه نكنيد، به كار بردن واژه "بزرگ" براي اين كاميون‌ها كمي بي‌انصافي است، چراكه در واقع غول پيكر هستند. اين كاميون‌هاي عظيم الجثه براي حمل سنگ‌هاي معدن از گودال‌هاي بسيار عميق معادن مورد استفاده قرار مي‌گيرند. وزن هر كدام از آن‌ها حدوداً 553,500 كيلوگرم است و قابليت حمل 300,000 كيلوگرم بار را دارند. طول هركدام از اين معدنچي‌هاي بزرگ به 15 متر مي‌رسد و ارتفاعي بيشتر از 7 متر دارند؛به قدري كه راننده براي رسيدن به اتاق كاميون بايد كاميون نوردي كند.

مسواك زدن نوجوان ژاپني با اسلحه 
اولين عكس از خانه خدا