مرگ یک کارگر و31 زخمي در تصادف اتوبوس كارگران.


دو گزارش مرگ ومجروح شدن کارگران . 13 اردیبهشت - 93
31 زخمي در تصادف اتوبوس كارگران.
برای اینکه به مناسبت روز جهانی کارگر از سوی رژیم ضد بشری ولایت نامشروع ولایت فقیه  هدیه داده شود . بنابراین  گذشته از اینکه شرایط بسیار طاقت فرسایی  به کارگران محروم وزحمت کش تحمیل شده است .چون  جدا از تهدید تعطیل شدن کارخانه های وواحدهای تولیدی و اخراج وبیکاری کارگران بدلیل بحران وورشکستگی اقتصادی ناشی از تحریم  ها که موجب فشار برروی  کارگران محروم وزحمتکش داده  شده  زیرا که کمتر از یک سوم حد اقل دستمزد زیر حط فقر اقتصادی دریافت می کنند .از طرف دیگر  مرگ کارگر و 31 مجروح کار گزارش شده است .
برخورد دو دستگاه اتوبوس حامل كارگران شاغل در منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس دو (كنگان) 31 مصدوم برجاي گذاشت.به گزارش ايرنا و به نقل از فرمانداري شهر كنگان،اين تصادف تلفات جاني نداشته و همه مصدومان بلافاصله براي مداوا به بيمارستان امام خميني‌(ره) شهر كنگان منتقل شده‌اند.در اين حادثه كه در جاده فرعي شركت "در ريز" در فاز 12 پارس جنوبي رخ داد سرعت زياد يكي از اتوبوس‌ها باعث شد تا با اتوبوس جلويي برخورد و پس از انحراف از جاده، به داخل كانال آب سقوط كند.شهر كنگان در فاصله 200 كيلومتري جنوب بوشهر واقع است. 
جدال با مرگ در ارتفاع 30 متري

كارگر جرثقيل ساختماني كه براثر شكستگي بوم آن در داخل كابين در ارتفاع 30 متري مصدوم و گرفتار شده بود، از سوي آتش نشانان نجات يافته و روانه بيمارستان شد."جلال ملكي"، سخنگوي سازمان آتش نشاني تهران با اعلام اين خبر به مهر گفت: اين حادثه در يك پروژه بزرگ ساختماني در بازار بزرگ تهران و به هنگام جابجايي تيرآهن با جرثقيل ساختماني اتفاق افتاد. به دنبال تماس مسئولين اين پروژه ساختماني در حال ساخت با سامانه 125 و درخواست كمك فوري، بيدرنگ با هماهنگي ستاد فرماندهي اين سازمان، آتش نشانان ايستگاه فرعي 7 و نيز گروه امداد و نجات يك ساعت 14 و 55دقيقه به محل حادثه در بازار بزرگ تهران، بازار عباس‌آباد، كوچه حمال چال روانه شدند.وي افزود: اين اپراتور 27 ساله در ارتفاع حدودا 30 متري با جرثقيل ساختماني در حال كار بود كه به هنگام جابجايي ستون‌هاي اصلي به يكباره بوم جرثقيل از هر دو طرف شكست و خسارت زيادي به اين وسيله وارد آمد. بر اثر اين حادثه اين كارگر 27 ساله افغاني در وضعيت بسيار خطرناكي در داخل كابين دربالاي اين جرثقيل ساختماني گرفتار شد.ملكي در ادامه تصريح كرد: آتش نشانان در شرايط سخت و ناايمن و در ارتفاع حدودا 30 متري از سطح زمين با تجهيزات لازم مشغول عمليات شدند و در عملياتي حساس و دشوار و نيز پس از 4 ساعت تلاش بي‌وقفه اين اپراتور جرثقيل ساختماني(تاور كرين) را زنده از داخل كابين اين وسيله خارج و با سبد مخصوص از ارتفاع 30 متري به سطح زمين منتقل كردند. اين كارگر كه دچار مصدوميت شده بود بلافاصله توسط عوامل اورژانس به مركز درماني انتقال يافت.