نامه ها وصدای شما

نامه ها وصدای شما 24 اردیبهشت -93
بوستان يا جولانگاه ناباب ها؟ بوستان 17 شهريور واقع در بازار دوم نازي‌آباد به محل معتادان و فروشندگان مواد مخدر و افراد ناباب و ولگرداني تبديل شده كه با يكديگر درگير و مشكلاتي را براي خانواده‌ها ايجاد مي‌كنند. از نيروي انتظامي تقاضا داريم اين بوستان را از وجود چنين افرادي پاكسازي كند. آمبولانس‌هاي غيراستاندارد .برخي بيمارستان‌ها براي حمل بيمار از خودروهاي فرسوده و دوره عهده بوق استفاده مي‌كنند، در حالي كه بايد انتقال بيماران آبرومندانه و با خودروهاي مجهز به دستگاه‌هاي پيشرفته باشد. آيا تمام آمبولانس‌ها از استانداردهاي لازم برخوردار است؟ * حقگو از تهران: اينهمه اختلاس، تورم، بيكاري و تعطيل شدن توليدات داخلي در 8 سال گذشته را مردم تحمل كردند و هيچ اعتراضي هم از مجلسي‌ها نديدند، اما امسال ظاهراً شمشيرها را از رو بستند! * عطاري از تهران: لطفاً پيام من را بدون كم و كاست چاپ كنيد و بگوييد چرا كسي جلوي افزايش نرخ ارز و كاهش ارزش پول ملي را نمي‌گيرد؟ * عباس زادگان از شيراز: عدم انصراف مردم از گرفتن يارانه به نظر من يك پيام مهم به دولتمردان داشت و آن اينكه دولتمردان بايد ابتدا سطح رفاه مردم را بالا ببرند و سپس از آنان بخواهند كه از دريافت يارانه انصراف دهند. وقتي خود دولت همزمان با دعوت از مردم براي انصراف از دريافت يارانه، قيمتها را تا 60 درصد افزايش مي‌دهد، معلوم است كه مردم جواب منفي مي‌دهند. 
نامه‌هاي شما
مارليك و نظافت معابر 
ساكنان فاز 3 شهرك مارليك (كرج/خيابان گل مريم/كوچه مگلونيا سوم) از مسئولان شهرداري تقاضا دارند نسبت به نظافت و نصب مخازن زباله و آسفالت مكان‌هاي حفاري شده توسط شركت آب و فاضلاب، اقدام كنند زيرا مشكلات فراواني براي ساكنان از لحاظ گرد و غبار ايجاد شده است. همچن?ن ضرورت دارد با آبياري به موقع باغچه‌ها و درختان اين شهرك، از خشك شدن آن‌ها پيشگيري شود.
سماء ارزبين ـ مارليك كرج 
نهال‌هاي خشك شده 
سال گذشته شهرداري تهران، حاشيه بزرگراه شهيد همت به ويژه مقابل سازمان انتقال خون و برج ميلاد را نهال كاري كرد. اما به دليل نبود رسيدگي، همه خشك شدند و از بين رفتند و با عبور از اين بزرگراه شاهد جمع‌آوري نهال‌هاي خشك شده هستيم. از شهرداري و سازمان زيباسازي و فضاي سبز تقاضا داريم در صورتي كه مي‌خواهند در اين محل دو باره نهال‌هاي جديد كاشته شود، در زمان مناسب اين كار انجام شود و به فكر حفظ و نگهداري آن‌ها هم باشند. وحيد ـ تهران 
بوستان يا جولانگاه ناباب ها؟ 
بوستان 17 شهريور واقع در بازار دوم نازي‌آباد به محل معتادان و فروشندگان مواد مخدر و افراد ناباب و ولگرداني تبديل شده كه با يكديگر درگير و مشكلاتي را براي خانواده‌ها ايجاد مي‌كنند. از نيروي انتظامي تقاضا داريم اين بوستان را از وجود چنين افرادي پاكسازي كند. رفيعي ـ تهران 
آمبولانس‌هاي غيراستاندارد 
برخي بيمارستان‌ها براي حمل بيمار از خودروهاي فرسوده و دوره عهده بوق استفاده مي‌كنند، در حالي كه بايد انتقال بيماران آبرومندانه و با خودروهاي مجهز به دستگاه‌هاي پيشرفته باشد. آيا تمام آمبولانس‌ها از استانداردهاي لازم برخوردار است؟
فرخنده ميرزاخاني ـ تهران 
صداي شما
* تعدادي از اهالي كوچه آزادي: مدتهاي مديدي است نظافت در كوچه آزادي واقع در خيابان كارگر، بين ميدان حر و پاستور توسط شهرداري به فراموشي سپرده شده است و وقتي هم موضوع را به نايب شهرداري تذكر داديم در جواب گفت: كارگران شهرداري ناحيه 3 بي‌وجداني مي‌كنند، نظافت اين كوچه به ناحيه يك مربوط نمي‌شود! حال مسئولان شهرداري منطقه 11 پاسخ بدهند كه تاوان مشكل 2 ناحيه از شهرداري يك منطقه را بايد مردم پس دهند؟ بنويسيد شايد گوش شنوايي پيدا شود. 
* افشاني از شهريار: هر چند برخي از دولت انتقاد مي‌كنند، ولي بدانند كه مردم نسبت به مسايل آگاهند. اگر يادتان باشد چند سال پيش هم رئيس‌جمهور قبلي بنزين را 300 تومان گران كرد، حالا هم بعد از چند سال رئيس‌جمهور فعلي 300 تومان بنزين را گران كرد. پس نمي‌توان دولت را تخريب كرد. 
* حقگو از تهران: اينهمه اختلاس، تورم، بيكاري و تعطيل شدن توليدات داخلي در 8 سال گذشته را مردم تحمل كردند و هيچ اعتراضي هم از مجلسي‌ها نديدند، اما امسال ظاهراً شمشيرها را از رو بستند! 
* عطاري از تهران: لطفاً پيام من را بدون كم و كاست چاپ كنيد و بگوييد چرا كسي جلوي افزايش نرخ ارز و كاهش ارزش پول ملي را نمي‌گيرد؟ 
* عباس زادگان از شيراز: عدم انصراف مردم از گرفتن يارانه به نظر من يك پيام مهم به دولتمردان داشت و آن اينكه دولتمردان بايد ابتدا سطح رفاه مردم را بالا ببرند و سپس از آنان بخواهند كه از دريافت يارانه انصراف دهند. وقتي خود دولت همزمان با دعوت از مردم براي انصراف از دريافت يارانه، قيمتها را تا 60 درصد افزايش مي‌دهد، معلوم است كه مردم جواب منفي مي‌دهند. 

* كردكويي از تهران: زمان چراغ قرمز خيابان آزادي تقاطع شادمان بسيار طولاني است و اين موضوع خودبخود باعث آلودگي‌هاي صوتي فراوان در اين تقاطع شده است. به مسئولان راهور تذكربدهيد تا زمان آنرا اصلاح نمايند.