تصاویر نشست ظریف با کری و اشتون

یک زمانی افرادی که آبکی می نوشیدند وقتی بابرخی از دوستان شان روبرو می شدند که اینان خندان  وسرحال  وخوش صحبت وبذله گو بودند چون ناشی از سرخوشی مصرف آبکی بود . از سوی برخی دوستان رندشان مورد مخاطب واقع می شدند و اصطلاحی در موردشان بکار برده می شد که گفته می شد عجب حال مامانی داری تو وعجب حال خرابی دارم من !
حال داستان محمدجوادخان ظریف وزیرامورخارجه رژیم داعشی ولایت فقیه است که مشخص نیست چگونه است.  یا بهتراست گفته شود چه مصرف می کند که همیشه خندان یادرحال خندیدن است؟ به ویژه در رژیم داعشی ولایت فقیه که خنده نوبر است و شاد بودن حرام  یاجرم است . چون فراموش نشده که خمینی شیاد به مناسبت فراررسیدن نوروز چه پیامی دادو گفت باید مردم ایران  به جای برگزاری مراسم جشن نوروزی بروند گورستان ها و سر گور کشته شدگان جنگ خانمانسوز 8 ساله ی ایرات و عراق حضور یابند وبرای مردگان شان فاتحه بخوانند وافزود لاکن هرچه می توانید گریه کنید . چون گریه کردن ثواب دارد ؟ اما آنچه مهم است محمدجوادظریف آبکی مصرف نمی کند چون می داندحرام است . مهمتراینکه نوشیدنش 74 ضربه شلاق دارد .پس بایدمعجون خنده زای دیگری مصرف کند که دایم چنین شنگول و خندان است . طوریکه دردیدار وی با وزرای امور خارجه  آمریکا و کاترین اشتون در نیویورک یا سه جانبه فقط وی خندان است . در صورتیکه اگر موضوع این نشست هسته ای پیشرفت‌های حاصل شده طی ده روز گذشته و بررسی نحوه ادامه مذاکرات انجام شده خنده دار است باید سه تایی بخندند ونه فقط یکی خندان ودوتای دیگردلخورباشند . بهرصورت اگر شما دلیل خندان و شاد بودن همیشگی محمد جواد ظریف رامی د انید بیان کنیدتا من بدانم و از ابهام بدرآیم .
 
.فرارووزرای امور خارجه ایران و آمریکا و کاترین اشتون در نیویورک دیدار و گفت‌وگو کردندنشست سه جانبه محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران، جان کری وزیر خارجه آمریکا و کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا شامگاه پنجشنبه در نیویورک برگزار شد.این نشست با هدف ارزیابی روند مذاکرات هسته‌ای و پیشرفت‌های حاصل شده طی ده روز گذشته و بررسی نحوه ادامه مذاکرات انجام شد. عکس های ایرنا از این نشست را در زیر می بینید.