معاون آموزشی وزیر علوم: دانشگاه ایرانیان قانونی نیست

معاون آموزشی وزیر علوم:دانشگاه ایرانیان قانونی نیست   28 بهمن -93
دررژیم بی در وپیکر وبی قانون ولایت فقیه زیرا که یک رهبردکوری ولی فقیه دارد که همکاره است وماورای قانون اقدام می کند و آشکارا با قانون شکنی  قانون را بی ارزش واعتبار کرده است . البته قانون ارتجاعی و تبعیض آمیز فقط علیه ی مردم آنهم اقشار آسیب پذیر ومحروم وبدون پشتوانه اجرا می شود .  با این وجود  معلوم نیست چرا  به دانشگاه ایرانیان احمدی نياد گیرداده شده که قانونی نیست؟
معاون آموزشی وزیر علوم درباره فعالیت دانشگاه ایرانیان گفت: هر دانشگاهی برای فعالیت باید ابتدا از شورای عالی انقلاب فرهنگی مجوز بگیرد و سپس مراحل نه‌گانه دفتر گسترش را طی کند. مجوزی که دانشگاه ایرانیان از شورای عالی انقلاب فرهنگی اخذ کرده بود مربوط به سال 89 و برای تاسیس موسسه‌ای در امارات متحده عربی بوده است که این مجوز در طول زمان منتفی می‌شود. بدین ترتیب فعالیت دانشگاه ایرانیان اکنون قانونی نیست.به گزارش ایسنا، دکتر مجتبی شریعتی نیاسر در نشستی در وزارت علوم گفت: موسسات غیردولتی تا پایان اسفند 93 به پنج سطح تقسیم‌بندی می‌شوند که سطح اول این موسسات مربوط به موسسات غیردولتی است که به دانشگاه تبدیل شده‌اند. تاکنون از 358 موسسه غیردولتی 18 موسسه به دانشگاه تبدیل شده‌اند. البته موسساتی که به دانشگاه تبدیل می‌شوند مشمول تسهیلاتی که به موسسات غیردولتی ارائه می‌شود، نمی‌شوند و برای جذب هیات علمی در این دانشگاه‌ها مانند دانشگاه‌های دولتی دیگر سخت‌گیری می‌شود.وی افزود: در حال بررسی آیین‌نامه‌های هستیم که بر اساس آن تسهیلاتی فراهم شود تا موسسات غیردولتی بتوانند راحت‌تر هیات علمی جذب کنند.وی با بیان اینکه صدور مجوز برای تاسیس موسسات غیردولتی صورت نمی‌گیرد، افزود: مجوزی برای تاسیس موسسه جدید صادر نمی‌شود تا به اوضاع این موسسات سر و سامان داده شود. این امر در مورد موسسات غیرانتفاعی تک جنسیتی هم صدق می‌کند.شریعتی‌نیاسر با تاکید بر اینکه توسعه کمی پذیرش دانشجو در دانشگاه‌های خاص (پیام نور، جامع علمی کاربردی، فنی و حرفه‌ای) محدود می‌شود، تاکید کرد: قرار نیست دانشگاه‌های خاص به پذیرش دانشجو در دوره تحصیلات تکمیلی ورود کنند و مدیران این دانشگاه‌ها هم در این زمینه توجیه هستند.وی از کاهش سیر جمعیت تا سال 1404 خبر داد و گفت: سیر جمعیت 18 تا 24 سال در سال 90، 5/11 میلیون نفر بود که در سال 1404 به هفت میلیون و 700 هزار نفر کاهش پیدا می‌کند. جمعیت دانشجویی ما با احتساب جمعیت دانشجویان پزشکی چهار میلیون و 600 هزار نفر است یعنی تاکنون 47 درصد برنامه پنجم توسعه تحقق پیدا کرده است این در حالی است که در افق سال 1404 که انتهای برنامه هفتم است آمده که جمعیت دانشجویان ما هفت میلیون و 700 هزار نفر خواهد بود. در صورتی که هم‌اکنون ما چهار میلیون و 600 هزار دانشجو داریم یعنی بیش از 60 درصد برنامه هفتم هم تحقق پیدا کرده است و این نشان از یک رشد بی‌رویه و غیرهدفمند دارد.
همراهی یک روحانی نمای لبنانی با رژیم صهیونیستی، به ابزاری برای این رژیم جهت خارج ساختن خود از بن بست تبدیل شده است. محمدعلی الحسینی، روحانی نمای لبنانی است که طی چند سال اخیر با تقلید از رفتار و اقدامات سید «حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان، تلاش کرده ضمن تخریب اقدامات و موضع‌گیری‌های حزب‌الله و نصرالله، نشان دهد که همه شیعیان لبنان حامی و هوادار دبیرکل حزب‌الله نیستند. حدود یک سال پیش نیروهای امنیتی لبنان موفق شدند برخی ارتباطات محرمانه «محمدعلی الحسینی» با سازمان اطلاعات اسرائیل (موساد) را کشف کنند و مدتی وی را بازداشت و در حبس نگهدارند. وی علاوه بر اینکه تلاش کرده شکل ظاهری خود را شبیه به سید «حسن نصرالله» کند، کیلیپی هم از تعدادی نیروی جنگجوی خود را در فضای مجازی منتشر کرده تا نشان دهد که مانند حزب الله،‌ نیروی نظامی دارد. این روحانی نما، روز یکشنبه پیامی به زبان عربی در صفحه شخصی خود در فیسبوک، خطاب به ملت! اسرائیل منتشر کرد که در آن آمده است: «ما خاخام‌های یهودی و علمای اسلام – شیعه و سنی – را دعوت می‌کنیم که متون دینی که به خشونت میان ادیان منجر می‌شود را کنار بگذارند زیرا این متون دینی خشونت ‌آمیز از سلاح هسته‌ای هم خطرناک‌ترند.» وی با این قبیل مطالب درصدد ایجاد تفرقه در جبهه ضد صهیونیستی و کمک به رژیم اشغالگر قدس برای توجیه اشغالگری و جنایات 60 ساله‌اش می‌باشد.
ب