نامه‌ها وصدای شما

نامه‌ها وصدای شما  9 شهریور 94
قانون باید برای همه یکسان باشد
برای پزشکان مقرر گردیده درصورت تخلف، مجازات جایگزین در نظر گرفته شود! به نظر بنده باید برعکس این عمل می‌شد. اولاً همه آحاد جامعه در مقابل قانون یکسان هستند و نباید برای گروهی مجازات جایگزین در نظر گرفته شود. ثانیاً با توجه به اینکه پزشکان دارای عالی‌ترین مدارک تحصیلی هستند، پس در صورت قانون گریزی باید مشمول مجازات شدیدتری قرار گیرند، نه مجازات جایگزین!؟محمود فکری – تهران
دادگاه باید علنی باشد
در حکومت اسلامی همه چیز باید برپایه عدل باشد اما چرا دادگاه مفسدین غیرعلنی برگزار می‌شود؟ مگر مردم ما نامحرم هستند؟ از مسئولان محترم قوه قضاییه تقاضا می‌شود دادگاه امثال «بابک زنجانی‌ها» را به صورت علنی و با حضور خبرنگاران برگزار کنند.حسینی – تهران
صدای شما

* پدر یک نوزاد از تهران: حدود یک هفته است که به هر داروخانه جهت دریافت شیر خشک برای نوزاد 11 ماهه‌ام بنام «اپتامیم پپتی» سر می‌زنم یافت نمی‌شود و همین امر مشکلات عدیده‌ای را برای فرزندم به وجود آورده است. چرا شرکت داروپخش جهت توزیع آن تعلل به خرج می‌دهد؟
* یکی از اهالی محل: شهرداری منطقه 6در کوچه‌های بن‌بست 6 متری که خانه‌هایش 2 واحدی بودند، مجوز 16 واحدی می‌دهد! سئوالی که از اعضای شورای شهر دارم این است که چه کسی باید ناظر بر اقدامات شهرداری‌های مناطق تهران باشد؟ آیا شهرداری‌ها نباید ظرفیت هر منطقه و محله را بسنجند یا باید فقط مجوز ساخت بدهند؟
* غفرانی از تهران: مردم ما نیاز به آموزش دارند. از روزنامه شما تقاضا می‌کنم روزنامه را به سمت آموزش و یادگیری در اقتصاد، هنر، ورزش و بازاریابی سوق دهید. گوشمان دیگر از این اخبارهای تکراری پر شده است.
*
اسدی از تهران: برخی موتورسواران با سرعت زیاد و بدون گذاشتن کلاه ایمنی در سطح شهر ظاهر می‌شوند. انتظار می‌رود ماموران راهنمایی و رانندگی با شدت بیشتر از حرکت این موتورسواران متخلف جلوگیری کند.
* محمدی از تهران: چرا مسئولان محترم وزارت اقتصاد و دارایی اعتراض به مالیات‌هایی را که بی‌جهت ممیزها برای اصناف نوشته‌اند، نه قبول می‌کند و نه ترتیب اثر می‌دهد؟
*
حقیقی از کرمانشاه: از مسئولان سازمان تامین اجتماعی انتظار داریم هرچه سریعتر با یکسان سازی حقوق بازنشستگان، آنان را در تامین مخارج زندگی یاری کنند.