اینگونه اقدامات نظامی برای چیست؟

اینگونه اقدامات نظامی برای چیست؟ 12 شهریور -94
اوضاع اقتصادی کشور چگونه است؟ وضعیت امور معیشتی مردم به خصوص اقشار آسیب پذیر جامعه چگونه می باشد؟ در سنقر برای چه یک معلم زحمتکش ومحروم  تازگیخودش را آتش زد وجان سپرد؟ در عوض ارتش و سپاه و بسیج چه می کنند؟ بطور نمونه این دوخبر ضمیمه شده که مکمل رزمایش وهمایش های نظامی و آزمایش های موشکی پاسداران است برای چیست؟
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تاکید کرد
بهره‌گیری پدافند هوایی از انواع سامانه‌های جدید موشکی بُرد متوسط و بلند راهبردی 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پیامی به مناسبت، روز پدافند اعلام کرد که پدافند هوایی در راس اولویت‌های دفاعی کشور قرار دارد.به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل هاشم طی پیامی هفتمین سالگرد تاسیس قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) را به فرماندهان و کارکنان این قرارگاه تبریک گفت.وی در این پیام با اشاره به جایگاه مهم و حساس پدافند هوایی که در راس اولویت‌های دفاعی کشور قرار دارد؛ گفت: پیشرفت‌های چشمگیر و دستاوردهای بزرگ علمی، تحقیقاتی، آموزشی و عملیاتی قرارگاه پدافند هوایی که در سال‌های اخیر به دست آمده است؛ مرهون ایثار و تلاش خستگی‌ناپذیر فرماندهان و کارکنان متخصص، مومن و ولایت‌مدار پدافند هوایی کشور است که با شجاعت، جسارت و مجاهدت‌های فراوان و با تکیه بر توانمندی‌های صنعت دفاعی کشور و همکاری نزدیک و صمیمی با مراکز علمی و تحقیقاتی و کسب تجارب ارزشمند در سال‌های دفاع مقدس؛ امروز الحمدلله قدرت بازدارندگی نظام اسلامی را به جایی رسانیده‌اند که هیچ دشمنی جرئت تهدید کشور عزیزمان را نداشته و نخواهد داشت.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه این پیام، افزود: راه‌اندازی مرکز آموزش درجه‌داری و دانشگاه پدافند هوایی، توسعه و تجهیز انواع سامانه‌های بومی راداری و سیستم‌های کشف و شناسایی و تحلیل اطلاعاتی و سامانه‌های شنود الکترونیکی با دقت بسیار بالا در رهگیری و شناسایی اهداف متحرک در ارتفاع پایین، متوسط و بالا، بهره‌گیری از انواع سامانه‌های جدید موشکی بُرد متوسط و بلند راهبردی و کاملا بومی و تولید شده توسط متخصصان جوان پدافند هوایی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و نیز اعمال فرماندهی و کنترل هدفمند و مطلوب شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور در کلیه ماموریت‌های حساس و رزمایش‌های نیروهای مسلح تنها بخشی از عملکرد موفق و قابل تحسین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) است که به برکت تدبیر هوشمندانه فرماندهی معظم کل قوا که فرمودند: «امروز پدافند در اولویت اول است» تحقق یافته و به ثمر رسیده است.
با حضور فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) انجام شد
رونمایی از رادارهای «نذیر» و «بینا»

سامانه‌های راداری «نذیر» و «بینا» با حضور امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء، از طریق ویدئو کنفرانس رونمایی شد.به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، سامانه راداری «نذیر» یک سامانه راداری برد بلند و کاملا بومی با دقت بسیار بالا در تفکیک است که توانایی آشکارسازی و شناسایی اهداف را تا سطح مقطع راداری پایین دارد و در برابر موشک‌های ضد رادار مقاوم است.
این رادار می‌تواند اهداف را در برد بیش از 800 کیلومتر و با ارتفاع 100 هزار پا کشف کند.همچنین سامانه رادار بینا که یک رادار کنترلی سه بعدی است دقت بسیار بالایی در تفکیک دارد و از قابلیت آشکارسازی و شناسایی اهداف تا سطح مقطع راداری پایین برخوردار است.
این رادار می‌تواند اهداف رادارگریز را کشف کند و همچنین توانایی مقابله با جنگ الکترونیکی را دارد.نمونه مشابه این رادار تاکنون در جهان گزارش نشده است و به صورت صد در صد بومی به دست متخصصان کشور طراحی، ساخت و به بهره‌برداری عملیاتی رسیده است.