نامه‌هاوصدای شما

نامه‌هاوصدای شما 4مهر-94 
* حضرتی از تهران: سئوالی از خودروسازان دارم. چرا گفته می‌شود کیفیت خودروهای صادراتی با خودروی فروش داخلی بسیار متفاوت است؟ خصوصاً آنکه خودروی صادراتی به برخی کشورها با قیمت بسیار نازلتری هم به فروش می‌رسد. چرا باید مشتری داخلی جنس گران و کم کیفیت خریداری کند؟
* حسینی از تهران: مسئولان باید فکری اساسی برای بیکاری جوانان بکنند و این موضوع مشکل بزرگی است. جوانان ما به جای اینکه سر کار باشند، بیشتر اوقات خود را در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانند و بازی‌های اینترنتی انجام می‌دهند!
* یک شهروند خوزستانی: پس از 33 سال که از آموزش و پرورش بازنشسته شدم اکنون بیش از یک سال است به دنبال پاداش پایان خدمت خود هستم. چرا باید اینطور باشد؟!
توفیق پرداخت عوارض اجباری در جاده چالوس!
در جاده چالوس وقتی خودروها از سوی مرزن آباد به سمت چالوس حرکت می‌کنند، مسئولان مسیر را به گونه‌ای طراحی کرده‌اند که اتومبیل‌ها خود به خود وارد آزادراه شده و برای عبور از یک مسیر 15 کیلومتری مجبور به پرداخت 5000 تا 10 هزار تومان عوارض شوند.
چرا مسئولان وزارت راه، علائم و نشانه‌هایی برای ادامه مسیر از جاده قدیم قرار نداده است؟!
مصطفایی – تهران
پله برقی‌های همیشه خراب!

در خیابان دماوند، روبروی بیمارستان بوعلی با آن همه ازدحام تراکم جمعیت، دائماً پله‌های برقی پل عابر پیاده خراب است و همین امر مشکلات عدیده‌ای را برای مردم به وجود آورده است.متاسفانه همین موضوع را چندین بار هم به سامانه 137 اطلاع دادیم ولی ثمری نداشت.لطفاً پیام من را به گوش مسئولان ذیربط برسانید شاید رسیدگی کنند.یکی از مراجعین بیمارستان بوعلی - تهران