نامه‌ها و صدای شما

نامه‌ها و صدای شما  15 شهریور -94 
چرا مسئولان اصل را بر دفاع از حقوق مردم قرار نمی‌دهند؟!
اخیراً آقای نعمت زاده وزیر صنعت – معدن و تجارت اظهارات عجیب و غریبی داشته‌اند که قابل تامل و بررسی می‌باشد. در اینجا فقط به این نکته می‌خواهم اشاره کنم که ایشان چرا توپ کاهش خرید خودروهای بی‌کیفیت داخلی را در زمین مردم انداخته‌اند؟!
اینکه آقای وزیر ادعا می‌کنند نخریدن خودروهای داخلی خیانت است! پس چرا به بی‌کیفیت بودن خودروهای داخلی اذعان نمی‌نمایند و چرا درصدد بالا بردن کیفیت خودروهای ساخت داخل نیستند؟ و اصولاً چرا مسئولان ما در اظهاراتشان اصل را بر دفاع از حقوق حقه مردم نمی‌گذارند؟در همین راستا من خواستم عرض کنم که هر وقت شرائط به نحوی می‌شود که قیمت ارز می‌خواهد پائین بیاید چرا آقای رئیس کل بانک مرکزی می‌گوید کف ارز همین است و درصدد آن است که قیمت ارز پائین نیاید؟!این چه نوع دفاعی است که اینگونه مسئولان از حقوق مردم می‌نمایند؟!رضا هادی – تهران
قابل توجه جناب آقای جهانگیری معاون اول ریاست محترم جمهوری
با توجه به اینکه آقای عسکری ریاست مالیاتی کشور در دولت گذشته هم بوده‌اند با اینکه برای وصول مالیات ابزارهای مختلف وجود دارد چرا در این دولت از حربه سیستم بانکی که 37 سال در دولت‌های قبلی نفوذناپذیر بود می‌خواهند نارضایتی مردم و فرار سپرده را بوجود آورند؟ تیم اقتصادی دولت چطور از کنار موضوع به این مهمی بی‌تفاوت می‌گذرد و عوارض آن را نمی‌بیند؟ مردم اعتراضات خود را نثار ستادها نموده و تاکید می‌نمایند دولت قبل با همه ریخت و پاشها مانع ورود به حساب‌های مردم می‌شد.محرابی – غرب مازندران، تنکابن

* یک مسافر مترو از تهران: متاسفانه امکانات نمازخانه در داخل مترو ضعیف است بطوری که اگر مسافری بخواهد در اول وقت یا غیر آن نماز خود را داخل مترو بجا آورد باید با بسیاری از مشکلات دست و پنجه نرم کند. به مسئولان محترم و زحمتکش مترو تذکر بدهید تا بیشتر به این امور معنوی توجه داشته باشند.
* اصغر زاده از تهران: چرا صدا و سیما و برخی مجریان آن در برنامه هایشان حرف‌های ناصحیح می‌زنند و دائم سعی در تخریب کارهای دولت دارند؟ حتی نگاه مجری به میهمانی که از سوی دولت آمده باشد، حالتی طلبکارانه است. به مسئولان صدا و سیما بگویید مردم تمام کارهای شما را رصد می‌کنند، کمی انصاف داشته باشید.
*
یک مستاجر خانه بدوش از تهران: برای تمدید قرارداد آپارتمان با صاحب خانه که صحبت کردم گفت باید 150 هزار تومان به اجاره خانه اضافه کنید. می‌خواستم از مسئولان ذیربط سئوال کنم که نحوه افزایش اجاره خانه به چه صورت می‌باشد؟ لطفاً ما مستاجرها را راهنمایی کنند چند درصد در سال جاری باید اجاره خانه افزایش یابد؟
* از اهالی محل: حدفاصل خیابان‌های یاسر و مژده در خیابان شهید باهنر، نزدیک به یکسال است برج سازی، یک سوم خیابان را مسدود کرده و مردم در عذاب هستند. چرا شهرداری منطقه و یا سازمانی با آنان برخورد نمی‌کند؟
* یک مسافر شهرستانی: از شهرستان وقتی به ترمینال غرب رسیدم به بوفه‌های ترمینال برای خرید رفتم اجناس را 2 برابر قیمت به فروش می‌رساندند، وقتی هم اعتراض کردم در جواب گفتند می‌توانی جنس نخری! از مسئولان درخواست می‌شود نسبت به بازرسی از بوفه‌های داخل ترمینال اقدام کنند.