دندانپزشك بهايي در تبريز به مذهب تشيع روي آورد

    دندانپزشك بهايي در تبريز به مذهب تشيع روي آورد 17 شهریور -94
حتماً پس از شناسایی و لو رفتن از ترس دستگیری و زندانی شدن مجبور شده   از  شیوه تقیه استفاده کند تا جان سالم بدر برد و مطبو درمانش راازدست ندهد.

يکي از بهائيان تبريز در ديدار با امام جمعه اين شهر، ضمن برائت از فرقه بهائيت به مکتب تشيع روي آورد.
    به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از پايگاه اطلاع رساني دفتر نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي و امام جمعه تبريز؛ يکي از بهائيان تبريز ديروز در ديدار با آيت الله مجتهد شبستري، پس از انجام مصاحبه هاي ديني و توجيه کامل مکتب تشيع اثني عشري، ضمن برائت از فرقه ضاله بهائيت به مکتب تشيع روي آورد.

    امام جمعه تبريز در اين ديدار ضمن تبريک به وي، گفت: فرقه ضاله بهائيت به خاطر تجزيه مسلمانان ايجاد شده است تا اگر بتواند همه مسلمانان را پراکنده کرده و به جان هم بيندازد، اما به لطف خدا اين آرزو را به گور خواهد برد.

    وي تاکيد کرد: حوزه هاي علميه؛ علماء و روحانيون بايد بيش از پيش هوشيار باشند و شبهات را به صورت شبانه روزي رصد کنند و جواب هايي مستدل و قانع کننده دهند.

    پدرام نوايي، گفت: هر ديني که دستخوش تغييرات بشري قرار گيرد، به هيچ دردي نخواهد خورد و بهائيت نيز از همين نوع است. اين فرقه پر از خلاء هاي معنوي است که در آن هيچ بويي از خداوند متعال و معنويت به مشام انسان نمي رسد.

    برپايه اين گزارش، پدرام نوايي، بهائي و بهائي زاده است که از همان دوران کودکي به خاطر بهائي بودن پدر، بر اين مسلک استوار بود اما پس از آشنايي با مکتب تشيع اثني عشري، علاقه وافري به تحقيق پيرامون آن پيدا کرد و با کمک دوستان خود درباره مکتب تشيع تحقيق کرد.

    وي که متخصص رشته دندانپزشکي بوده و تحصيلات خود را در خارج سپري کرده است، فرقه بهائيت را بي پايه و بنيان عنوان کرد و آن را وسيله اي براي دشمني با اسلام خواند.