3گزارش از کشته شدن 4 پاسدار درسوریه

3گزارش  از کشته شدن 4 پاسدار درسوریه 4 آبان -94
دو تن از پاسداران مدافع حرم در نبرد با تروریست های تکفیری در شمال سوریه به شهادت رسیدند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛  خبر شهادت دو پاسدار شمالی در سوریه اعلام شد. شهیدان «سجاد طاهرنیا» و سید «روح‌الله عمادی» در حین ماموریت مستشاری در استان "حلب" در شمال سوریه به فیض شهادت نائل آمدند.
شهید سجاد "طاهرنیا" از پاسداران گیلان بود که یک دختر و یک پسر از او به یادگار مانده است . شهید سید روح‌الله عمادی 35 ساله هم از پاسداران استان مازندران بود که کودک چهارساله‌ای به نام  "سید محمد عماد" از او به یادگار مانده است.
پیکر این دو شهید هنوز به داخل کشور انتقال داده نشده است و زمان و مکان تشییع پیکر این شهدا متعاقبا اعلام خواهد شد.
آیین تشییع شهید محمدعلی حسینی یکی از شهدای مدافع حرم با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار و جمعی از مسئولان و مردم برگزار شد.
به گزارش ایرنا، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان روز دوشنبه در آیین تشییع این شهید مدافع حرم در محل حسینیه ثارالله کرمان گفت: روحیه شهادت طلبی، سرمایه اصلی ما در انقلاب و دوران دفاع مقدس است.
آیت الله سید یحیی جعفری افزود: اگر روحیه شهادت طلبی در بین جوانان و مردم ایران اسلامی وجود نداشت، انقلاب اسلامی در همان روزهای ابتدایی با شکست مواجه می شد.
وی اظهار کرد: روحیه شهادت طلبی به عنوان یک سرمایه ارزشمند در بین مسلمانان رمز پیروزی بر کفر و استکبار است.
آیت الله جعفری در ادامه ضمن تسلیت شهادت امام سجاد (ع)، بر پیکر این شهید نماز اقامه کرد.
شهید محمدعلی حسینی از اتباع مجاز افغان در کرمان است و 18 سال سن داشت که حدود 16 روز قبل در منطقه حلب سوریه و در نبرد با تروریست های تکفیری به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
تاکنون چهار شهید از شهدای فاطمیون و مدافع حرم حضرت زینب (س) در کرمان تشییع شده اند.
امین کریمی از مدافعان حرم اهل بیت (ع) در نبرد با تروریست های تکفیری در حلب سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
 
یک منبع آگاه در گفتگو با بسیج پرس،  پیرامون شهادت شهید امین کریمی از مدافعان حرم اهل بیت (ع) گفت: شهید امین کریمی از پاسداران سپاه حفاظت انصار المهدی(عج) که به صورت داوطلبانه برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) و نبرد با تروریست های تکفیری به سوریه رفته بود، پنج شنبه 30 مهر همزمان با شب تاسوعای حسینی در شهر حلب به شهادت رسید.
 
وی پیرامون زمان بازگشت پیکر مطهر این شهید به کشور گفت: پیکرشهید امین کریمی در روزهای آینده به کشور منتقل می شود و با هماهنگی های انجام شده پس از تشییع در آستان مقدس امام زاده صالح (ع) تهران به خاک سپرده خواهد شد