مراسم دفن دو کشته شده پاسدار وبسیجی در سوریه در همدان

مراسم دفن دو کشته شده  پاسدار وبسیجی در سوریه در همدان 2 آبان -94
باوجوداینکه خبرکشته شدگان پاسداران اعزامی سپاه قدس به سوریه بطور جسته و گریخته و بی سر وصدابازتاب داده می شود .ولی بازاز خبرهای دفن خاموش کشته شدگان  پاسدار در سوریه داغ و درحال افزایش است . زیراکه از موقع  کشته شدن پاسدار حسین همدانی معاون پاسدارتروریست قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس در حلب  سوریه ودفن آن در همدان زمان زیادی نمی گذرد که اکنون خبر از دفن دو پاسدار و بسیجی از همدان داده شده است .

همدان – خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی: در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی و همچنین قیام انقلابی مردم همدان در 30 مهر 57، پیکرهای مطهر دو شهید مدافع حرم بر روی دستان پر مهر مردم قدرشناس دارالمومنین همدان تشییع شد.
پاسدار شهید مجتبی کرمی و بسیجی شهید مجید صانعی موفق بعنوان مدافعین حرم در سوریه در دفاع از حریم امامت و اسلام ناب محمدی(ص) در نبرد با جبهه تفکیرها در سوریه به شهادت رسیده‌اند.
پیکرهای پاک این شهیدان با استقرار در محل اجتماع بزرگ عزاداران حسینی همدان تحت عنوان «اَحلی من العسل» مورد تکریم آحاد مردم همدان و خانواده‌های شهدا قرار گرفت.
در این اجتماع مردمی که نماینده ولی فقیه در استان، استاندار همدان و سایرمقامات بلند پایه سیاسی، مذهبی و اجرایی استان در آن حضور داشتند، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان در سخنانی با تجلیل از مقام شامخ شهیدان 30 مهر همدان که در مبارزه با رژیم ستمشاهی به شهادت رسیدند، گفت: مبارزات مردم همدان در این روز سرآغاز حرکتی بزرگتر در سیزده آبان 57 بود.
حجت الاسلام فاضلیان امتداد راه شهدای 30 مهر و 8 سال دفاع مقدس همدان را شهیدان مدافع حرم دانست و تسریع کرد: با تاسی از فرامین رهبر معظم انقلاب که اسلام حد و مرز نمی‌شناسد هرکجا فریاد اسلام خواهی بشنویم و ایجاب کند حضور خواهیم داشت و خط سرخ شهیدان کربلا را ادامه خواهیم داد.
بر پایه این خبر پیکر پاک دو شهید مدافع حرم پس از اقامه نماز توسط امام جمعه همدان بر روی دستان مردم خداجوی همدان قرار گرفت و حاضران با شعارهای«الله اکبر، خامنه‌ای رهبر، این گل پر پر شده از کجا آمده، از سفر شام بلا آمده، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود کافر»در مسیر خیابان باباطاهر همدان تا میدان امام خمینی(ره) این شهر تشیع و سپس با انتقال به گلزار شهدا در جوار همرزمان شهید خود خاک سپاری شدند.