شعار علیه وی جانی در مراسم عزاداری در حضور خامنه ای

تصاویر دیدار علی لاری جانی  باخامنه ای و شعار علیه وی جانی در مراسم عزاداری در حضور خامنه ای 3آبان -94

(تصویر) گپ و گفت رهبر انقلاب با علی لاریجانی 
(تصویر) گپ و گفت رهبر انقلاب با علی لاریجانی
گفته می شود از یک طرف گردو برتوی دامن طرف انداخته می شود وازطرف دیگر سنگ برتوی سرش زده می شود .اکنون این داستان درمورد پاسدار علی لاری جانی اتفاق افتاده است .چون از یک سو وی بلندگوی خامنه ای درمجلس ارتجاع شدتابرجام تصویب شود .سپس عازم روسیه شد تاپیام برای پوتین ببرد وبی آورد .همچنین درمراسم عاشورادرحسینیه خمینی حضور یافت و باخامنه ای خوش وبش کرد .  اما جالب اینکه از سوی دلواپسان نگران هسته ای جبهه پایداری وابسته به مصباح یزدی که ا زسوی پاسداران حمایت می شوند  شعارهایی از قبیل «خواص بی بصیرت؛ مایه ننگ ملت»، «امان نامه برجام؛ تلاش بی سرانجام»، «مرگ بر منافق» و «هیها منا الذله»  علیه ی لاریجانی سر دادند. تا پاسدار علیل اری جانی هم همچون جواد ظریفب ی نصیب نماند. 
انتخاب نوشت:پس از حضور علی لاریجانی رییس مجلس در مراسم امشب در حسینیه امام خمینی(ره)، برخی افراد شعارهای خاص و کنایه دار سردادند.  لاریجانی که به تازگی از سفر روسیه و دیدار با ولادیمیر پوتین به ایران بازگشته است، امشب در مراسم عزاداری در حضور رهبر انقلاب حضور یافترئیس مجلس پس از ورود به مجلس عزاداری با شعارهای تند حامیان جریان های تندرو روبرو شد.
 
این افراد شعارهایی از قبیل «خواص بی بصیرت؛ مایه ننگ ملت»، «امان نامه برجام؛ تلاش بی سرانجام»، «مرگ بر منافق» و «هیها منا الذله» سر دادند.
 
براساس گزارش های رسیده، این عده ی قلیل شب گذشته نیز پس از حضور رئیس جمهور، شعارهایی این چنین سر داده بودند.  لازم به ذکر است که حمایت علی لاریجانی از توافق هسته ای و کمک های او در روند تصویب برجام در مجلس، باعث عصبانیت جریان های تندرو و در راس آن جبهه ی یکشبه ایجاد شده ی «پایداری» شده استپیش از این، همین جریان افراطی، در سالگرد 22 بهمن چند سال پیش مانع سخنرانی لاریجانی در حرم حضرت معصومه شدند و ضمن سردادن شعارهای توهین آمیز، به سمت او کفش و مهرنماز  پرتاب کردند.
 
این جریان، سابقه ی شعاردادن مکرر در حین سخنرانی سید حسن خمینی در ایام سالگرد رحلت امام (ره) را در کارنامه خود دارند، شعارهایی که نهایتاً منجر به کوتاه شدن سخنرانی یادگار امام (ره) شد و سپس رهبری، با بوسیدن پیشانی سید حسن، نسبت به این روش نادرست، واکنش نشان دادند.
در حاشیه مراسم شام غریبان حضرت اباعبد الله الحسین (ع) که در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد، علی لاریجانی رئیس مجلس با مقام معظم رهبری گفت و گو کرد. او صبح دیروز از سفر دو روزه به روسیه بازگشت. سفری که طی آن با ولادمیر پوتین دیدار کرده و او گفته بود که به رهبر و رئیس جمهور ایران سلامش را برساند.