جنتي:شوراي نگهبان در رد و تاييد صلاحيت افراد فقط قانون را مي شناسد

جنتي:شوراي نگهبان در رد و تاييد صلاحيت افراد فقط قانون را مي شناسد 15 مهر -94
وارد میدان کردن آخوند جنتی  طوطی پیر دستآموز خامنه ای  که بلندگوی رله کننده ی پاسداران است وکیش دادنش به سوی روحانی و رفسنجانی  موازی حمله گسترده ی دلواپسان نگران هسته ای به توافق هسته ای می باشذ. از سوی دیگر ادعای تهدید آمیز وی ربط به رقابت باندهای درانتخابات مجلس ارتجاع دوره ی دهم و مجمع خبرگان رهبری دارد.

دبير شوراي نگهبان تاکيد کرد: اين شورا در تاييد يا رد صلاحيت نامزد هاي انتخابات آتي به حرف هيچ کس جز قانون گوش نمي کند.
    
به گزارش ايرنا، آيت الله احمد جنتي دوشنبه شب در جمع مردم اصفهان در حسينيه بني فاطميه اين شهر با بيان اينکه رهبر معظم انقلاب، راي مردم را حق الناس مي دانند تصريح کرد: معظم له به تبع آن تصميمات شوراي نگهبان را نيز حق الناس مي دانند و بارها به آن تاکيد کرده اند.
    
وي با بيان اينکه امروز عده اي درصدد کور کردن خط امام و ولايت فقيه هستند، افزود: اينها در ظاهر از ولايت فقيه پيروي مي کنند اما رفتار آن ها مطابق با نظرات ولايت فقيه نيست.
    
وي با اشاره به اينکه اغتشاشگران در جريان فتنه سال 88 از خارج کشور حمايت مي شدند، افزود: دشمنان خارجي به طور وضوح اغتشاشگران را دوستان خود مي ناميدند.
    
دبير شوراي نگهبان با بيان اينکه رهبر معظم انقلاب 200 مرتبه درباره فتنه سال 88 صحبت و آن را محکوم کردند، افزود: شوراي نگهبان اجازه نخواهد داد عده اي که به نظام و قانون اساسي جمهوري اسلامي، خط امام و ولايت فقيه اعتقاد قلبي ندارند وارد مجلس شوراي اسلامي شوند و پست هاي مهم نهادهاي تصميم گير کشور را در اختيار گيرند.
    
وي اظهار کرد: به همين دليل، شوراي نگهبان، سپاه و بسيج خاري در چشم اين افراد است زيرا اين پست ها، حق بچه هاي حزب اللهي، انقلابي و مومن است.
    
دبير شوراي نگهبان با اشاره به هشدارهاي رهبر معظم انقلاب مبني بر تلاش بيگانگان براي نفوذ در مراکز تصميم گير کشور، گفت: آن ها مي خواهند در مراکز فرهنگي ما نفوذ و فرهنگ اسلامي ما را با فرهنگ غربي عوض کنند.
    
وي با اشاره به اينکه دشمنان قصد تضعيف اقتصاد، امنيت و سياست ما را دارند، اظهار کرد: از همه مهم تر آن ها قصد از بين بردن فرهنگ انقلاب را دارند و مي خواهند اين طور وانمود کنند که دوران امام و انقلاب تمام شده است.
    
دبير شوراي نگهبان با اشاره به اينکه عده اي ارتباط با آمريکا را آبرو و امنيت کشور مي دانند، تصريح کرد: کساني که اين ايده را دارند زحمات حزب اللهي ها، شهدا، جانبازان و پيروان امام را ناديده مي گيرند.
    
آيت الله جنتي با بيان اينکه دشمن با تمام توان براي سرکوب و براندازي انقلاب تلاش مي کند، افزود: ولي چراغ و خورشيد انقلاب روشن است و نقشه آن ها با تدابير رهبر معظم انقلاب خنثي مي شود.
    
آيت الله جنتي ادامه داد: در اين زمينه رهبر معظم انقلاب هشدارهاي لازم را داده اند و بايد مراقب باشيم.
    
دبير شوراي نگهبان خطاب به شرکت کنندگان در اين مراسم گفت: شما بايد اين مسائل را عاقلانه و با دليل و منطق براي ديگران تبيين و بصيرت افزايي و افشاگري کنيد زيرا مردم بايد اين موضوعات را بدانند.
    
وي با بيان اينکه در مسائل سياسي و فرهنگي به روز باشيد، خطاب به شرکت کنندگان گفت: انتخابات در پيش است و خط امام و انقلاب را به ديگران معرفي و از آن حمايت کنيد.
    
وي به فاجعه منا نيز اشاره کرد و گفت: اين فاجعه در تاريخ حج و عمره بي سابقه بوده است.
    
آيت الله جنتي افزود: اينکه از 24 کشور جهان قريب به پنج هزار نفر در اين حادثه جان خود را از دست داده اند شوخي و ساده نيست و به يقين جرمي اتفاق افتاده و اين حادثه اتفاقي نبوده است.
    
وي گفت: از عالم نماهايي که در دنيا و کشورهاي اسلامي وجود دارند و در پي اين فاجعه عظيم سکوت کرده اند، تعجب مي کنم.
    
دبير شوراي نگهبان خواستار يکپارچگي علماي اسلام براي برخورد با مسببان اين فاجعه شد و گفت: در پي بي تدبيري آل سعود نزديک به هزاران نفر جان خود را از دست دادند و اکنون زمان آن رسيده که عاملان اين جنايت در يک دادگاه بين المللي محاکمه و به سزاي اعمال خود برسند.
    
وي با اشاره به جنايات آل سعود در حمله به مردم بي دفاع يمن گفت: جهان اسلام براي مقابله با اين جنايات بايد به خروش آيد.