پوتين: آمريكا درباره تهديد هسته اي ايران روسيه و همه دنيا را فريب داد

پوتين: آمريكا درباره تهديد هسته اي ايران روسيه و همه دنيا را فريب داد 3 آبان -94
آیا پوتین رئیس جمهور روسیه  خودش را گرفته  یااینکه  سردمداران رژیم وارونه ی ولایت فقیه را سرکار گذاشته است که پس از رأی مثبت دادن به همه قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل  علیه ی برنامه ی هسته ای رزیم و ارونه ی و لایت فقیه و موافقت کردن  با مذاکرات هسته ای در گروه 5+1 اما  اکنون نعله وارونه  چون مدعی شده  که در مورد برنامه ی هسته ای رژیم وارونه ی ولایت فقیه روسیه فریب آمریکارا خورده است؟
رئيس جمهوري روسيه در ميزگرد اختتاميه «والداي» تصريح کرد واشنگتن، تمامي کشورهاي دنيا از جمله مسکو را درباره تهديد هسته اي ايران فريب داده است.
    «ولاديمير پوتين» رئيس جمهور روسيه روز پنجشنبه در ميزگرد اختتاميه «والداي» با اشاره به اين ادعا که آمريکا هدف از استقرار سپر موشکي ناتو را تهديد هسته اي ايران عنوان کرده، افزود: با توجه به حل اين پرونده اکنون ديگر توجيهي براي آن وجود ندارد. وي تصريح کرد: هيچ تهديد هسته اي، بدان گونه که ما گفتيم، از جانب ايران وجود نداشت و ندارد و واشنگتن، روسيه و تمام کشورها را در اين باره فريب داده است. 

    رئيس جمهور روسيه خاطرنشان کرد: «تلاش هاي منظمي براي منحرف کردن ما کل جهان و يا به کلامي ساده، فريب ما وجود داشت

    پوتين همچنين با اشاره به توسعه سلاح هاي اتمي گفت: از زمان ساخت اين نوع از سلاح ها نمي توان انتظار داشت در درگيري ها برنده اي وجود داشته باشد.

    به گزارش فارس، وي در ادامه تاکيد کرد: کشورها با هدف نشان دادن اينکه چه کسي رئيس است، به زور متوسل مي شوند. 

    رئيس جمهور روسيه اقتصاد جهاني را از ديگر عرصه هايي دانست که به ميدان جدل براي قدرت ها تبديل شده و تصريح کرد قدرت ها، با هدف تسلط بر جهان از ابزارهاي تحريم استفاده مي کنند. وي اضافه کرد کشورهايي که عليه سايرين جنگ هاي تجاري اعلام مي کنند آنها را به ديد رعيت و بنده خود، و نه گروه هاي برابر، مي بينند. 

    پوتين تاکيد کرد بحران سوريه را نمي توان بدون مشارکت همه کشورها از جمله ايران حل کرد. وي اضافه کرد مسکو با همکاران ايراني که کمک شاياني در حل و فصل بحران سوريه کرده اند، تماس نزديک دارد.