ولايتي: استمرار حمايت رهبري از برجام، مشروط به رعايت تذكرات ايشان است

ولايتي: استمرار حمايت رهبري از برجام، مشروط به رعايت تذكرات ايشان است 6 آبان - 94
همانگونه که دررژیم وارونه ی ولایت فقیه نهادهای چندگانه و موازی  نظامی و امنیتی واطلاعاتی وقانونگذاری و قضایی  وجوددارد که ضمن مداخله گری درامور همدیگر دوباره کاری می کنند .گفته های خامنه ای هم کاربرد مشابه دارد .چون اوضاع  رژیم خرت وخر وبی در وپیکر و بی قانون می باشد . برای همین نظر مشروط خامنه ای محور تصویب برجام که ماورای قانون است که اعتبار ندارد.پس چپ و راست مورد تحلیل وتفسیر قرار  می گیرد .

رئيس مرکز تحقيقات استراتژيک مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: مسئولان و مجريان درباره اجراي برجام به تذکرات رهبر انقلاب توجه ويژه کنند 
    
به گزارش تسنيم، علي اکبر ولايتي رئيس مرکز تحقيقات استراتژيک مجمع تشخيص مصلحت نظام صبح ديروز در حاشيه ديدار با مشاور سابق رئيس جمهور روسيه در امور امنيتي در جمع خبرنگاران، با اشاره به جزئيات ديدار خود با وي، اظهار داشت: در گفت وگو با يکديگر اين توافق را داشتيم که موضوع مبارزه با مواد مخدر يک موضوع مجرد نيست بلکه با تروريسم اتصال ارگانيک دارد و بخش عمده هزينه هاي مالي تروريست ها از طريق مواد مخدر تامين مي شود.
    
رئيس مرکز تحقيقات استراتژيک مجمع تشخيص ادامه داد: معتقدم که مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با تروريسم نيز محسوب مي شود و به چنين مبارزه اي نمي توان مجرد نگاه کرد. وي ادامه داد: مشکل ديگري که با آن اتفاق نظر داشتيم اين بود که حضور آمريکا در منطقه به بهانه مبارزه با مواد مخدر در افغانستان ارتباط دارد و از زماني که در اين کشور حضور دارند مواد مخدر در آنجا به شدت رونق پيدا کرده است و به عبارت ديگري حضور آمريکايي ها در افغانستان باعث تشديد توليد مواد مخدر شده است.
    
ولايتي در بخش ديگري از سخنانش در خصوص نامه مقام معظم رهبري به رئيس جمهور در خصوص تاييد مشروط برجام، گفت: مسئله هسته اي و توافق برجام براي جمهوري اسلامي يک مسئله مهم و بسيار حياتي و استراتژيک محسوب مي شود. 
    
رئيس مرکز تحقيقات استراتژيک مجمع تشخيص تصريح کرد: مقام معظم رهبري در هر جا که احساس کنند که بايد حضور پيدا کنند و راهنمايي هاي لازم و راهبردي را به مجريان عرضه کنند اين کار را خواهند کرد و آنچه که در نامه اخير معظم له شاهد آن بوديم، ايشان برخي کاستي ها که ممکن است در مرحله اجرا پيش بيايد و يا بعضي نقايصي که وجود داشت با تذکرات رهبري به آن توجه شد.
    
وي افزود: اميدواريم که در آينده اجراي اين توافق بدون هرگونه کاستي انجام شود و استمرار توافق و حمايت مقام معظم رهبري که عنصر اصلي در خصوص موضوع برجام محسوب مي شود منوط به آنچه که ايشان تذکر دادند توسط مسئولان و مجريان امر اجرا شود.
    
ولايتي در بخش ديگري از سخنان خود در خصوص اظهارات وزير خارجه سعودي گفت: وي فردي تازه کار و بي تجربه است و به خود اجازه مي دهد به هر کاري که به آنها ربطي ندارد دخالت کنند.
    
وي تصريح کرد: عربستان کوچکتر از آن است که توطئه ها را بخواهد مستقيما اجرا کند اما آنها به نمايندگي از طرف کشورهاي غربي از جمله آمريکا در حال پيشبرد اهداف غربي ها و حمايت از تروريست ها و همچنين فعاليت هاي تروريستي در کشورهاي منطقه عرب و مسلمان مي پردازند.
    
ولايتي افزود: همانطور که شاهد هستيم سعودي ها بدون هيچ گونه مجوز شرعي و حتي قانوني به خاک يمن تجاوز کردند و باعث کشته و زخمي شدن مردم اين کشور شدند و در مقابل نيز آمريکايي ها با سکوت خود از اين اقدام حمايت مي کنند. وي ادامه داد: حضور کشورهايي مانند عربستان سعودي علي رغم خواست حکومت قانوني يمن است و آنها هيچ گونه مجوزي ندارند، اصولااقدامات تروريستي بدون مجوز و بامجوز محکوم است.