كيهان و خوانندگان

دروغ نامه های کیهان 11 مهر-94
كيهان و خوانندگان
پیام های قلابی وساختگی ا وین نامه ی کیهان سربازجو شریعت نداری .

    * با عرض تسليت به بازماندگان حادثه فجيع کشتار حجاج در عربستان اميدواريم دستگاه ديپلماسي کشور از حالت انفعال خارج شده و همچون رهبر عزيز انقلاب با اقتدار کامل به مطالبه حقوق عزيزان از دست رفته اقدام نمايد.    نيک نام    
    *
مواضع انقلابي و مقتدرانه رهبر معظم انقلاب در قبال دولت عربستان عزت و اقتدار ما را به رخ دشمن کشيد. آقاي رئيس جمهور و همکاران ايشان در دولت هم بايد همين روش را دنبال کنند.    شجاع از بوکان    
    *
دولتمردان ما بايد براي تسکين آلام خانواده معظم حجاج ماوا گرفته در جوار حق حمايت تسليحاتي قوي از انصارالله يمن را آغاز کنند تا شاهزاده هاي عياش آل سعود يک گوشمالي تاريخي را تجربه کنند.    
    *
به عنوان خواهر يک شهيد قسم مي خورم از خون برادر شهيدم نمي گذرم اگر مجلس برجام را بدون بررسي دقيق به تصويب برساند. از عدم تصويب برجام نترسيد. هيچ اتفاقي نمي افتد!      
    *
براي ملت ايران پذيرفته نيست بعد از راهنمايي، تذکر و هشدار رهبري که فرمودند؛ شيطان بزرگ از طريق برجام دنبال نفوذ است. وزير خارجه کشورمان با رئيس جمهور جنايتکار و کثيف آمريکا دست بدهد و با اين کار نابجا عزت و اقتدار ايران راخدشه دار نمايد. از نمايندگان مجلس مي خواهيم در اين قضيه ورود پيدا کنند. قرار نيست هر کس با سليقه خود بخواهد چوب حراج به عزت کشور و نظام بزند.    طالعي
        *
موضع کشورهاي غربي عليه ايران در مسائل هسته اي کاملاً مغرضانه است. مجلس و نمايندگان شوراي اسلامي نبايد اين طرح مغرضانه موسوم به برجام را قبول کنند.      
    *
اين تاکيد رهبر معظم انقلاب بود که برجام چه تصويب بشود چه نشود هيچ يک از مسئولان حق مذاکره با آمريکا را ندارد. چگونه به خود اجازه داديد آن هم در روز عزاي عمومي با اوباما ارباب قاتلان شهداي منا دست داده و با جان کري به صحبت بنشينيد؟!    
    *
جريان مدعي اعتدال و اصلاح طلبي ابتدا با ساختن يک تصوير فتوشاپ درباره دست دادن آقاي ظريف با اوباما و نسبت دادن آن به دلسوزان انقلاب سعي کردند اصل موضوع را تحت الشعاع قرار دهند. حالاکه تشت رسوايي آنها به زمين افتاده ديگر چه مي خواهند بگويند؟ ان شاءالله روزي چشمان خود را باز مي کنند و مي بينند که همين به قول آنها دلواپسان بودند که کشور را نجات دادند.    خسروي- تهران    
    *
آقاي رئيس جمهور تصميم داشت به پاسپورت ايراني آبرو و احترام ببخشد ولي کارش به جايي رسيده که به وزيرش يعني مسئول مستقيم امور حجاج اجازه ورود به عربستان نمي دهند. پاسخ بدهند در جواب اين رفتار تحقيرآميز يک فرد حقير چه کار کرده اند؟       
    *
از کساني که رابطه با آمريکا را براي پيشرفت علم در کشور مفيد مي دانند مي پرسم اگر واقعاً چنين است پس چرا به جاي کمک به پيشرفت علم در کشور، بيشتر سانتريفيوژها، اورانيوم 20 درصد، قلب راکتور اراک و نزديک به 10 تن اورانيوم غني شده و... يعني حاصل سالها تلاش دانشمندان و هزينه هاي هنگفت مادي و معنوي و حتي خود دانشمندان هسته اي را به وسيله ترور از ما گرفته اند؟! پس چرا با بروز کمترين نشانه هاي تمايل به رابطه با آمريکا نوکرهاي دست چندم آن ها حتي احترام رئيس جمهور ما را هم نگه نمي دارند؟    
    *
به همان دليل که آقاي رئيس جمهور هم يادش رفته از اسرائيل و فلسطين در سازمان ملل صحبت کند آقاي ظريف هم به صورت خيلي تصادفي با آقاي اوباما دست داده است. از مجلس تقاضا دارم به اين مسائل توجه کند و بي تفاوت از کنار آنها رد نشود.    موسوي    
    *
آقاي نوبخت در پاسخ به انتقاد يکي از خبرنگاران در مورد عدم بازگشت آقاي روحاني از سفر نيويورک گفته است که اثرگذاري بيان مواضع کشورمان نسبت به فاجعه منا در صحن عمومي سازمان ملل خيلي بيشتر از حضور در کشورمان است.
    
اين چه تاثيري است که حتي وزير امور خارجه عربستان سعودي حاضر نشده است که جواب آقاي ظريف را بدهد وحتي به رئيس جمهور ما توهين و درشت گويي کند.   
    *
وقايعي که در سطح کشورهاي اسلامي رخ داد و ظلمي که از سوي عربستان به ما شده است، قابل سکوت نيست!! اين همه کرنش در برابر غرب و بازيچه هاي منطقه اي آن چه دليلي دارد؟ مجلس بايد تصميم بگيرد و ملت را از زير بار ننگ احتمالي آينده نجات دهد.    
    *
فاجعه منا هم در جهت سياست هاي توهين به مقدسات مسلمين از جمله سلمان رشدي مرتد تا کاريکاتورهاي توهين آميز عليه پيامبر(ص) و انفجار قبور حرم ائمه اطهار به دست داعش تربيت شده صهيونيست ها و وهابيون آل سعود است. چه بسا اين فاجعه غمبار و نيز سقوط جرثقيل در خانه امن الهي، فقط در جهت تضعيف اعتقادات و توهين به مقدسات طراحي و اجرا شده است.     
    *
من سال قبل زائر بودم مطمئنا آن قدر امکان کنترل تردد زائران هست که چنين حوادثي رخ ندهد. اين فاجعه کاملابا برنامه بوده است.     
    *
چگونه ممکن است فاجعه منا در عربستان با اين همه حجم و تعداد کشته شده يک برنامه عادي باشد و دست توطئه اي در کار نباشد؟ بنده معتقدم در خصوص کشته هاي سالهاي اخير مسلمانان جهان بايد تحقيق دقيق و کاملي به عمل بيايد.     
    *
آيا سازمان مللي که در 35 سال گذشته هميشه عليه ايران موضع گرفته و طرفدار ظالم و ظالمين بوده در اين موقعيت که ايرانيان عزادار حاجي هاي کشته شده در منا هستند ارزش ادامه حضور رئيس جمهور را داشت؟    
    *
پيشنهاد مي کنيم روي اجساد مطهر قربانيان مکه که به کشور بازگردانده مي شوند آزمايش هاي گوناگون براي کشف حقيقت انجام بشود چه بسا دست آمريکاي جنايتکار در کار باشد. خصوصا اين کش پيدا کردن موضوع تحويل اجساد مطهر حجاج شهيد بشدت مشکوک به نظر مي رسد.   
    *
شوراي امنيت و سازمان ملل در 70 ساله گذشته نخواسته سرزمين هاي اشغالي را علي رغم تجاوز آشکار به خاک فلسطين از چنگال رژيم غاصب در آورد، پس چطور انتظار مي رود که جلوي جنايتهاي آل سعود، و داعش و آل خليفه در سوريه، يمن، عراق و بحرين گرفته و حتي حق و حقوق کشورمان را از آمريکا اين صهيونيست بين الملل پس بگيرد. خود آقاي روحاني هم مي دانستند که از اين ها آبي گرم نمي شود چرا يک ملت را با غم جانکاه منا تنها گذاشتند؟ هدفشان چه بود؟