مراسم دفن استخوان های پوسیده و جسد 7 کشته شده در سوریه و جنگ

مراسم دفن استخوان های پوسیده  و جسد 7  کشته شده در سوریه و جنگ  موهبت الهی  12 آبان – 94
باوجود این پاسدار جزایری گفته بود کرکره دکان ورود استخوان های پوسیده مردگان جنگ خانمانسوز پایین کشیده می شود ودیگر معرکه گیری استخوان مرده چرخانی در کار نیست .ولی به دلیل افزایش پاسداران  کشته شده در سوریه برای فعال کردن فضای تبلیغات جنگی خبرهای مشترک بازتاب داده می شود .

پيکرهاي پاک 7 شهيد مدافع حرم و دفاع مقدس در شهرهاي خرمشهر و زاهدان، بيرجند و تهران تشييع شد.
    
به گزارش ايرنا از خرمشهر، پيکر پاک شهيد محمدرضا عسکري فرد از شهداي مدافع حرم، در خرمشهر تشييع و در صحن شهداي مسجد جامع اين شهر خاکسپاري شد.
    
شهيد محمدرضا عسکري فرد هفته گذشته در ماموريت مستشاري در سوريه به شهادت رسيد که پيکر وي با حضور امامان جمعه آبادان و خرمشهر و جمعي از مسئولان محلي و خانواده هاي معظم شهدا، نيروهاي انتظامي و نظامي و مردم خرمشهر تشييع شد.
    
گزارش ايرنا از زاهدان نيز حاکي است پيکرهاي پاک سه شهيد گمنام دوران دفاع مقدس ديروز با حضور مردم و مسئولان زاهدان تشييع شد.
    
پيکر مطهر اين سه شهيد دوران دفاع مقدس پس از تشييع از سوي مردم و مسئولان به مهديه شهداي گمنام واقع در بلوار خرمشهر رو به روي اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس استان انتقال يافت.
    
مراسم شب وداع با اين شهدا ديشب بعد از نماز مغرب و عشا با حضور اقشار مختلف مردم در محل مهديه شهداي گمنام زاهدان برگزار شد.
    
پيکر پاک يکي از شهداي گمنام امروز در ستاد فرماندهي انتظامي استان در زاهدان و پيکر پاک دو شهيد گمنام ديگر نيز در دانشگاه ولايت ايرانشهر خاکسپاري مي شوند.
    
شهيدي که قرار است پيکر مطهرش در ستاد فرماندهي انتظامي استان تشييع و خاکسپاري شود، 33 سال پيش در سن 25 سالگي در عمليات محرم در منطقه شرهاني با رمز يا زينب کبري(س) به درجه رفيع شهادت نائل آمد و دو شهيد ديگر که 19 و 20 ساله هستند در عمليات والفجر مقدماتي در سال 61 در منطقه فکه به شهادت رسيدند.
    
به گزارش فارس از بيرجند، ديروز پيکر دو شهيد گمنام بر روي دستان مردم و دانشگاهيان بيرجند تشييع و در دانشگاه پيام نور اين شهر به خاک سپرده شد.
    
مراسم تشييع اين دو شهيد گمنام از ميدان شهدا آغاز و تا ميدان ابوذر ادامه يافت.
    
دانشجويان از اين دو پيکر شهيد با گل نرگس و پاشيدن گلاب استقبال کردند.