كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 2 آذر-94
كيهان و خوانندگان
 پیام های دروغین وقلابی اوین نامه ی کیهان سربازجو شریعت نداری .  
    *
هفته بسيج را به تمامي بسيجيان با بصيرت و خط شکن و ولايي تبريک عرض مي کنم.    نجفي- قشم
        *
غربي ها با تصويب قطعنامه پيشنهادي حکومت قرون وسطايي سعودي مبني بر نقض حقوق بشر در ايران بدجوري جواب ديپلماسي تعامل و خنده دولت يازدهم را دادند. به رغم همه اين حوادث باز تعدادي از مسئولان شيفته غرب هستند و نمي خواهند از خواب بيدار شوند.    
    *
سوالات متعددي در خصوص جمع آوري سانتريفيوژها مطرح است که چرا قبل از تشکيل کميته نظارت بر برجام، اين اتفاق افتاد و با واکنش مردم اعلام شد که جمع آوري نشده، و بعد گفتند سانتريفيوژهاي غيرفعال جمع آوري شده و در گزارش فعلي آمانو خبر جمع آوري سانتريفيوژها در فردو نيز آمده است! ما که گيج شده ايم!    طالعي
        *
جناب آقاي صالحي صاحب قسم هاي جلاله و به قول خودشان دلال اصلي مذاکرات برجام، چرا در برابر نظرات آمانو سکوت اختيار کرده اند؟ آمانو مي گويد ايران تعهدات فراتر از پروتکل را هم پذيرفته است! آيا صحت دارد؟ شما که انکار مي کرديد؟ خواهشمند است پاسخ روشن و مستدل دهيد.    نيکنام- قم    
    *
ما مردم در مورد جمع شدن سانتريفيوژهاي فردو حرف آژانس را قبول کنيم که مي گويد جمع شده يا حرف آقاي صالحي که موضوع را انکار مي کند؟ کدام ادعا درست است؟     
    *
با توجه به گزارش کيهان 94/8/30 به نقل از آژانس بين المللي انرژي اتمي که موسسه اي وابسته به سيا اعلام نموده؛ سرعت جمع آوري سانتريفيوژها بيش از حد انتظار است! سوالي که مطرح مي شود اين است که آيا هيچ دستگاهي که مانع اين شتاب و عمل خارج از قانون دولت شود در کشور نيست؟ پس نمايندگان و ناظرين و بازرسان ويژه به چه کاري مشغولند؟ چرا اسباب اضطراب مردمي را که در اين راه جوان دادند فراهم مي آورند؟     مشايخي    
    *
بايد هوشيار بود که بازطراحي آب سنگين اراک توسط غربي ها بهانه شناسايي دانشمندان هسته اي کشورمان نشود.    
    *
بازطراحي آب سنگين اراک يعني بيرون کشيدن فناوري بومي از دست فرزندان انقلاب اسلامي، اين موضوع چه افتخاري براي دولت تدبير دارد که احساس خوشحالي مي کنند و کف مي زنند؟!    
    *
سند تخريب و بازطراحي راکتور آب سنگين اراک به امضاي وزراي کشورهاي 5+1 رسيد و طبق اين سند قرار است بعد از بيرون آوردن قلب راکتور اراک تجهيزات بازطراحي جديد توسط دولت آمريکا تامين شود. خداوکيلي براي آينده هسته اي کشور با وجود دشمني آمريکا نگران هستيم، واقعا چه خواهد شد؟     
    *
وقتي آقاي علي لاريجاني در سمت رئيس مجلس بگويد آمريکايي ها ديگر دنبال براندازي نيستند بايد واقعا تاسف خورد. 12 آبان همين امسال بود که رهبر معظم انقلاب درباره بزک کنندگان چهره آمريکا فرمودند که: «وانمود مي کنند که آمريکايي ها اگر هم يک روزي دشمن بودند امروز ديگر دشمني نمي کنند.» آقاي لاريجاني تحليل خوش باورانه نسبت به دشمن خود را از کجا آورده است؟      
    *
رئيس جمهور کشورمان که از غرب درخواست اتحاد عليه تروريسم کرده اند مطمئنند که معيارهاي غرب و ما از تروريسم يکسان است؟ آنها دفاع فلسطيني ها، حزب ا... لبنان و مجاهدان يمني از سرزمين شان را تروريسم مي دانند، نظر ما نيز همين است؟!     
    *
حادثه پاريس مانند حادثه 11 سپتامبر داراي اهداف خطرناکي براي کشورهاي اسلامي است که از آن جمله: لشکرکشي به سوريه، تضعيف جبهه مقاومت، فشار به جمهوري اسلامي بر اجراي سريع تر برجام بدون لغو تحريم ها، ايجاد نااميدي مستضعفان از جبهه حق و نظام مقدس جمهوري اسلامي و تمام توجه جبهه مقاومت به سوريه و غفلت از جبهه هاي ديگر و تامين امنيت رژيم صهيونيستي.   
    *
يکي از اهداف عمليات هاي تروريستي هدايت شده در اروپا اين است که يهوديان ساکن کشورهاي اروپايي احساس ناامني کرده آماده مهاجرت به فلسطين اشغالي بشوند و بحران جمعيت کنوني در سرزمين هاي اشغالي و عدم موازنه با جمعيت فلسطينيان تا حدي برطرف شود.      
    *
دانشگاه هاي کشور نيازمند به روز و کاربري شدن محتواي دروس، پذيرش دانشجو مطابق نياز کشور، کوتاه شدن زمان تحصيل و ارتباط تنگاتنگ با صنعت و ديگر بخش هاي اقتصاد و فرهنگ است. اميدواريم مسئولان امر به موارد ياد شده توجه نموده و ترتيب اثر بدهند.    
    *
کليدي را که بازنشسته ها را دعوت به کار کند و جوانان را پارک نشين سازد بايد طلاگرفت. معلوم نيست چرا بعضي به اين دولت تدبير و اميد حسودي مي کنند!    
    *
آقاي هاشمي گفته که در دولت قبل اختلاس طبيعي بود! ولي هيچ اشاره اي نکرد که اين رويه از دولت سازندگي با ارتشاء، اختلاس و غارت بيت المال شروع شد. فرزند چه کسي 20 سال پيش از شرکت استات اويل رشوه گرفت؟ شهردار منسوب به چه کسي به دليل فساد اقتصادي و غارتگري بيت المال محاکمه و زنداني شد؟    سوري
        *
با توجه به تاکيد امام راحل(ره) در رسيدگي و توجه مسئولين به بخش کشاورزي که کشور را به سمت عدم وابستگي به بيگانگان سوق مي دهد امحاي 1742 تن سيب زميني در کشور با چه هدفي صورت مي گيرد؟ آيا اين رفتار و رفتارهاي مشابه عمل به توصيه هاي امام راحل(ره) و تدابير رهبر معظم انقلاب است يا حرکت در پازل دشمن؟!    احمدزاده
        *
از عاشقان اباعبدالله الحسين(ع) درخواست مي کنم هدايا و نذورات خود از قبيل: چاي، قند، عدس، خرما، آب معدني، ليوان يک بار مصرف را براي زائرين اربعين امام حسين(ع) که از مرز مهران عازم عتبات هستند به خادمين خود مستقر در مهران ارسال کنند.    چراغي     
    *
چرا دولت قانون منع به کارگيري بازنشستگان را اجرا نمي کند؟ نه تنها اجرا نمي کند بلکه صرفا عناصر رفوزه شده در سال هاي موسوم به اصلاحات را به کارگيري مي کند. ولي ديگران طبق قانون از به کارگيري مجدد منع شده اند!؟ آيا اين تبعيض مجاز است؟!    
    *
راه آهن چابهار - مشهد قرار بود از فردوس عبور کند ولي متاسفانه به دلايلي اين کار صورت نگرفت. هم مسير قدري طولاني شد و هم به اين شهر بي مهري شد. لازم است مسئولين امر دلائل آن را بيان کنند و مشکل عدم دسترسي مردم اين منطقه به راه آهن را رفع کنند.    
    *
سابقه جبهه خود را با نامه نيروي مقاومت بسيج سپاه براي محاسبه بيمه تحويل سازمان تامين اجتماعي داده ام نمي پذيرند مي گويند نامه از خود سپاه بايد باشد. نيروي مقاومت سپاه تشکيلات جدا از سپاه پاسداران نيست. چرا بي جهت سنگ اندازي مي کنند؟    شعباني فر
        *
جهاد کشاورزي مشهد براي دامداري هاي روستاهاي واقع در بلوار قدس پروانه و مجوز بازسازي دامداري داده و مي دهد در حالي که اين واحدها در مناطق مسکوني واقع شده و مشکل زيست محيطي براي ساکنين درست کرده اند.