نامه‌ها وصدای شما

نامه‌ها وصدای شما 12 آبان – 94
ناهماهنگی در اعلام خبر
دوگانگی اعلام خبر وضع آب وهوای کشور آن هم کاملا متفاوت نسبت به پیش‌بینی‌های مسئولان ذیربط با یکدیگر، مردم را بلاتکلیف نموده است. در عرض چند ساعت یا چند دقیقه که وضعیت هوای کشور سرد و بارانی با بارش برف پیش‌بینی شده بود، به یکباره خبر از گرم‌تر شدن هوا از سوی معاون سازمان هواشناسی کشور در اخبار سراسری شبکه اول سیما که آن هم بطور زنده و مستقیم پخش می‌شود، اعلام شد!آیا بهتر نیست قبل از هر اقدامی هماهنگی‌های لازم صورت گیرد تا اطمینان مردم از اخبار هواشناسی حفظ شود؟میربلوک – اصفهان
آلودگی هوا
از مسئولان شهرداری وسازمان محیط زیست انتظار داریم برای کم شدن آلودگی وحشتناک هوا، حداقل محدوده طرح زوج وفرد را بیشتر و کارخانه‌های آلاینده را از تهران خارج و به اطراف آن منتقل کنند. همچنین از فروش مجوز ورود به طرح ترافیک خودداری شود.میریان – تهران
*بزرگی از تهران: مسئولان باید قبل از فصل سرما به فکر نقاط حادثه خیز جاده‌ها، روستاها، لایروبی رودخانه‌ها باشند تا با آمدن سیل این همه خرابی اتفاق نیفتد و عده‌ای از هموطنان جان خود را از دست ندهند.
*
اکبری از تهران: با توجه به کمبود آب کشاورزی، در سال‌های آینده باید سطح کشت گلخانه‌ای کشور افزایش یابد تا در آنها حتی در خانه‌ها، محصولات کشاورزی جهت خودکفایی پرورش یابد.
*
مالک زاده از تهران: لوله‌های آب و فاضلاب کلانشهر تهران فرسوده است و هر روزه شاهد جاری شدن آب در برخی از خیابانها بر اثر ترکیدگی لوله آب هستیم. با توجه به کمبود آب، بهتر است فکری به حال این لوله‌ها بشود تا در مصرف آب صرفه جویی شود.
*
برقعی از قم: برخی از افراد تندرو باید بدانند نظام و منافع نظام و منافع ملی بر سلایق سیاسی و جناحی ارجعیت دارد و هیچکس هم به اندازه مقام معظم رهبری و افراد مورد تایید رهبری دلسوز نظام نیستند. پس به آنان بگویید لطفا جلوتر از رهبری و دستگاه دیپلماسی کشور حرکت نکنند.