نامه‌هاو صدای شما

نامه‌هاو صدای شما  3 آذر – 94
کم لطفی آشکار به زائران اربعین حسینی!؟
درحالی که مشتاقان زیارت آقا اباعبدالله الحسین با شور و هیجان و عشق غیرقابل وصفی از اقصی نقاط جهان و خصوصاً ایران اسلامی عازم کربلای معلای حسینی هستند، متاسفانه خبرها حکایت از افزایش قیمت بلیط اتوبوس‌های تهران به مقصد مهران در روزهای اخیر دارد!
چرا باید در یک همچو زمان خاصی قیمت بلیط یکمرتبه از 32 هزار تومان به حدود 100 هزار تومان افزایش پیدا نماید؟!چه کسی پاسخگوست؟ آیا این است معنای فراهم نمودن تسهیلات برای زائران وجود مقدس آقا اباعبدالله(ع)؟ چه کسی و یا چه دستگاهی مسئول نظارت و برخورد با گرانفروشی بلیط اتوبوس مهران می‌باشد؟انتظار داریم مسئولان امر در مقام پاسخگویی برآیند.مهدی آشوری محلاتی – تهران
اقتصاد دلالی یا اقتصاد سرمایه‌گذاری
چرا مسئولان بانک مرکزی با بنگاه‌های اقتصادی فاقد مجوز برخورد نمی‌کنند؟ چرا کارکرد بانک‌ها را از اقتصاد دلالی به اقتصاد سرمایه‌گذاری تغییر نمی‌دهند؟ چرا بانک‌ها در جاده‌ها، خطوط ریلی و کارخانه‌های بزرگ سرمایه‌گذاری نمی‌کنند و چراهای دیگر...؟براتی – تهران

* سماواتی از تهران: سیل پیامک‌های تبلیغاتی و فریبنده با وعده‌های پوچ و توخالی،‌ جوایز دروغین میلیونی برای مشترکین تلفن همراه همچنان ادامه دارد و کمافی‌السابق شرکت مخابرات هم به خاطر سودی که می‌برد، سکوت اختیار کرده است.
*
مجید جلالی از تهران: چرا بیمارستان فیروزگر تهران معرفی نامه بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی را نمی‌پذیرد و این قشر از تهیه مبلغ اولیه بستری خود، دچار مشکل می‌شوند؟ لطفاً پیام بنده را چاپ کنید تا مسئولان ذیربط رسیدگی کنند.
*
مادر یک شهید از تهران: به تمام سرداران رشید اسلام که حتی خارج از مرزهای ایران اسلامی در خاک عراق و سوریه با تروریست‌های تکفیری می‌جنگند تا امنیت کشور تامین شود، درود می‌فرستیم و آرزوی موفقیت برای این جان برکفان اسلام را دارم.