كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان - 94
كيهان و خوانندگان
سربازجو شریعت نداری آنگونه پیام قلابی ودروغ وارونه داده است که انگاری رژیم پدرخوانده داعش  ومدافع سرکوب و سانسور وتقلبات گسترده درا نتصابات جازده شده انتخابات آزادترین کشور جهان است ودمکراسی منحصر به فرد است . طوریکه  همه نظرات مخالف در ایران آزاد  و نامزدان انتخاباتی رد صلاحیت نمی شوند وتقلبات  همراه با ضرب وشتم معترضان همراه با بازداشت در کارنیست . یا اینکه سانسور در مطبوعات  اعمال نمی شود و  یا توقیف نمی شوند که گیر به عربستان داده است چون تأکید بربرکناری بشار اسد جنایتکار می کند . برای همین  اینگونه پیام قلابی  ازقم بازتاب داده است :آل سعود که نمي داند انتخابات را با «الف» مي نويسند و يا با «عين» درخواست انتخابات آزاد در سوريه نموده است. پيشنهاد مي کنم خبرنگاري به ميان مردم عربستان برود و درباره شکل صندوق راي و معني و مفهوم انتخابات از آنها پرسش نمايد تا دنيا همه چيز را متوجه شود مگر چشم نداشتند که راي بالاي 60 درصدي بشاراسد را در سال گذشته در سوريه ببينند.

    * آل سعود که نمي داند انتخابات را با «الف» مي نويسند و يا با «عين» درخواست انتخابات آزاد در سوريه نموده است. پيشنهاد مي کنم خبرنگاري به ميان مردم عربستان برود و درباره شکل صندوق راي و معني و مفهوم انتخابات از آنها پرسش نمايد تا دنيا همه چيز را متوجه شود مگر چشم نداشتند که راي بالاي 60 درصدي بشاراسد را در سال گذشته در سوريه ببينند.    فعائي - قم
    *
روزنامه هاي زنجيره اي با يک ذوق زدگي تصنعي وانمود کرده اند که آمريکا در سوريه تغيير راهبرد داده و ايران را در جمع خود در وين دعوت کرده است. آمريکا هرگز تغيير راهبرد در سوريه نداده است. همين عمليات هلي برن براي نجات سران داعش در عراق نمونه بارز آن است. هرگز آمريکا از رويکرد حمايت از تروريسم عقب نشيني نمي کند لذا مسئولان ما بايد به هوش باشند.
       *
چرا بايد مسئولين کشورمان در نشستي شرکت کنند که در آن کشورهاي جنايتکار و قاتل انسانهاي بي گناه بي شماري و پديد آورنده تروريست ها حضور دارند و مي خواهند کاشته هاي خود را درو کنند؟ امثال کري و جبير چه کاره اند که مي گويند رئيس جمهور قانوني و مردمي بايد برود؟
      *
مثل روز روشن است که با اشغال سوريه و عراق و با ايجاد جنگ نيابتي قصد بستن مرزهاي تدارکاتي مقاومت لبنان و غزه را داشتند تا رژيم جعلي با خيال راحت به کشتار ملت مظلوم فلسطين بي سلاح ادامه دهد. ولي به اذن و نصرت الهي اين طرح شکست خورد. جالب اينجاست که کشوري مثل عربستان تظاهر به طرفداري از فلسطين مي کند ولي در عمل با رژيم جعلي هماهنگ است و حتي از آن رژيم پشتيباني مالي نيز مي کند.
     *
نشست وين 2 و دعوت از جمهوري اسلامي ايران به عنوان کشور تاثيرگذار در منطقه صورت گرفت ولي وزير امور خارجه کشورمان بايد مي دانستند که مذاکره با آمريکا و وزير خارجه کريه المنظر استکبار به جز در مسائل هسته اي از خطوط قرمز نظام است ايشان چرا از هر فرصت پيش آمده استفاده کرده و به گفت وگو با اين عناصر پليد که خود علت مشکلات و مسائل بغرنج منطقه غرب آسيا هستند مي پردازد؟
      *
جناب آقاي هاشمي با بيان خاطرات خود درباره بمب اتم، حقيقتا با ماست يا بر ما؟ اگر مي خواهد برجام را تاييد و توجيه کند آيا بايد به غرب حق بدهد که به ما بدبين است اين سخن يک طرفدار ملت است يا طرفدار دولت آمريکا!
      *
آمريکا و آل سعود داعش را براي امنيت اسرائيل بوجود آورده اند. اگر ايران مقاومت نمي کرد آمريکايي ها و پادشاهان عياش منطقه همه کشورهاي منطقه را تحت سيطره اسرائيل در آورده بودند.
      *
آقاي هاشمي با سخنان نسنجيده خود در خصوص سلاح هسته اي دنبال چيست و از چه کسي مي خواهد انتقام بگيرد؟ 
     *
چرا شوراي هسته اي که وظيفه نظارت بر اجراي برجام را دارد تشکيل نمي شود. 
       *
از برنامه ساعت 20 شبکه يک «ثريا» تاريخ 94/8/6 و کارشناس آن تقدير و تشکر مي کنم. اين مشکل بزرگ برخي مسئولين و دولتمردان ماست که راضي نيستند از بالاي شهر به پايين شهر کوچ کنند تا درد فقر و محروميت را لمس نمايند و به گره گشايي از کار مردم اهتمام بيشتري داشته باشند.    وحيدي
    *
سامانه مرگ بر آمريکا را که هر روز بر تعداد مخاطبانش افزوده مي شد بسته اند. هدفشان از اين کار اين است که تعداد افراد کمتري بتوانند در اين فراخواني شرکت کنند ولي در کار خود موفق نخواهند شد.
      *
مرگ بر آمريکا گفتن در اين شرايط نشانه ايمان خواهد بود. امروز دست جنايت آمريکا در هر نقطه از جهان ديده مي شود و هيچ کدام انکارشدني نيست.
       *
در اعتراض مردمي به ورود جک استراو به شهر اصفهان حتي يک مسئول از دولت حاضر به پاسخگويي نشد. اگر معتقدند که کار درستي کرده اند چرا از حضور در ميان مردم واهمه دارند؟
      *
آقاي نوبخت و همکارانش تا ديروز تلاش مي کردند که همه چيز را به برداشته شدن تحريم ها گره بزنند حال که نوبت به اجراي برجام رسيده خطاب به مردم مي گويند انتظار گشايش اقتصادي نداشته باشند. بنويسيد مگر مردم بازيچه آنان شده اند که به خودشان اجازه مي دهند هر روز به گونه اي با احساسات آنها بازي کنند.
      *
مسئولان سازمان محيط زيست کشور کجا هستند که با اولين بارش باران در خوزستان 30 هزار نفر به خاطر مشکلات تنفسي راهي بيمارستان مي شوند؟ چرا دولت ککش هم نمي گزد؟
     *
وقتي تلويزيون جلسات هيئت دولت را نمايش مي دهد تلفن هاي همراهي دست برخي وزرا ديده مي شود که در صورت خاموش بودن هم قابليت جاسوسي دارند. چرا بايد وزرا از اين ناپختگي ها کنند تا مطلبي به بيرون درز پيدا کند؟
    *
يکي از علل رکود صنايع دريافت ماليات سنگين هم از توليدکننده، هم از واحدهاي خدماتي و مهندسي و پخش کننده و هم فروشنده است. با اين روند اجناس داخلي گران و اجناس خارجي ارزان به دست مشتري مي رسد و طبيعي است تا جنس ارزان وجود داشته باشد کسي به اجناس گران رغبتي نشان نخواهد داد. و همين امر باعث فقر و بيکاري و نابودي صنايع داخلي مي شود و ورود دشمن به کشور از اين طريق تسهيل مي شود.
       *
اردوغان تروريست هاي سوريه را قهرمان توصيف کرد! مگر دولت ترکيه انفجارهاي اخير اين کشور را به گروهک تکفيري داعش که مخالف دولت قانوني سوريه است نسبت نداد؟ پس از نظر اردوغان عاملين کشتار مردم ترکيه قهرمان هستند؟
       *
با وجود حفر کانال هاي متعدد و بتني ساخته شده در سطح خيابان هاي شهر اصفهان مثل خيابان چهارباغ بالادر سال هاي گذشته، به منظور هدايت آب باران و سيلاب هاي احتمالي، ملاحظه مي شود که متاسفانه با اندک باراني در اغلب خيابان ها و زيرگذرها، پديده آبگرفتگي و سيلاب به وجود مي آيد. لذا با توجه به خشکي زاينده رود و کم آبي موجود، به ويژه براي مصارف کشاورزي و صنعتي، ضروري است اين کانال ها به سمت زاينده رود هدايت شوند و يا در مخازن بزرگي در سطح زمين يا زيرزمين ذخيره شود.