سردار جزايري: به مبارزه فرانسوي ها عليه تروريسم اعتماد نداريم

سردار جزايري: به مبارزه فرانسوي ها عليه تروريسم اعتماد نداريم 30 آبان – 94
بیر بط نمی گوید این سردار پاسدار چون  گذشته از اینکه  پدر خوانده ی  داعش رژیم وارونه ی ولایت فقیه است . از سوی دیگر بطور پنهانی پاسداران باالقاعده و داعش و طالبان همکاری  داشته اند. برای همین اینان هیچگونه عملیات تروریستی علیه ی رژیم و ارونه ی ولایت فقیه نداشته اند .

سخنگوي نيروهاي مسلح کشورمان ضمن حمايت از همکاري نظامي ايران و روسيه در سوريه گفت: ما هيچ اعتمادي به جديت فرانسوي ها در مبارزه با تروريسم و داعش نداريم.
    معاون ستاد کل نيروهاي مسلح در گفت وگو با سايت خبري اسپوتنيک روسيه با بيان اين که همه آزادگان و دلسوزان جهان بايد يک مواجهه کاملاواقعي و جدي عليه زياده خواهي، جنگ و تروريسم داشته باشند، اظهار داشت: غرب آسيا مدت ها است که به دليل زياده خواهي امپرياليسم جهاني و ارتجاع منطقه، گرفتار جنگ و خونريزي و تروريسم شده است. به همين دليل جمهوري اسلامي ايران سالهاست که در مواجهه با اين رويه منطقه اي که رفته رفته تبديل به يک رويه جهاني مي شود در حال جنگ و مبارزه و مقابله است.

    وي افزود: در اين شرايط که روسيه مي خواهد يک مقابله جدي با تروريسم در سوريه کند طبعا جمهوري اسلامي ايران از دولت و ملت روسيه در اين مبارزه با آغوش باز استقبال و حمايت مي کند. اين يک استراتژي به هنگام است چرا که در غير اين صورت چه بسا مشکلات تروريسم دامن خود روسيه را در آينده بگيرد. ايران و روسيه موفق خواهند شد با کمک ساير کشورهاي منطقه مثل لبنان و عراق ريشه تروريسم را بخشکانند. بايد يک مقابله جدي رسانه اي با يکسو نگري خبري رسانه هاي امپرياليستي و ارتجاع منطقه داشت تا چهره واقعي ايجادکنندگان تروريست در منطقه و دروغ بزرگ غرب روشن شود.

    سردار مسعود جزايري درخصوص پيشنهاد رئيس جمهور براي همکاري ايران با فرانسه در مبارزه با تروريست با بيان اين که از حادثه تروريستي فرانسه ناراحت شديم، اظهار داشت: ما هيچ اعتمادي به جديت فرانسوي ها در مبارزه با تروريسم و داعش نداريم. هرگونه همکاري نيز در چارچوب ملاحظات ويژه اي است و فرانسوي ها بايد در عمل نشان بدهند که واقعا در مبارزه با تروريست ها جدي هستند. ترديدي ندارم که کساني که تروريست ها را پرورانده اند تاوان اين کار را در آينده بيشتر خواهند داد.

    معاون ستاد کل نيروهاي مسلح با بيان اين که وقت آن رسيده که مردم فرانسه از دولت خود سوال کنند که با چه منطقي از اين تروريست ها طي سالهاي گذشته حمايت کرده اند؟ افزود: دولت فرانسه در يک دادگاهي که مردم فرانسه مي توانند تشکيل بدهند بايست به اين سوال پاسخ دهد. ده ها دليل و سند در کنار ده ها اظهارنظر مقامات آمريکايي و اروپايي مبني بر تقويت داعش وجود دارد. بالاترين مقام رسمي فرانسه اعتراف کرد که آنها از داعش حمايت مي کردند.

    سخنگوي نيروهاي مسلح در پاسخ به سوالي مبني به اينکه در چه شرايطي ايران مستقيما وارد جنگ سوريه يا عراق مي شود، اظهار داشت: برآوردهاي نظامي ما در منطقه چه از عراق چه از سوريه بگونه اي است که فعلانيازي به اين کار مشاهده نمي شود اما با تقاضاي دولت سوريه، مي تواند مورد بررسي قرار بگيرد.