كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان  30 آبان - 94
كيهان و خوانندگان

هرروز بیشتر سربازجو شریعت نداری ستون خبر ویژه و پیام های ساختگی و دروعین  اوین نامه اش را تبدیل به سلول بازجویی اوین می کند و ازموضع بازجویی وپرونده سازی علیه ی روحانی ودولت ا ئتلافی و حامیان مدعی اصلاح طلب ومخالفت با برجام پرونده سازی می کند.
بنابراین روحانی باید از لاک تدافعی خارج شود و دست از ایما واشاره کردن و به درگفتن تاد یوار بشنود بردارد واین تاکتیک تقیه را کنار بگذارد و رک و روراست بگوید از اوین نامه ی کیهان وسربازجو شریعت نداری و خبرگزاری دروغ پرداز پاسداران فارس و سایر رسانه های همقطاران اینان کدام مرجعی حمایت می کندو نقش خامنه ای در این مورد چیست؟ در غیر اینصورت مثل خاتمی چوب وپیازر ا با هم می خورد  طوریکه فرصت اعتراف به ۀبداربچی نظام بودن برایشه مچون خاتمی باقی نمی ماند .درصورتیکه در شرایط کنونی اذهان عمومی علیه خامنه ای و دلواپسان هسته ای و پاسداران خیلی بالاست .چون اینان فقط ارگان های سرکوبگر ودستگاه فاسد قضاییه راد ارند کههریک از دیگری آلوده ترا ست. 
    * در سفر استاني آقاي رئيس جمهور براي فرستادن دخترم به خانه بخت درخواست وام براي تهيه جهيزيه کردم. جواب نگرفتم. خداوکيلي حل مشکل ازدواج جوانان از طريق پرداخت وام بايد در اولويت باشد يا پرداخت وام خودرو که يک مشکل را براي توليد کنندگان خودرو به ظاهر حل مي کند ولي در کنار آن مشکلات عديده اي مثل عدم تناسب تعداد خودرو و معابر شهري، افزايش آلودگي هوا و... را به وجود مي آورد.    

    * هيچ بعيد نيست سخنگوي دولت استقبال پايين هموطنان از طرح وام خودرو را عامل موثر خروج کشور از رکود اقتصادي اعلام کرده و بدين ترتيب برشمار تشتک نوشابه هايي که رئيس دولت و وزيران کابينه براي هم باز مي کنند بيفزايد.    

    * وقتي معاون بانک مرکزي به صراحت اعلام مي کند هدف از پرداخت وام خودرو خالي کردن پارکينگ خودروهاي داخلي بود چگونه مي توان به توانمندي اين دولت در توسعه و پيشرفت کشور شک نکرد!     

    * رئيس جمهور کشورمان طي تماس تلفني با همتاي فرانسوي خود (اولاند) قرار همکاري و تبادل اطلاعات و اتحاد عليه گروهک تروريستي داعش گذاشت. به راستي آيا اين همان رئيس جمهور فرانسه نيست که 5 سال پيش با افتخار و اعزام بيش از دو هزار تروريست با همه نوع حمايت هاي مالي و تسليحاتي عليه بشار اسد به سوريه، بيشترين کمک ها را در اختيار منشا و ساختار اين گروهک که همان وهابيت آل سعود جنايتکار است قرار داد؟ آيا اين نحو رفتار خلاف آرمان هاي شهدا و امام راحل(ره) نيست که خود را در پازل برنامه هاي غربي هاي دشمن انقلاب قرار دهيم؟
    محمدرضا فخرالساعه رزمنده و جانباز
        *
جنگ غرب و تروريسم جنگ زرگري و بازي موش و گربه است. 13 نوامبر هم مثل 11 سپتامبر يک نمايش تبليغاتي بود که هدف آن اسلام هراسي، اسلام ستيزي و انحراف اذهان شهروندان غربي از بحران مالي به بحران امنيتي و توجيه حملات و اشغال و غارت کشورها و بازگشت به استعمار سابق به شکلي جديد است!     
    * جهان غرب براي 7 هزار حاجي کشته شده در منا چه قدر واکنش نشان داد، که ما براي 160 کشته فرانسه ناراحت شديم و واکنش نشان داديم. دولت حداقل اعتدال نگه دارد اين جاهاست که عمل به شعار اعتدال محک مي خورد.

         *
تخريب امروز آيت الله مصباح توسط عده اي فريب خورده و ساده انديش ما را به ياد تخريب شخصيت شهيد آيت الله بهشتي در اوايل انقلاب مي اندازد. فراموش نکنيم که ترورکنندگان شخصيت هاي انقلابي مثل شهيد مطهري، مفتح و شهيد بهشتي سر از گروهک هاي انحرافي فرقان و منافقين درآوردند.      
    * از شيراز تماس مي گيرم و يک پرسش دارم. چرا براي سردمداران ادبي فتنه امثال «ي.گ»، «ر،ب» و... مجوز برگزاري کلاس ترانه سرايي در چند استان صادر مي شود و چرا نقش اول فيلم ها را به آنها مي دهند. کساني که اخيراً خواننده هم شده اند و سرودهاي ضدديني و ضد انقلابي مي خوانند. اين افراد يک پايشان در لس آنجلس و پاي ديگرشان در لندن و مونيخ است.    
سروش ايران نژاد
        *
بايد پرسيد چشم دوختن به اجانب و دشمنان خيانت است يا هوشيار ساختن مردم در مورد نفوذ بيگانگان؟ چرا بعضي ها از اينکه عوامل نفوذشناسايي و دستگير مي شوند ناراحت هستند.     
    * آقاي علي مطهري اظهار داشته بعد از انقلاب تاکنون دولت يازدهم تنها دولتي است که اينچنين تنها و غريب مانده است! به ايشان عرض مي کنم اگر جرياني دلبسته به کدخدا ! باشد و بخواهد با شيطان بزرگ مراوده داشته باشد تا مشکلش حل شود معلوم است که خود را از همراهي ملت محروم مي کند.    
محمد طوراني- جانباز و آزاده
       * آزمايش بمب اتمي در آمريکا قابل تامل و موجب حيرت است. اين کار در شلوغي حوادث فرانسه انجام شد. ظاهراً همان طور که تروريسم خوب و بد داريم بمب اتمي خوب و بد هم داريم! در کنار آن حقوق بشر خوب و بد و کشتار غير نظاميان هم به همين صورت! و جالب تر آنکه تشخيص دهنده و پايه ملاک خوب و بد جهان امروز شيطان بزرگ و همدستانش هستند!    
طالعي    
    * بنده عضو تلگرام کيهان شدم و علي رغم مطالعه مطالب کيهان از اين کانال، اقدام به خريد روزنامه کيهان هم مي کنم تا وفاداري خود را به کيهان اعلام نمايم.    
مشايخي    
    * به نظر مي رسد دست هايي در کار است تا مردم را در فشار و تنگي اقتصادي قرار دهند تا از اين پس به مقاصد شان دست يابند. شايسته است رسانه ها اطلاع رساني کنند و مردم را بيدار نمايند تا اين دست هاي خائن را بشناسند.    
شادمان    
    * افزايش 400 درصدي مبارزه با زمين خواري توسط قوه قضائيه باعث شده زمين هاي تصرف شده چند هزار هکتاري در برخي استان هاي کشور شناسايي و رفع تصرف شوند. ضمن تقدير و تشکر از زحمت هاي کشيده شده عزيزان در دستگاه قضايي اميدواريم مبارزه آنان تداوم داشته باشد.      

    * چرا اپراتور ايرانسل بدون درخواست مشترکين در گوشي آنها آهنگ پيشواز مي گذارد و در هر دوره 300 تومان از اعتبارشان کسر مي کند؟
    
    * گفتند که صدور گذرنامه 24 ساعته انجام مي گيرد. در شهرستان قم مراجعه کردم گفتند يک روز بعد براي انگشت نگاري مراجعه بکنم. بعد، يک هفته هم منتظر باشم، شايد گذرنامه به دستم برسد!

        * فرزندم سه سال پيش ازدواج کرده و طبق روال وزارت آموزش و پرورش مي بايست پانصد هزار تومان به عنوان هديه ازدواج به او پرداخت کند، ولي تا به حال هيج خبري نيست؟ پدرم نيز 2 سال پيش مرحوم شدند که بابت هزينه کفن و دفن او هم بايد 600 هزار تومان به حسابم واريز نمايند که از آن هم خبري نشده است. از مسئولين امر خواهش مي کنم به تعهدات خود عمل کنند.    
عبدي- بازنشسته فرهنگي
        *
اگر دولت بيمه شدن تمام شغل ها را اجباري کند افراد با ميل و رغبت بسيار زيادي جذب و دلگرم به کار مي شوند و از اين طريق بهره وري و مرغوبيت کالاو محصول هم بالامي رود. در کنار اين بايد آموزش هاي مداوم کارگران براي ارتقاي مهارت هاي آن الزامي شود.    
    * چرا وزارت آموزش و پرورش پاداش بازنشستگان 93 را بعد از يک سال پرداخت نمي کند؟
    محرمي غنچه- فرهنگي بازنشسته و جانباز
        *
ماموران ايستگاه هاي بي آر تي از قشر ضعيف هستند که در سرما و گرما و آلودگي هوا خدمت مي کنند ايستگاه ها فاقد امکانات رفاهي است و اگر يک نفر جهت کار ضروري محل کارش را ترک کند و يک مامور متوجه غيبتش شود بايد يک روز از حقوق خود را پرداخت کند و اين در حالي است که هيچ امکاناتي براي رفع نيازهاي اوليه براي اين ماموران وجود ندارد.
           *
لطفا در مورد آلودگي صوتي شديد هواپيماها در مشهد گزارشي تهيه کنيد. حتي در مرکز شهر مثل تقي آباد، احمدآباد و... صداي وحشتناک بلند شدن هواپيماها به صورت مکرر در تمام طول روز آسايش ما را گرفته است. به ويژه چند هفته اي است که با ارتفاع پايين از روي شهر اوج مي گيرند!