گزیده خبرهای 1 دی – 94 قسمت -3

   گزیده خبرهای  1 دی – 94 قسمت -3
    فوت 4 سرنشين در حريق خودرو
    ساري - فارس: رئيس مرکز فوريت هاي پزشکي 115 مازندران از تصادف 2 دستگاه خودرو پرايد در شرق اين استان خبر داد و گفت: در اثر اين حادثه 4 تن جان باختند. فرهاد مصدري افزود: در اين حادثه که بعدازظهر روز يکشنبه در منطقه تيله نو جاده بهشهر - گرگان رخ داد و 2 زن و يک مرد جوان و يک نوزاد 8 ماهه در آتش سوزي ناشي از تصادف سوخته و جان خود را از دست دادند.       
    واژگوني پيکان جان 2 تن را گرفت
    اصفهان - خبرنگار کيهان: رئيس پليس راه استان اصفهان گفت: ساعت 11 و 40 دقيقه صبح يک شنبه ماموران پليس راه «نجف آباد - اصفهان» از آتش گرفتن يک سواري پيکان در محور «نجف آباد - تيران» باخبر و به محل حادثه اعزام شدند. سرهنگ رضا رضايي افزود: در اين حادثه يک سواري پيکان واژگون و دچار آتش سوزي شد که 2 سرنشين 20 و 23 ساله آن در شعله هاي آتش سوختند و 3 سرنشين ديگر اين خودرو به شدت مجروح و روانه بيمارستان شدند.    رضايي ادامه داد: کارشناسان پليس راه علت وقوع اين حادثه را عدم توجه به جلو اعلام کردند.        
    مرگ خاموش 
    تبريز - فارس: مسئول روابط عمومي مرکز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشکي آذربايجان شرقي از مرگ شهروند 37 ساله تبريزي، به دليل استنشاق مونوکسيدکربن در منزل مسکوني خبر داد.    حبيب حسينقلي زاده گفت: اين گزارش به اپراتوري فوريت هاي پزشکي تبريز اعلام شد و با اعزام تکنسين هاي اورژانس به خيابان ارتش کوي حاج جبار نائب مرگ وي به دليل نصب غيراصولي لوله بخاري در محل تائيد شد.       
    کبوتر موجب مرگ جوان شد
    دزفول - ايرنا: يک جوان 22 ساله در شهرستان شوش در استان خوزستان هنگام تلاش براي گرفتن يک کبوتر دچار برق گرفتگي شد و جان باخت.در اين حادثه که يکشنبه در شهر شاوور مرکز بخش شاوور شهرستان شوش رخ داد جوان براي گرفتن کبوتري که بر روي شبکه برق فشار قوي نشسته بود از ميله فلزي استفاده کرده و دچار برق گرفتگي شد.وي بر اثر برق فشار قوي از ناحيه قفسه سينه، شکم و دست دچار 60 درصد سوختگي شده و از طبقه دوم نيز سقوط کرد و بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان باخت.        
    برخورد اتوبوس با کاميون
    تبريز - ايرنا: رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي آذربايجان شرقي ديروز گفت: بر اثر برخورد يک دستگاه اتوبوس مسافربري اسکانيا با يک دستگاه کاميون بنز باري يک نفر کشته شد.سرهنگ جواد ناموران افزود: اين سانحه شامگاه يکشنبه در جاده کرکندي - بستان آباد رخ داد.وي علت اين حادثه را عدم توجه به جلو از سوي راننده کاميون اعلام کرد.     
    کشف 2 تن پنير غيرمجاز
    قائم شهر- خبرنگار کيهان: مدير شبکه بهداشت و درمان شهرستان قائمشهر از کشف و توقيف حدود دو تن پنير غيربهداشتي از يک کارگاه غيرمجاز توليد، بسته بندي و عرضه پنير در شهرستان قائمشهر خبر داد و گفت: در پي شکايت يک شهروند در مورد توليد، بسته بندي و عرضه پنير غيرمجاز در شهرستان قائمشهر، کارشناسان بهداشت محيط و مواد غذايي شبکه بهداشت و درمان اين شهرستان با بازرسي و احراز موضوع، با همکاري نيروي انتظامي و با حکم قضايي به محل مورد شکايت اعزام و نسبت به جمع آوري محصولات با مارک جعلي و پلمب مکان اقدام و پرونده متخلفان را به مراجع قضايي ارسال کردند.    محمود صفري افزود: سودجويان با استفاده از مواد اوليه فاقد مشخصات در مکاني غيرمجاز، به توليد، عرضه و بسته بندي پنير تحت عنوان جعلي پنير آذرثمين تبريز يا سوغاتي مخصوص آذربايجان اقدام مي کردند.