40 درصد از پست‌های کلیدی اداره کار کرمانشاه در دست بانوان است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان:
40 درصد از پست‌های کلیدی اداره کار کرمانشاه در دست بانوان است  10 آذر- 94
این گزارش که مغاریرت کامل با فتوای آخوند طباطبایی  نماینده ی خامنه ای و امام جمعه ی اصفهان  دارد که تازگی فتوا داده است که زنان باید خانه نشین شوند ونه اینکه درادارات کار کنند .
کرمانشاه- خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: 40 درصد از پست‌های کلیدی این اداره کل در اختیار بانوان قرار دارد.
داود یاوری در نخستین کارگاه آموزشی ارتقاء سلامت در محیط کار که در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه به عنوان حامی و برای جلوگیری از فرسودگی شغلی زنان در محیط‌های کاری فعالیت می‌کند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به مزایای واگذاری پستهای کلیدی به زنان گفت: افزایش بهره‌وری، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و رضایت شغلی از جمله مزایای این واگذاری محسوب می‌شود.
یاوری با بیان اینکه کارگاه مذکور با عنوان نقش تغذیه در پیشگیری از بیماری‌ها برگزار شده است، افزود: برگزاری چنین کارگاهی که برای نخستین بار در استان برگزار شده است با حضور کارکنان واحدهای تولیدی و صنعتی به عنوان فعالان عرصه کار و توسعه کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
وی با اشاره به اینکه زنان با "خود مراقبتی" سهم به‌سزایی در سلامت و پیشگیری از بیماری‌های جامعه دارند، گفت: زنان نباید در مراقبت از دیگر اعضاء خانواده نقش خود را فراموش کنند و به کمک چنین کارگاه‌هایی در راستای تبیین نقش شاخص زنان در تغذیه و سلامت تلاش می‌شود.
یاوری تعداد خانه‌های بهداشت سطح استان کرمانشاه را 94 خانه اعلام و بیان کرد: در حال حاضر 23 هزار نفر از کارکنان و دیگر اعضای خانواده شاغلان در واحدهای تولیدی و صنعتی از خدمات بهداشتی این خانه‌ها بهره‌مند هستند.