نامه‌ها و صدای شما

نامه‌ها  و صدای شما  3 دی -94
از ادّعای شهردار تهران تا واقعیت‌ها!
شهردار تهران ادعا کرده که اگر وام خروج از رکود صنعت خودروسازی به شهرداری داده می‌شد، مشکل آلودگی هوا را حل می‌کرد. در پاسخ این نکته باید متذکر شد که آقای شهردار تهران! شما اندکی از سرمایه‌های دریافتی از محل بُرج‌سازان و مجتمع‌های تجاری در تهران را اگر به توسعه اتوبوسرانی ومترو اختصاص دهید، تمامی مشکلات ترافیک و معضل آلودگی هوای تهران تا حدودی مرتفع می‌گردید، چون ثابت شده هزینه‌هایی که صرف احداث تونل و دوطبقه‌سازی بزرگراه گردیده، جوابگوی معضل ترافیک وآلودگی هوا نبوده است.محمدکاظمی – تهران

یک تحویل‌گیرنده خودرو از تهران: با وجود وعده‌های فراوانی که مسئولان خودروسازی سایپا هنگام تحویل خودرو به مشتریان خود داده بودند متاسفانه از تحویل بیمه شخص ثالث سرباز زدند و همین امر مشکلاتی را به وجود آورده است. لطفا موضوع را رسانه‌ای کنید تا هرچه سریعتر مسئولان ذیربط رسیدگی کنند.
*
خیرآبادی از قم: چرا قیمت تضمینی ذرت که دولت بر مبنای 9700 ریال قیمت‌گذاری کرده، به کشاورزان پرداخت نمی‌شود؟ ظاهرا از روزی که این موضوع به بورس رفته این معضل به وجود آمده است. لطفا پیام من را در روزنامه منعکس کنید شاید پاسخی از سوی مسئولان ذیربط ارائه شود.