فاکس نیوز: نباید اجازه داد کنترل رمادی به دست ایرانیان بیافتد

فاکس نیوز: نباید اجازه داد کنترل رمادی به دست ایرانیان بیافتد 8 دی – 94
خبرگزاری فارس: فاکس نیوز: نباید اجازه داد کنترل رمادی به دست ایرانیان بیافتد
گویا به نظر می رسد که آمریکا از اشتباه خطیر غیر قابل جبران اشغال نظامی عراق وسقوط صدام حسین عبرت لازم را گرفته است که تلاش می کند که این اشتباه به شکل دیگری با حضور پاسداران سپاس قدس دررمادی تکرار نشود .چون پس ازاشغال نظامی عراق و بمباران قرارگاه های نظامی مخالفان درعراق وخلع سلاح کردن شان شرایط  طوری آماده شد که عراق تبدیل به حیاط خلوت خامنه ای وجولانگاه پاسداران وعوامل نفوذی شان درون دولت جدید عراق  گردید .سپس با زد وبند وتوطئه نوری مالکی مزدور ودست نشانده خامنه ای  نخست وزیر عراق شد تاآنقدر جنایت مرتکب شود ودامن به فرقه گرایی وپاک سازی قومی ومذهبی درعراق  بزند تاموجب ظهور داعش شود . برای اینکه  عراق تبدیل به کانون صدورتروریسم به منطقه برای خامنه ای و پاسداران شد . درنهایت پس از کشته شدن چندین هزار از نظامیان آمریکایی و هزار میلیارد خسارات مالی جنگ اوباما  نظامیان آمریکا راازعراق بیرون کشاند تاعراق بطور دربست به اشغال رژیم وارونه ی ولایت فقیه در آید وهزینه ی بسیار سنگین مردم عراق به جای وعده دروغین دمکراسی و صلح و آزادی داده شده ازسوی بوش را به پردازند .
یک شبکه خبری آمریکایی با اشاره به بازپس‌گیری شهر رمادی عراق از دست اشغالگران داعش هشدار داد که نباید گذاشت کنترل این شهر به دست ایران یا متحدان این کشور بیافتد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شبکه خبری «فاکس نیوز» در تحلیلی هشدار داد که نباید گذاشت کنترل شهر رمادی عراق به دست متحدان ایران بیافتد.بر اساس این گزارش ، «ولید فرس» از تحلیلگران آمریکایی اصالتا لبنانی شبکه خبری فاکس نیوز که در دانشگاه دفاع ملی واشنگتن دی سی نیز تدریس می‌کند، با حضور در برنامه تاک شو فاکس نیوز گفت: «بی‌شک آزادی شهر رمادی خبر خوبی  است زیرا این امر با مداخله ما رخ داد اما باید مراقب باشیم که چه کسی رمادی را به تصرف خود در می‌آورد.»تحلیلگر فاکس نیوز افزود: «نباید این شهر به دست نیروهای عراقی باشد و نباید اجازه داد کنترل شهر رمادی به دست ایرانیان و شبه نظامیان شیعه نزدیک به ایران بیافتد.حضور  نیروهای شیعه در رمادی فاجعه است. باید نیروهای مردمی شهر کنترل آن‌جا را به دست گیرند و حتی نیروهای دولت عراق نیز در این شهر نباشند.»