مرفهين بي درد در صف گدايي اعتبار از دانشجويان

اوین نامه ی کیهان 17 آذر-94
گزارش خبري تحليلي كيهان از مراسم ۱۶ آذر
مرفهين بي درد در صف گدايي اعتبار از دانشجويان
سربازجو شریعت نداری که باو قاحت خاص  و تخصص بازجویی وتحریف گری که دارذ  ووارونه گویی می کند فراموش کرده است که چگونه مدتی پیش وقتی ازدرپشتی وارد سالن دانشگاه شده بود بافریاد شعار مزدور بازجو برو گم شو مواجه شد  و اجازه ی سخنرانی به وی داد ه نشد . ولی  اکنون دانشجویان رامتهم به کم اطلاعی کرده است . همچنین درحالی مدعیان اصلاح طلب را متهم به آمریکایی واسراییلی کرده است  که زودتر ازاین بازجو زیر چتردانشجویان پیرو خط امام از دیوار سفارت آمریکا در تهران بالا رفته بودند . اما اکنون از سوی سربازجو شرعت نداری متهم شده اند که  ديروز هم بسياري از دانشگاه هاي کشور به آرايشگاهي براي بزک آمريکا تبديل شده بود و تعدادي از مدعيان اصلاحات و عوامل فتنه آمريکايي-اسرائيلي 88 با بهره گيري از غفلت جمعي از دانشجويان کم اطلاع از هويت واقعي اين جماعت و حمايت غيرقابل توجيه وزارت علوم با حضور در دانشگاه ها، عقده هاي فروخورده خود از انقلاب را بيرون ريختند و در جاده يکطرفه اي که در آن از حضور دانشجويان مومن و متعهد با لطايف الحيل جلوگيري شده بود، عليه سنگرهاي مقاومت و آن دسته از خاکريزهاي نظام که مانع نفوذ پادوهاي کاسه ليس غرب به مراکز تصميم ساز و تصميم گير هستند، تاختند.

ديروز هم بسياري از دانشگاه هاي کشور به آرايشگاهي براي بزک آمريکا تبديل شده بود و تعدادي از مدعيان اصلاحات و عوامل فتنه آمريکايي-اسرائيلي 88 با بهره گيري از غفلت جمعي از دانشجويان کم اطلاع از هويت واقعي اين جماعت و حمايت غيرقابل توجيه وزارت علوم با حضور در دانشگاه ها، عقده هاي فروخورده خود از انقلاب را بيرون ريختند و در جاده يکطرفه اي که در آن از حضور دانشجويان مومن و متعهد با لطايف الحيل جلوگيري شده بود، عليه سنگرهاي مقاومت و آن دسته از خاکريزهاي نظام که مانع نفوذ پادوهاي کاسه ليس غرب به مراکز تصميم ساز و تصميم گير هستند، تاختند.
    برخي از مدعيان اصلاحات که پرونده هاي فساد اقتصادي آنان هنوز مفتوح است، در جمع دانشجويان بي خبر از کارنامه سياه و آلوده اين افراد، از ضرورت مقابله با فساد اقتصادي سخن گفته و تعداد اندکي که از قبل اجير شده و در جلسات سخنراني آنها به کار گرفته شده بودند، با کف و سوت و هورا، اجازه کمترين پرسش درباره هويت واقعي سخنرانان را ندادند. 

    يکي از سخنرانان که خانه اي چند طبقه و قصرمانند در معروفترين منطقه اعيان نشين شميران دارد، براي برخي از دانشجويان که کم اطلاعي آنان از اين گونه مسائل طبيعي است، از ضرورت رسيدگي به معيشت مردم سخن گفت و به هيچکس اجازه اين پرسش داده نشد که آقاي فلاني! حضرتعالي که چندين سال قبل با يک خودروي زهوار دررفته به تهران آمده بودي، اينهمه ثروت را از کجا آورده اي؟

    محمد رضا خاتمي، دبير کل اسبق حزب فتنه گر مشارکت که حزب متبوع وي از سوي نتانياهو مدال «بزرگترين سرمايه اسرائيل در ايران»! گرفته بود، از ضرورت پويايي جنبش دانشجويي سخن گفت و توضيح نداد که چرا هم حزبي او بعد از ناکامي در سوءاستفاده از دانشجويان در دوران اصلاحات با صراحت گفته بود «جنبش دانشجويي حرف مفت است» و يا، چرا با آنهمه شعارهاي غليظ و پرسروصدا درباره «دانستن حق مردم است»، به هيچيک از دانشجويان اجازه داده نشد که از رانت خواري هاي کلان دوستان هم حزبي ايشان سوال کنند؟!

    دانشگاه شهيد چمران اهواز روز گذشته ميزبان جهانبخش خانجاني بود. 

    خانجاني در سال 88 با شرکت در جلسات فتنه گران و راه اندازي سايت خردادنو و انتشار اخبار و اعلاميه هاي جعلي و برنامه ريزي شده در تنور تقلب مي دميد و مردم را به اغتشاش و آشوب دعوت مي کرد و به حبس محکوم شد.

    در اين مراسم افراد منتسب به جريان فتنه آمريکايي- اسرائيلي 88 با حمله ور شدن به دانشجويان شروع به برخورد فيزيکي کردند که در پي اين رفتار وحشيانه مدعيان آزادي بيان، مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه به بيمارستان منتقل و بستري شد.

    غلامحسين کرباسچي در دانشگاه اميرکبير گفت: در حال حاضر با توجه به آمار سال 93 که آمار جديدي نيز هست جمهوري اسلامي ايران در بين 90کشور جهان در رديف دوم از نظر فلاکت قرار دارد و اين به آن معناست که مجموعه تورم و رکود، فلاکت را براي يک جامعه به بار مي آورد.

    وي ادامه داد: از بين 177 کشور دنيا ما رديف 144 در فساد اداري قرار داريم و براي کشوري که مذهبي است آمار وحشتناکي است.

    کرباسچي توضيح نداد رکود ويرانگر کنوني از کره مريخ آمده است؟ يا دستپخت حضور ايشان و دوستان هم حزبي ديگر او در دولت يازدهم است؟! و اين سوال درباره تورم 50 درصدي دولت سازندگي که آقاي کرباسچي از مسئولان ارشد و مشاوران اقتصادي آن بود را نيز بي پاسخ گذاشت. ضمن آن که درباره پرونده فساد اقتصادي و اداري دوران شهرداري خود که پرونده آن هنوز مفتوح است هم سکوت کرد و نيز توضيح نداد که فقر محرومان با ثروت اندوزي نوکيسه هاي قبلي و مرفهين بي درد کنوني چه نسبتي دارد؟

    رسول منتجب نيا در دانشگاه مفيد قم مدعي شد: براندازان واقعي کساني هستند که جلسات را برهم مي زنند. بايد به قانون احترام گذاشت، همه در برابر قانون يکسان هستند. آقاي منتجب نيا نگفت و البته اين نکته را به مصلحت خود نمي دانست که چرا حزب متبوع وي در جريان فتنه آمريکايي- اسرائيلي 88 آشکارا نقش ستون پنجم مثلث آمريکا، اسرائيل و انگليس را برعهده داشت و تاکنون قادر نبوده است هيچيک از اسناد آن خيانت بزرگ را نفي و انکار کند.

    گفتني است علي رغم صدور مجوز براي فتنه گران و مفسدان و مرفهين بي درد، برخي از دانشگاه ها از برگزاري مراسم 16 آذر بسيج دانشجويي ممانعت کردند از جمله، دانشگاه آزاد بابل با وجود مصوبه شوراي فرهنگي دانشگاه درخصوص برگزاري کرسي آزادانديشي، با اين برنامه که موضوع آن «چرا مرگ بر آمريکا» بود، مخالفت کرد. دانشگاه آزاد چالوس نيز در اقدامي مشابه برنامه کرسي آزاد انديشي بسيج دانشجويي اين دانشگاه را لغو کرد.

    گفتني است شماري از نيروهاي متعهد و کارآزموده نيز روز گذشته در مراسم 16 آذر برخي دانشگاه هاي کشور حاضر شده و به ايراد سخنراني پرداختند که گزارش آنها در روزهاي آينده منتشر خواهد شد.