اگر فتنه۸۸ به نتيجه مي رسيد آمريكا نيازي به داعش نداشت

سربازجو سریعت نداری در دانشگاه تهران:اگر فتنه۸۸ به نتيجه مي رسيد آمريكا نيازي به داعش نداشت   2 دی -94
مگر ازیک سربازجو کهنه کار غیرازاین توقع هست که آشکارا آذرس غلط بدهد؟برای اینکه مگرداعش چه می کند که در 37 سال درایران اتفاق نیفتاده است؟ .به خصوص باندهایی که وابسته وزیر فرمان خامنه ای وپاسداران هستند اگر چنانچه عملکرد شان  بدترازداعش نباشد کمترهم نیست .برای همین سربازجو شریعت نداری برای توجیه خلافت داعشی خامنه ای معترضان ضد حکومتی 88 را متهم بها فکارداعشی کرده است .
سرويس سياسي کيهان: اسناد و شواهدي که تاکنون هيچيک از فتنه گران نتوانسته اند صحت آن را به چالش بکشند به وضوح حکايت از آن دارد که فتنه 88 تحت مديريت مستقيم مثلث آمريکا، اسرائيل و انگليس طراحي شده و به صحنه آمده بود. اين فتنه آمريکايي - اسرائيلي اگر به نتيجه مي رسيد، آمريکا کمترين نيازي به راه اندازي داعش نداشت، مگر داعش دنبال چيست که سران فتنه نبودند؟
    
حسين شريعتمداري که به دعوت بسيج دانشجويي دانشگاه تهران در دانشکده حقوق اين دانشگاه حضور يافته بود، ابتدا با بيان اينکه شما دانشجويان را خواهران و برادران و بعضا فرزندان خود مي دانم گفت: اخباري که با آن روبرو مي شويد دو گونه اند نوع اول خبري است که هيچ سندي غير از آورنده خبر ندارد، در اين حالت فقط در صورت اطمينان به موثق بودن آورنده خبر مي توان خبر را پذيرفت ولي در نوع دوم؛ خبر يا گزاره همراه با مستندات آن ارائه مي شود، در اين حالت نيازي به اطمينان و اعتماد به آورنده خبر نيست، بلکه خودتان مي توانيد با مراجعه به شواهد و اسنادي که ضميمه خبر است، درباره صحت و سقم آن قضاوت کنيد. اين همان توصيه قرآن است که فبشر عبادي الذين يستمعون القول فيتبعون احسنه. به آن بندگان من بشارت بده که اقوال و نظرات مختلف را مي شنوند و بهترين آنها را برمي گزينند. 
    
شريعتمداري در ادامه گفت؛ اسنادي که ارائه مي کنم در طراحي فتنه از سوي مثلث آمريکا و اسرائيل و انگليس و وطن فروشي سران فتنه کمترين ترديدي باقي نمي گذارد و خودتان مي توانيد درباره آن قضاوت کنيد.
    
مدير مسئول کيهان با اشاره به کلام حضرت امير(ع) گفت: فتنه ها وقتي روي مي آورند، شبهه ايجاد مي کنند و هنگامي که عبور مي کنند بصيرت و عبرت مي آفرينند. از اين روي، فتنه 88 داستاني است که بخش هاي پاياني آن تفسير روشني از بخش هاي نخست فتنه در اختيار مي گذارد و به همين علت بود که با گذشت زمان بدنه فريب خورده فتنه به شدت ريزش کرد.
    
شريعتمداري در ادامه به اسنادي اشاره کرد و گفت؛ از چند سال قبل از فتنه 88، ده ها تن از کارشناسان برجسته سرويس هاي اطلاعاتي آمريکا و انگليس تحت عنوان هاي آکادميک به ايران سفر کرده و با افرادي که بعدها در فتنه 88 به صحنه آمدند، نشست هاي پي در پي و طولاني و حتي تشکيل کارگاه هاي آموزشي داشته اند. وي در ادامه گفت؛ جان کين عضو برجسته MI6، شاخه اطلاعات خارجي اينتلجنت سرويس انگليس دوبار به ايران سفر مي کند، جرج سوروس، سرمايه دار صهيونيست آمريکايي دو بار با خاتمي ملاقات داشته و چندين بار برخي از بازيگران فتنه در سفر به آمريکا با وي ملاقات هاي طولاني داشته اند. يورگن هابرماس، مشهورترين نظريه پرداز نافرماني مدني، به دعوت عطاءالله مهاجراني، رئيس مرکز گفتگوي تمدن ها به ايران مي آيد و با برخي از عوامل اصلي جبهه اصلاحات نشست هاي کاري و آموزشي داشته است. «ريچارد رورتي» برجسته ترين نظريه پرداز عمليات سري «سيا» در جنگ هاي عقيدتي به ايران سفر کرده و با همان افراد نشست هاي آموزشي برقرار کرده است. جان هيک معروف به احياگر پلوراليزم ديني به دعوت ابطحي به تهران سفر کرده بود و افراد ديگري نظير مايکل لدين و کنت تيمرمن، از بيرون هدايت فتنه را برعهده داشتند.
    
مدير مسئول کيهان در بخش ديگري از سخنان خود گفت؛ فتنه 88 دقيقاً بر پايه فرمول ساير کودتاهاي مخملي دنبال مي شد و به همين علت بود که ما در کيهان همه مراحل آن را از قبل پيش بيني و افشا کرده بوديم. نظير تشکيل کميته صيانت از آراء، انتخاب يک رنگ، ادعاي تقلب.
     
شريعتمداري تصويري از صفحه اول کيهان 20 خرداد 88 که دو روز قبل از انتخابات چاپ شده بود را به حاضران نشان داد که در تيتر اول آن آمده بود «آخرين پرده سناريوي افراطيون، آشوب پس از شکست». 
    
مدير مسئول کيهان گفت؛ ما که غيبگو نبوديم و فقط خدا از غيب مطلع است، بنابراين چگونه اين مراحل را قبل از شروع اعلام مي کرديم؟ تنها به اين علت که فتنه 88 را تحت فرمول شناخته شده ساير کودتاهاي رنگي به صحنه آورده بودند و مشتي وطن فروش اجراي داخلي آن را برعهده داشتند.
    
مدير مسئول کيهان افزود؛ 9 دي حماسه اي بي نظير و يا کم نظير و ايستگاه آخر فتنه بود و گفت؛ در اين فتنه همه گروه ها و جريانات و افراد ضد و مخالف اسلام و انقلاب به هم پيوسته بودند. از منافقين و سلطنت طلب ها و ملي گرا ها، مدعيان اصلاحات و سرمايه داران گرفته تا عبدالمالک ريگي که 2 بار در مصاحبه با VOA اعلام کرد حاضر است افرادي را که به اسارت گرفته است در مقابل آزادي فتنه گران زنداني، آزاد کند.
    
شريعتمداري در ادامه گفت: فتنه گران براي هيچ مسئوليتي صلاحيت ندارند و در صورت حضور در مسئوليت ها، دست به خيانت مي زنند.
    
وي افزود؛ آيا هيچ فکر کرده ايد که چرا آن ها با وجود آشکار شدن وطن فروشي و خيانت خود، حاضر به توبه و پوزش از مردم نيستند! آقاي خاتمي در جلسات خصوصي اعتراف مي کند که ادعاي تقلب دروغ بوده است ولي حاضر به اعلام صريح آن نيست و بقيه نيز همين گونه اند؟ آيا اين خودداري از اعتراف به خيانتي که امروز، ديگر آشکار شده است نشانه آن نيست که هنوز هم گروگان مثلث آمريکا و اسرائيل و انگليس هستند و از ترس افشاي بيشتر پشت پرده ها جرات توبه ندارند؟!
    
شريعتمداري در بخش ديگري از سخنان خود گفت؛ متاسفانه با کم توجهي آقاي دکتر روحاني، برخي از فتنه گران در سايه روشن هاي دولت ايشان حضور پيدا کرده اند و ناکامي هاي پي درپي دولت يازدهم را نمي توان با حضور اين جماعت بي ارتباط دانست. قرار بود گشايش اقتصادي حاصل شود ولي رکود و گراني غوغا مي کند. آقاي روحاني مي گفت؛ فقط 30 درصد مشکلات اقتصادي ناشي از تحريم هاست و 70 درصد به مديريت باز مي گردد. خب! اين گوي و اين ميدان، چه کرده ايد؟ در مذاکرات هسته اي، امتيازات نقد داده ايم و حريف حتي به وعده هاي نسيه خود هم پايبند نيست که طرح اخير موسوم به لغو رواديد يعني تحريم تجاري ايران که به امضاي اوباما رسيده است تازه ترين نمونه آن است. جان کري مي گويد امضاء کرده ايم ولي اجرا نمي کنيم! و انتظار دارد، تحريم تجاري قانوني شده را ناديده بگيريم و به قول شفاهي او اعتماد کنيم.
    
مديرمسئول کيهان در ادامه گفت؛ فتنه 88 ناکام مانده ولي دشمني آمريکا که تمام نشده است بنابراين بايد صحنه را بي وقفه رصد کرد و تحرکات دشمنان بيروني و عوامل داخلي آنها را به دقت زيرنظر داشت. وي گفت؛ فريب فضاسازي هاي کاذب را نخوريد، مدعيان اصلاحات ژنرال هاي بي سرباز هستند، سر و صدا دارند ولي نفراتشان اندک و کم شمار است. نيروهاي وفادار به انقلاب انبوهي متراکم و چند ده ميليوني هستند بنابراين اجازه ندهيد جريانات آلوده فضا را به نفع خود مصادره کنند. بايد پرچم ها را برافراشته نگاهداشت آنها براي پنهان کردن دست هاي خالي خود و سرپوش گذاشتن بر ناکامي هاي پي در پي خويش، هر روز يک مسئله حاشيه اي مي سازند تا اذهان عمومي را از موضوع اصلي منحرف کنند.
     
شريعتمداري با اشاره به تغيير ماهيت برخي از مسئولان سابق گفت؛ براي پي بردن به هويت واقعي آنها بايد تابلوهاي آنان را با شناسنامه هايشان مقايسه کنيد. برخي از آنان تابلوي سوابق قبلي خود را روي دست گرفته اند ولي براساس شناسنامه هاي جديد خود حرکت مي کنند.